Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

Sydkorea är den klara suveränen i asiatisk fotboll... de andra nationerna kommer ganska så långt efter... möjligen Japan nånstans i mitten av den sträckan.

 

Lite som att jämföra Tyskland med Cypern.

 

Inte riktigt sådan stor skillnad, Sydkorea-Nordkorea spelade 0-0 och 1-1 i kvalet och det hade inte Tyskland och Cypern gjort :)

 

Skulle nog jämföra Tyskland med Sverige istället eller något liknande lag, danmark kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte riktigt sådan stor skillnad, Sydkorea-Nordkorea spelade 0-0 och 1-1 i kvalet och det hade inte Tyskland och Cypern gjort :)

 

Skulle nog jämföra Tyskland med Sverige istället eller något liknande lag, danmark kanske.

 

Enligt oddsen ligger det närmare vad SuperTequila anser. Dock finns det 36 gånger (innan commision) hos Betfair.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte riktigt sådan stor skillnad, Sydkorea-Nordkorea spelade 0-0 och 1-1 i kvalet och det hade inte Tyskland och Cypern gjort :)

 

Skulle nog jämföra Tyskland med Sverige istället eller något liknande lag, danmark kanske.

 

Hmm, Kanske jag som inte förstår . Men anser du att det inte är så stor skillnad mellan Swe - Tysk ?

 

Dagens Tyskland pumpar sveriges landslag i alla hål imo. Özil lär ju leka katt o råtta med trebenta mellberg och resten av försvaret. Tyskland är imo top 3 i världen just nu och Sverige långt långt efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt oddsen ligger det närmare vad SuperTequila anser. Dock finns det 36 gånger (innan commision) hos Betfair.

 

Syftade på att Syd- och Nordkorea inte ligger lika långt ifrån varandra fotbollsmässigt som ST tyckte Tyskland och Cypern gjorde. Utan byt ut Cypern med Sverige/Danmark (eller likande fotbollskunnigt land) så får du den skillnaden jag tycker stämmer bättre. Sydkorea är det ledande laget i Asien och Tyskland i Europa, sedan ligger Nordkorea och Sverige då snäppet efter i utvecklingen medan Cypern ligger för långt ifrån :-)

 

Att nordkorea har 36ggr pengarna emot Brasilien har väl inte riktigt med saken att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, Kanske jag som inte förstår . Men anser du att det inte är så stor skillnad mellan Swe - Tysk ?

 

Dagens Tyskland pumpar sveriges landslag i alla hål imo. Özil lär ju leka katt o råtta med trebenta mellberg och resten av försvaret. Tyskland är imo top 3 i världen just nu och Sverige långt långt efter.

 

Syftar väl mer att Sverige har iaf en chans emot Tyskland så som Nordkorea har emot Sydkorea och bevisade det i kvalet. Cypern däremot är helt chanslösa emot Tyskarna.

Att Sverige kanske skulle lyckas spela 1-1 emot Tyskland ser jag som möjligt i en tävlingsmatch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är verkligen helt bisarrt det här. Tror jag aldrig varit så kall som den här sessionen ikväll. Nötsämsta utfallet i 90% av händerna jag lirar. Efter halva sessionen satt jag bara o skrattade åt det o tänkte att det vänder väl snart. Icke. Hela jävla tiden. Pallar inte mer o får fan lägga ner nu.

 

 

FI reg, känns ju helt jävla värdelöst o hamna här på detta viset ju o behöva syna in i händer som har en slagen varje gång. Vilken linje ska man ta med handen? A7ss

Seat 1: MissKentucky ($198.55 in chips)

Seat 2: JUANOVICH ($221.15 in chips)

Seat 4: 16914339 ($220 in chips)

Seat 9: adsmajic3117 ($115.05 in chips)

Seat 10: Pat Duff ($268 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), 16914339 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

adsmajic3117 folds, Pat Duff folds, MissKentucky folds, JUANOVICH raises to $8, 16914339 calls $8.

 

FLOP [board cards: Ace of Diamonds,8 of Hearts,4 of Spades ]

JUANOVICH bets $12, 16914339 calls $12.

 

TURN [board cards: Ace of Diamonds,8 of Hearts,4 of Spades,10 of Diamonds ]

JUANOVICH checks, 16914339 bets $27, JUANOVICH calls $27.

 

RIVER [board cards: Ace of Diamonds,8 of Hearts,4 of Spades,10 of Diamonds,Ace of Clubs ]

JUANOVICH checks, 16914339 bets $70, JUANOVICH

 

Har ju fått in timmarna idag iallafall och det är ju en ny dag imorgon, måste ju vända någon gång...

 

 

Fortf inte sett röken av mina 1k dollar jag tog ut. Supporten på sidan behöver tydligen över 2 arbetsdagar för att få fram till vilket konto man skickat pengarna och vilken tidpunkt det gjordes :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, Kanske jag som inte förstår . Men anser du att det inte är så stor skillnad mellan Swe - Tysk ?

 

Dagens Tyskland pumpar sveriges landslag i alla hål imo. Özil lär ju leka katt o råtta med trebenta mellberg och resten av försvaret. Tyskland är imo top 3 i världen just nu och Sverige långt långt efter.

 

Haha, grundar du detta på matchen från i förrgår?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsch, varför ska alla hålla på att c/s flop så fort de parar sitt egg?

 

får ju akta sig att c/c för stor del av sin värderange här. Checkar man a,7 så blir värderangen ganska snäv o din CB range består mest av air, vilket kan bli lätt att exploatera om FI är uppmärksam. Hade spelat likadant o synat rivern.

ja det är väl givet att vi får justera betfrekvensen överlag om vi ska sitta och checka massa toppar. och just på en så här torr flop är väl det ganska rimligt iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vafan.. Kollade flyg till london inatt eftersom jag kommer flyga därifrån med brorsan men bokade inget för norwegians sida låg nere o jag ville se pris där också. Norwegian visar sig vara snordyrt och easyjet har höjt priset med en femhunka :S

 

Ryanair ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl inte vara så svårt att sätta sig på en buss/tåg till närmaste flygplats =) Du har en 20min från mig. Kom hit ! =)

 

Var bor du då? :)

 

 

 

 

Så obeskrivligt jävla skönt att få plussa!! Bra session nu på 2½h.

 

Fint att den får stå, trodde man ju inte på flopp direkt

Seat 2: Nina_19 ($181 in chips)

Seat 4: victo xx ($60.55 in chips)

Seat 5: stakeu ($449.15 in chips)

Seat 8: JUANOVICH ($229.65 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

JUANOVICH posts small blind ($1), Nina_19 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

victo xx raises to $6, stakeu folds, JUANOVICH calls $6, Nina_19 raises to $25, victo xx raises to $60.55 and is all-in, JUANOVICH raises to $229.65 and is all-in, Nina_19 calls $181 and is all-in.

 

FLOP [board cards: 9 of Hearts,Jack of Spades,10 of Clubs ]

 

 

TURN [board cards: 9 of Hearts,Jack of Spades,10 of Clubs,7 of Hearts ]

 

 

RIVER [board cards: 9 of Hearts,Jack of Spades,10 of Clubs,7 of Hearts,5 of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

JUANOVICH shows [ Ace of Diamonds,Ace of Spades ]

Nina_19 shows [ Queen of Hearts,Queen of Spades ]

victo xx shows [ King of Hearts,King of Clubs ]

JUANOVICH wins $179.65, JUANOVICH wins $240.90.

 

 

 

O i skrivande stund för Nya Zeeland mål på sista övertidsminuten :mrgreen: guld, tur man skippade spel på slovakien

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...