Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fyfan vad bra entourage :-D Bara pumpar ut endorfiner de 20 min avsnitten håller på, så jävla good feeling över hela skiten. Helt sinnes

 

Många sköna skratt idag. The John McEnroe of ping pong :mrgreen: Så jävla kungliga dresser dom spelar i också. Scott är ju så jävla frän också 8-)

 

 

5h sesse lirad förut, lär nog ha slutat plus, sprang helt fantastiskt i början iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går fortsatt bra... Kände att det gått hyffsat idag också men kändes väl inte som mkt mer än ett par bi plus, var visst 5½ tot över dagens 2 sessioner! Kul att titta resultat när det går bra :)

 

Sjukt nog ska jag ge mig på att casha ut lite dolls nu :S Väntade in i det sista men nu måste det till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att beställa iphone4 från dustinhome nu för den som är intresserad. Jag vill köpa den kontant och det kommer inte gå från telia på länge. Tror inte det varit möjligt att boka särskilt länge så borde ligga långt fram i kön. Inte kommit upp någon info på iphone24.se eller aftonhoran iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att beställa iphone4 från dustinhome nu för den som är intresserad. Jag vill köpa den kontant och det kommer inte gå från telia på länge. Tror inte det varit möjligt att boka särskilt länge så borde ligga långt fram i kön. Inte kommit upp någon info på iphone24.se eller aftonhoran iaf :)

 

Var? Står "telia" på alla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker försöka köpa den i butik på fredag, blir abonnemang då jag tycker Telias abonnemangspriser verkar helt okej. Sen är väl telefonen låst till Telia i 24mån även om man köper den kontant?

 

Går ju även att beställa från Applestore i England så får man en som är olåst/obunden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det på riktigt då? Verkar ju skumt att man inte kan välja "utan abonnemang". Är det nåt sorts IQ-test (som jag obv faila hårt)?

 

Har väl isf att göra med 24 månaders bindningstiden eller något, men den stör mig inte

 

Tänker försöka köpa den i butik på fredag, blir abonnemang då jag tycker Telias abonnemangspriser verkar helt okej. Sen är väl telefonen låst till Telia i 24mån även om man köper den kontant?

 

Går ju även att beställa från Applestore i England så får man en som är olåst/obunden.

 

Tror inte man vinner något på att köpa den kontant egentligen men jag tycker det är skönt att få kostnaden ur vägen

 

Ang att beställa från england är det ju bara möjligt till en engelsk adress?

 

 

*edit*

Olika bud nu läser jag... Enl iphonebloggen på telia ska man kunna köpa den kontant i butik också. En snubbe på teliabutiken här i stan hade sagt annorlunda. Orkar hur som helst inte köa och jag antar att de kommer ta slut illa kvickt. Hört om folk som ska dit o ställa sig kl 06 ;S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang att beställa från england är det ju bara möjligt till en engelsk adress?

Jodå det går: man kan göra det via ett företag som heter Borderlinx. Tror totala priset för att få en obunden ip4 levererad till dörren blir runt 6,4k kr.

 

Men imo känns det rätt onödigt. Du kan köpa den kontant via t ex comviq för 5.9k. Då är den ju låst, så ska du itne ha comviq/Tele2 funkar det ju inte:

http://www.comviq.se/iphone/iphone4.htm

 

 

Jag har inte bestämt mig helt än hur jag köper den men något abonnemang hos comviq/tele2 alternativt Halebop ser väl bäst ut för mig torr jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte gått så bra idag...

 

 

 

Detta är en checkpush med AdKc mot två regs va?

Seat 1: Santoro9977 ($215 in chips)

Seat 2: hORnReaper ($200 in chips)

Seat 5: ACESFACES3 ($197 in chips)

Seat 6: JUANOVICH ($200 in chips)

Seat 10: serega axe ($200.95 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

ACESFACES3 posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

serega axe folds, Santoro9977 raises to $6, hORnReaper folds, ACESFACES3 calls $6, JUANOVICH raises to $26, Santoro9977 calls $26, ACESFACES3 calls $26.

 

FLOP [board cards: Queen of Clubs,7 of Clubs,4 of Clubs ]

ACESFACES3 checks, JUANOVICH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte telia max 25 överlägset alla abbonemang?

 

Sammanträffande.

 

Min flickvän har telenor för tillfället, men är beredd att bara lämna det trots 12 månader kvar för att övergå till just telia max 25. Har dock ingen personlig koll på hur bra det är jämfört med alla andra. Kan väl dock säga att jag är extremt missnöjd med mitt från telenor. Blir tiltad vid blotta tanken..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä vafan... Band upp mig på 24 månader Telenor igår :S:S:S

 

Det beror säkert på vilket abonemang man har men rent generellt så skall dom väl inte vara särskilt billiga. Gillar heller inte dryga support.

 

Hoppas du får en bättre upplevelse än jag har haft!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här blev en riktigt jävla knepig spot... FI 27/20 foldar 54% mot 3b.

 

Tror inte han kommer floata alls mkt på den här brädan vilket ju mestadels lämnar händer som krossar mig på turn när han väl bettar och det är väl inte direkt så att jag har FE på en shove mot någon av de värdehänder han bettar med.

 

Har väl typ precis odds till att betsyna turn så kanske bör göra det. C/F river vid miss om han synar

 

T9ss

Seat 3: JUANOVICH ($198 in chips)

Seat 7: kapatel_x ($323.70 in chips)

Seat 8: steffenl882 ($138.90 in chips)

Seat 9: schabinski ($337.10 in chips)

Seat 10: samesame... ($268.95 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), kapatel_x posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

steffenl882 folds, schabinski folds, samesame... raises to $7, JUANOVICH raises to $24, kapatel_x folds, samesame... calls $24.

 

FLOP [board cards: 8 of Clubs,4 of Diamonds,Jack of Hearts ]

JUANOVICH bets $28, samesame... calls $28.

 

TURN [board cards: 8 of Clubs,4 of Diamonds,Jack of Hearts,9 of Clubs ]

JUANOVICH checks, samesame... bets $53, JUANOVICH

 

 

Iskallt o nånsin prata med såna där kroon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå det går: man kan göra det via ett företag som heter Borderlinx. Tror totala priset för att få en obunden ip4 levererad till dörren blir runt 6,4k kr.

 

Men imo känns det rätt onödigt. Du kan köpa den kontant via t ex comviq för 5.9k. Då är den ju låst, så ska du itne ha comviq/Tele2 funkar det ju inte:

http://www.comviq.se/iphone/iphone4.htm

 

.

 

Anledningen till att man vill ha en telefon som är helt olåst är om man reser mycket och vill kunna sätta i lokala kontantkort för att få lägre samtals-/internetkostnad.

 

Men som sagt, det är ju individuellt vad som blir bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte gått så bra idag...

 

 

 

Detta är en checkpush med AdKc mot två regs va?

Seat 1: Santoro9977 ($215 in chips)

Seat 2: hORnReaper ($200 in chips)

Seat 5: ACESFACES3 ($197 in chips)

Seat 6: JUANOVICH ($200 in chips)

Seat 10: serega axe ($200.95 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

ACESFACES3 posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

serega axe folds, Santoro9977 raises to $6, hORnReaper folds, ACESFACES3 calls $6, JUANOVICH raises to $26, Santoro9977 calls $26, ACESFACES3 calls $26.

 

FLOP [board cards: Queen of Clubs,7 of Clubs,4 of Clubs ]

ACESFACES3 checks, JUANOVICH

 

vilka värdehänder check-pushar du här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här blev en riktigt jävla knepig spot... FI 27/20 foldar 54% mot 3b.

 

Tror inte han kommer floata alls mkt på den här brädan vilket ju mestadels lämnar händer som krossar mig på turn när han väl bettar och det är väl inte direkt så att jag har FE på en shove mot någon av de värdehänder han bettar med.

 

Har väl typ precis odds till att betsyna turn så kanske bör göra det. C/F river vid miss om han synar

 

T9ss

Seat 3: JUANOVICH ($198 in chips)

Seat 7: kapatel_x ($323.70 in chips)

Seat 8: steffenl882 ($138.90 in chips)

Seat 9: schabinski ($337.10 in chips)

Seat 10: samesame... ($268.95 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), kapatel_x posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

steffenl882 folds, schabinski folds, samesame... raises to $7, JUANOVICH raises to $24, kapatel_x folds, samesame... calls $24.

 

FLOP [board cards: 8 of Clubs,4 of Diamonds,Jack of Hearts ]

JUANOVICH bets $28, samesame... calls $28.

 

TURN [board cards: 8 of Clubs,4 of Diamonds,Jack of Hearts,9 of Clubs ]

JUANOVICH checks, samesame... bets $53, JUANOVICH

 

 

Iskallt o nånsin prata med såna där kroon...

 

check-syn med showdownvärde + redraw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilka värdehänder check-pushar du här?

 

AA, KK o KQ med klöver typ

 

check-syn med showdownvärde + redraw.

 

funkar antar jag

 

 

 

Supertiltad. Fick svar av dustinhome att de inte kommer få några telefoner och inte har en aning om när de kan leverera??? Vad fan blir det... Lutar fan åt att jag drar o köar imorn nu :S Kan inte vänta en månad till med min jävla runktelefon som knappt funkar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...