Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

Alltså folk är ju så horigt jävla cpdåliga men det går ju inte att vinna saet34w6347474745

 

Seat 2: JUANOVICH ($476.75 in chips)

Seat 6: srp.S ($564.40 in chips)

Seat 8: arviserd1 ($471.15 in chips)

Seat 9: metusalem67 ($390.95 in chips)

Seat 10: AKpss ($277 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

metusalem67 posts small blind ($1), AKpss posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

JUANOVICH raises to $7, srp.S calls $7, arviserd1 raises to $40, metusalem67 calls $40, AKpss folds, JUANOVICH calls $40, srp.S calls $40.

 

FLOP [board cards: 3 of Spades,10 of Hearts,2 of Hearts ]

metusalem67 checks, JUANOVICH checks, srp.S checks, arviserd1 bets $122, metusalem67 folds, JUANOVICH raises to $436.75 and is all-in, srp.S folds, arviserd1 calls $431.15 and is all-in.

 

TURN [board cards: 3 of Spades,10 of Hearts,2 of Hearts,3 of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards: 3 of Spades,10 of Hearts,2 of Hearts,3 of Clubs,Queen of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

JUANOVICH shows [ Ace of Hearts,King of Hearts ]

arviserd1 shows [ Ace of Spades,10 of Spades ]

arviserd1 wins $1,021.30.

 

 

 

Handen efter samma bord

 

 

 

Seat 2: JUANOVICH ($203 in chips)

Seat 6: srp.S ($524.40 in chips)

Seat 8: arviserd1 ($1,019.30 in chips)

Seat 9: metusalem67 ($624.95 in chips)

Seat 10: AKpss ($200 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

arviserd1 posts small blind ($1), metusalem67 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

AKpss raises to $8, JUANOVICH raises to $24, srp.S folds, arviserd1 calls $24, metusalem67 calls $24, AKpss calls $24.

 

FLOP [board cards: 6S,TS,AH ]

arviserd1 checks, metusalem67 checks, AKpss checks, JUANOVICH bets $32, arviserd1 folds, metusalem67 calls $32, AKpss raises to $90, JUANOVICH raises to $179 and is all-in, metusalem67 calls $179, AKpss calls $176 and is all-in.

 

TURN [board cards: 6S,TS,AH,7D ]

 

 

RIVER [board cards: 6S,TS,AH,7D,3D ]

 

 

SHOWDOWN

JUANOVICH shows [ AC,KS ]

metusalem67 shows [ 8H,9H ]

AKpss shows [ 7S,8S ]

metusalem67 wins $621, metusalem67 wins $6.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

8 förlustdagar, 3 vinstadagar o 15 bi back för månaden. Verkligen spelat lugnt o stabilt med försök till lite lägre variansspel sen jag kom tillbaka tycker jag men blir så jävla våldtagen ändå. Trodde verkligen det skulle vända häromdan när jag hade en fin plusdag som visade sig vara 1.5k plus. Allt det borta o ännu djupare i hålet nu bara ett par sessioner senare. Fy fan

 

Förstör verkligen semestern det här. Inte roligt att ta ledigt och åka till vegas o spendera pengar när det bara rinner ut o inte kommer in några :( O dom jävla fittpengarna som är borta i bankrymden också. Odugliga supporten hör jag inte ett piss från.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:(... jag är också i ett ganska jobbigt hål, e back 60k(sek) denna månad och det är rätt mycket med mitt lågvariansspel, bara att bita ihop och komma igen... jag vet att det finns ett ljus i tunneln så att säga men det är mörkt på alla håll atm.... antar du har ungefär samma vibb. GL HF etc, ditt worldcup bettande verkar gå bra dock?

 

lite merdrigg i motvindspisset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:(... jag är också i ett ganska jobbigt hål, e back 60k(sek) denna månad och det är rätt mycket med mitt lågvariansspel, bara att bita ihop och komma igen... jag vet att det finns ett ljus i tunneln så att säga men det är mörkt på alla håll atm.... antar du har ungefär samma vibb. GL HF etc, ditt worldcup bettande verkar gå bra dock?

 

lite merdrigg i motvindspisset.

 

Tråkigt att det går illa för dig med :( Haha ja wcbettingen är ju ironin i det hela, där springer man bra när man bettar 20-30 dollar per bet 8-) Är väl plus 300 dulls tror jag...

 

 

Spelat 2½h idag så har lite kvar. Siktar på minst en timme senare. Ska spela nhl o se på fotboll först. Känns ändå som att jag trots storbacket förut inte är så dunderpåverkad. Det var trots allt enbart setups och det är få händer jag känner att jag spelade dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda jag kan ha som slår honom är ju 55, kan väl få herosyn eller vad som helst. Kanske är jag efterbliven o barrelar en kung två gator, vad vet han. Han kommer ju hur som helst aldrig ha bättre än såhär

 

Kanske är ute o cyklar, vad vet jag. kukspel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda jag kan ha som slår honom är ju 55, kan väl få herosyn eller vad som helst. Kanske är jag efterbliven o barrelar en kung två gator, vad vet han. Han kommer ju hur som helst aldrig ha bättre än såhär

 

Kanske är ute o cyklar, vad vet jag. kukspel

 

du kan väl ha AA/AK/K5s också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på väg mot en rätt fin session ikväll över 1½h men blev nog inte så mycket plus efter KK vs AA när jag höll på att stänga ner. Fint med fisk o kontrollerat spel iaf! Kände mig väldigt gott till mods och backet från tidigare var bortsopat ur psyket.

 

 

Imorgon är det bortamatch+utgång så inget spel. Innebär att jag kommer hamna 3½h efter i schemat. Brukar vara förjävla dålig på att bakfyllegrinda också, men får försöka så gott det går

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha opteron vad säger du?

vill du inte checkraisa river där? vad gör du det med då? AK+? AA+?

 

och vad menar du med: "aha, GTO argumentet..." finns det något annat argument?

 

Asså, mina mongotankar gick väl typ att fi med KQ knappast borde ha några vettiga händer att bluffa med när han väljer checksyn-linjen? Däremot har han massa Kx, Fi som barrelar har väl så gott som inga Kx eftersom det känns som en korkad hand att barrela. Däremot har han missade drag, Ax som borde orka betfolda och om han inte trebettar så mkt så en hel del kåkar som snappar en check-push. Men om fi trebettar AK/AA/K5s på bb vs sb har ju förstås fi nöten.

 

Vore fi duktig kanske han skulle orka göra om lite för svaga made hands till bluffar och kanske checksynat AA med men känns som random nl200-nit inte orkar vara så jobbig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow.. hittar verkligen sämsta fyllan all time idag :S Kombination av trötthet, ont i halsen och allmänt misslyckad utgång antar jag.. Två extremt dåliga fyllor på rad nu. Får ju fan bli nykterist om de ska fortsätta såhär. Framförallt trötthetsproblemet är mitt största problem med alkoholen.. dricker jag inte redbullvodka är de omöjligt att hålla igång fyllan. Vill bara sova istället :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar om förberedelser och taktik, sköta sig i livet rent generellt sen när man väl festar hålla igång med alkoholen och aktiviteter..

 

Sitta dricka öl en hel kväll utan någon form av ölspel funkar inte alls om man ska röja imo, gå över på vin/starksprit relativt omgående är nästan ett måste faktiskt. Sen om man fortfarande har det svårt så vet jag av erfarenhet att effedrin piggar upp något sjukt på fyllan, men det är ju kanske lite för sjukt att göra varje gång..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow.. hittar verkligen sämsta fyllan all time idag :S Kombination av trötthet, ont i halsen och allmänt misslyckad utgång antar jag.. Två extremt dåliga fyllor på rad nu. Får ju fan bli nykterist om de ska fortsätta såhär. Framförallt trötthetsproblemet är mitt största problem med alkoholen.. dricker jag inte redbullvodka är de omöjligt att hålla igång fyllan. Vill bara sova istället :S

 

Min polare brukar köpa 4-5 olika energidrycker som han sen blandar med vodka på förfest. Tycker han brukar vara rätt speedad hela kvällen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar om förberedelser och taktik, sköta sig i livet rent generellt sen när man väl festar hålla igång med alkoholen och aktiviteter..

 

Sitta dricka öl en hel kväll utan någon form av ölspel funkar inte alls om man ska röja imo, gå över på vin/starksprit relativt omgående är nästan ett måste faktiskt. Sen om man fortfarande har det svårt så vet jag av erfarenhet att effedrin piggar upp något sjukt på fyllan, men det är ju kanske lite för sjukt att göra varje gång..

 

Jupp stämmer bra detta, iskallt o bara sitta o smutta öl

 

 

 

Riktigt jävla trött idag. Inte orkat göra ett piss mer än att städa undan det grövsta från förfesten. Fått i mig en kebabrulle, en popcornpåse, halv chipspåse och halv chokladkaka. Std

 

Ytterst tveksamt om jag orkar lira något idag. Bettingen har vänt också o missat 4 senaste betsen så tror jag lägger ner det nu o plussar ut den tvåhundringen dulls plus jag ligger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...