Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

wow... bara wow. Det här finns inte. Vaknar upp och datorn fungerar inte :S:S:S Spillde lite vatten ovanpå datorn igår när jag tiltade o sopade bara undan det med handen o gick o la mig. Det är ett par USB portar o hörlursingångar där, ska det alltså ha läckt in vatten där som kortsluter datorn nu`? :S

 

Det här är så bisarrt. Hur jävla runbad kan man vara. Vad fan gör jag nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är om det inte är rungood. Nu är det perfekt läge att ta ledigt någon vecka, det är sommar. Sätt på lite tjejer. Grilla med polarna vid havet. Njut av livet! Det här kan vara det bästa som hänt dig på länge :)

 

Vad gäller datorn kommer den kanske laga sig själv när vattnet torkat efter några dagar. Om du har lyckats kortsluta kraftagget kan det vara läge att skaffa nytt. Du får helt enkelt skruva isär datorn och kolla vad som orsakar problemet. Om det kommit vatten på ljudkortet kan man plocka ur det. Har det kommit vatten över hela moderkortet får du nog köpa en ny dator på blocket, kommer kosta minst 300! :)

 

Och när du återvänder till pokern om någon vecka är det microstakes som gäller tills du byggt upp självförtroende och visat att du faktiskt kan slå NL10.

 

 

Det är svårt att njuta av livet när pokern suger livsglädjen ur en i perioder som den här. Jag kan inte njuta av livet när jag gör av med mer pengar än vad som kommer in och således känner en ekonomisk press. Eller ännu värre, nu måste ta av rullen som jag lagt undan och aldrig planerat att röra. Det är väl det här som är bra med att spela ordentligt överrullad dock.

 

Prövade sätta igång datorn tre gånger. Fläktarna drar igång i ett par sekunder sen slår det ifrån. Prövade dra ur alla usbsladdar o hörlursingången men samma sak. Datorn får ström för när jag sätter i USB hårddisken vevar den igång. Får hur som helst låta den stå ett tag o sen försöka igen. Men det är så vidrigt jävla typiskt.

 

Tänkte koka ägg till frukost. Kokar upp vatten med vattenkokaren o lägger i äggen direkt när det kokar i grytan. Resulterar ju i att äggen spricker då och då o man får ta ett nytt. Har dock inte gjort det på väldigt länge nu. Säkert 30-40 ägg. Idag sprack tre på raken. Det blev inga ägg till frukost

 

 

Trodde att jag hade en bra lösning i att koppla in den bärbara datorn till 30" skärmen. Då skulle det ju inte vara några problem på ett bra tag. Obv visar det sig att högsta upplösningen som stöds på utgången är 720p :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är om det inte är rungood. Nu är det perfekt läge att ta ledigt någon vecka, det är sommar. Sätt på lite tjejer. Grilla med polarna vid havet. Njut av livet! Det här kan vara det bästa som hänt dig på länge :)

 

Vad gäller datorn kommer den kanske laga sig själv när vattnet torkat efter några dagar. Om du har lyckats kortsluta kraftagget kan det vara läge att skaffa nytt. Du får helt enkelt skruva isär datorn och kolla vad som orsakar problemet. Om det kommit vatten på ljudkortet kan man plocka ur det. Har det kommit vatten över hela moderkortet får du nog köpa en ny dator på blocket, kommer kosta minst 300! :)

 

Och när du återvänder till pokern om någon vecka är det microstakes som gäller tills du byggt upp självförtroende och visat att du faktiskt kan slå NL10.

 

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är svårt att njuta av livet när pokern suger livsglädjen ur en i perioder som den här. Jag kan inte njuta av livet när jag gör av med mer pengar än vad som kommer in och således känner en ekonomisk press. Eller ännu värre, nu måste ta av rullen som jag lagt undan och aldrig planerat att röra. Det är väl det här som är bra med att spela ordentligt överrullad dock.

 

 

 

Lägg ner pokern helt, skaffa ett meningsfullt jobb, no offence men alla här vet att du inte kan plussa tillräckligt mycket på poker för att börja må bättre. Däremot kanske du kan plussa på poker om du lägger ner massa tid på att förbättra ditt liv och ditt välbefinnande, det kostar inte pengar att må bra, kärlek är gratis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+stenhård träningsvecka också kanske? Plåga kroppen så du får annat att tänka på.

 

Annars är väl en allmän reflektion jag har efter att ha hängt här 1,5 år (alltså inte speciellt just för dig Rooney) att flera av er yngre grabbar som bara pokrar skulle må mycket bättre om ni kunde hitta nån konstruktion i stil med den som Partyjack kör: dvs något extrajobb som ger regelbundna kulor och lite social struktur utan att ta alltför mycket pokertid. Tror det blir mentalt lättare att hantera swings och b/e/backmånader när man iaf vet att något flyter in andra vägar. Flera av er tränar ju massor och är i bra form, kanske t ex ett påhugg inom flyttsvängen på och runt er ort skulle gå att fixa?

 

Sen förstår jag att det känns som ett nederlag att behöva börja ta av den rulle som du mentalt har satt som "reserv". Men det är ju just för såna här lägen den är till: En ovanligt stor runbad. Och efter att just ha läst The Poker Mindset: Det finns inget sånt som att vara "överrullad". Du är helt enkelt en klok pokerspelare som dels håller dig till en nivå du vet att du normalt slår (såg ju nåt inlägg du skrev nyligen att du hade en fin, stabil winrate över ett större sample) och dels har en total rulle som faktiskt tål även en lite större dip än de mer "normala" swingarna. Det är +++-saker och ser du nu bara till att följa goda råd här från bättre spelare än mig om att landa på fötterna och stabilisera psyket igen innan du börjar lira (och kanske även tillfälligt gå ner lite i nivå) så kommer det här att greja sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[

Lägg ner pokern helt, skaffa ett meningsfullt jobb, no offence men alla här vet att du inte kan plussa tillräckligt mycket på poker för att börja må bättre. Däremot kanske du kan plussa på poker om du lägger ner massa tid på att förbättra ditt liv och ditt välbefinnande, det kostar inte pengar att må bra, kärlek är gratis!

 

Det här är ju dock inte sant. Jag är nöjd bara jag plussar 20k+ i månaden då det täcker mina utgifter gott och väl och det plussar man ju bara på rbn om man grindar på. Drömmen om plussen som luppens hjältar crewet drar in månad efter månad gav jag upp för väldigt längesen när jag märkte att jag inte alls hänger med i deras tänk och diskussioner men försökt suga in så mycket det går efter vägen. Jag är en usel pokerspelare främst för att jag tänker dåligt under press. Det har gjort att jag genom åren haft väldigt svårt att prestera på prov, och det visades ju återigen nu senast på hsp

 

Trots detta har jag ju fått ett kvitto på att jag åtminstonde är vinnande med hyffsad marginal de 150k+ händerna jag hade med 5bb/100 på nl200 innan det här började med förra månadens back, och jag var riktigt nöjd med min tillvaro fram tills de de tre backdagarna som avslutade förra månaden och grundade vad som nu blivit ett tapp på 20bi på under 10k händer. För vissa är väl det här något som händer var o varannan månad, men jag swingar inte särskilt mkt normalt. Åtminstonde har jag inte gjort det hittils på nl200 som inte är en särskilt tuff nivå eftersom det är så mycket fisk per reg

 

Något som är sant är ju att det är svårt att plussa utan att må bra. Det går inte att spela när desperationen växer och det har den gjort i ökande takt de senaste dagarna. Mest på grund av paniken i att onlinerullen krymper. Inte första gången det här händer. Konstigt hur det kan vara så psykiskt viktigt att sitta på 40bi+ online för att kunna grinda opåverkad när mellanskillnaden för att sitta på det jag har nu egentligen inte är särskilt stor sett till pengarna jag har undanstoppade. Men det är väl just det där med att sättas i sitsen man aldrig trodde man skulle sättas i, och känslan av misslyckande

 

+stenhård träningsvecka också kanske? Plåga kroppen så du får annat att tänka på.

 

Annars är väl en allmän reflektion jag har efter att ha hängt här 1,5 år (alltså inte speciellt just för dig Rooney) att flera av er yngre grabbar som bara pokrar skulle må mycket bättre om ni kunde hitta nån konstruktion i stil med den som Partyjack kör: dvs något extrajobb som ger regelbundna kulor och lite social struktur utan att ta alltför mycket pokertid. Tror det blir mentalt lättare att hantera swings och b/e/backmånader när man iaf vet att något flyter in andra vägar. Flera av er tränar ju massor och är i bra form, kanske t ex ett påhugg inom flyttsvängen på och runt er ort skulle gå att fixa?

 

Sen förstår jag att det känns som ett nederlag att behöva börja ta av den rulle som du mentalt har satt som "reserv". Men det är ju just för såna här lägen den är till: En ovanligt stor runbad. Och efter att just ha läst The Poker Mindset: Det finns inget sånt som att vara "överrullad". Du är helt enkelt en klok pokerspelare som dels håller dig till en nivå du vet att du normalt slår (såg ju nåt inlägg du skrev nyligen att du hade en fin, stabil winrate över ett större sample) och dels har en total rulle som faktiskt tål även en lite större dip än de mer "normala" swingarna. Det är +++-saker och ser du nu bara till att följa goda råd här från bättre spelare än mig om att landa på fötterna och stabilisera psyket igen innan du börjar lira (och kanske även tillfälligt gå ner lite i nivå) så kommer det här att greja sig.

 

Tack för ett bra inlägg. Skulle väldigt gärna ha ett extraknäck och det har jag tänkt på länge. Jobbmarknaden är ju inte skitljus dock. Har ju polare som sökt jobb i ett par år nu men inte får annat än korta gig. Svårt o se hur jag helt utan erfarenhet skulle vara intressant för något. O andra sidan har jag ju inte ens försökt.

 

Jag har faktiskt haft poker mindset i ett par år nu utan att öppna den. Kanske vore något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är svårt att njuta av livet när pokern suger livsglädjen ur en i perioder som den här. Jag kan inte njuta av livet när jag gör av med mer pengar än vad som kommer in och således känner en ekonomisk press. Eller ännu värre, nu måste ta av rullen som jag lagt undan och aldrig planerat att röra. Det är väl det här som är bra med att spela ordentligt överrullad dock.

 

 

 

+1111111111111111111111

 

 

det är så oerhört viktigt folk glömmer det lätt

 

och ta en liten paus, det brukar jag göra ett par dagar bara så blir man taggad igen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är helt osant det här... Inleder med att springa hur jävla bra som helst o tar inköp på inköp. Drömmen om en fin dag tros inte vara en dröm längre men vad visste jag. En doomswitch senare är jag fint back istället. Det är HELT overkligt det här.

 

Så mycket för den härliga dagen. Kuk. Lust att slå sönder något.

 

 

Std antar jag... FI fisk

 

Seat 3: AmrothB64 ($148 in chips)

Seat 4: JUANOVICH ($261.65 in chips)

Seat 5: Alt Land Is ($385.80 in chips)

Seat 6: andreas36 x ($196.80 in chips)

Seat 9: Miksu_ ($305.25 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

AmrothB64 posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

Alt Land Is raises to $6, andreas36 x folds, Miksu_ calls $6, AmrothB64 folds, JUANOVICH raises to $28, Alt Land Is folds, Miksu_ calls $28.

 

FLOP [board cards: 8 of Hearts,5 of Clubs,8 of Spades ]

JUANOVICH bets $42, Miksu_ calls $42.

 

TURN [board cards: 8 of Hearts,5 of Clubs,8 of Spades,King of Hearts ]

JUANOVICH checks, Miksu_ bets $235.25 and is all-in, JUANOVICH calls $191.65 and is all-in.

 

RIVER [board cards: 8 of Hearts,5 of Clubs,8 of Spades,King of Hearts,4 of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

Miksu_ shows [ Ace of Diamonds,Ace of Clubs ]

JUANOVICH shows [ Queen of Clubs,Queen of Diamonds ]

Miksu_ wins $527.30.

 

 

Här smetar jag vidare på turn ca 60% pott och hoppas på att fisken gör bort sigB]

 

 

Jag köpte avanzaaktier idag när jag vaknade också. Då hade börsen stigit 0.7 o aktien 2.5%. Nu är den nere på 0 igen, dvs back för mig, o börsen finback, tajming sas

 

Han hade AQ obv. Helt jävla patetiskt cpsjukt hur jag gulat med AK ikväll. Missat varenda flopp o gjort några riktigt åsniga spel när jag gjort det på det... Vet inte hur standard det här är mot en som bara trebetar 3% över 900 händer? Kanske kallt rent utav.. C/F nog om jag inte har bdfd också. Jävla synhoror

 

Seat 1: mtz36484 ($208 in chips)

Seat 3: JUANOVICH ($200 in chips)

Seat 8: S_Janoski ($357 in chips)

Seat 9: Hofemer ($78.65 in chips)

Seat 10: ---will38--- ($81.85 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Hofemer posts small blind ($1), ---will38--- posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

mtz36484 folds, JUANOVICH raises to $6, S_Janoski raises to $23, Hofemer folds, ---will38--- folds, JUANOVICH raises to $55, S_Janoski calls $55.

 

FLOP [board cards: 10 of Spades,5 of Clubs,8 of Hearts ]

JUANOVICH bets $145 and is all-in, S_Janoski calls $145.

 

TURN [board cards: 10 of Spades,5 of Clubs,8 of Hearts,9 of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards: 10 of Spades,5 of Clubs,8 of Hearts,9 of Clubs,8 of Diamonds ]

 

Jag tycker vi ska C/F flopp. Min erfarnehet säger att när en nit kallsynar din 4bet har han TT-AA jätteofta. B]

 

SHOWDOWN

JUANOVICH shows [ Ace of Hearts,King of Hearts ]

S_Janoski shows [ Queen of Spades,Queen of Hearts ]

S_Janoski wins $400.

 

MEEEEEEEEN jag avlider

 

83/13 fisk, dumpat iväg pengar som fan till alla hela sessionen :S:S:S Bör väl dock göra det enkelt o 4b pre...

 

Seat 1: your_captain ($297.85 in chips)

Seat 6: capitano666 ($193.90 in chips)

Seat 7: mete0_ra ($393 in chips)

Seat 8: zolchi81 ($283.75 in chips)

Seat 9: JUANOVICH ($200 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

mete0_ra posts small blind ($1), zolchi81 posts big blind ($2),

 

PRE-FLOP

JUANOVICH raises to $7, your_captain folds, capitano666 raises to $24, mete0_ra folds, zolchi81 folds, JUANOVICH calls $24.

 

FLOP [board cards: 9 of Hearts,7 of Clubs,7 of Diamonds ]

JUANOVICH checks, capitano666 bets $26, JUANOVICH calls $26.

 

TURN [board cards: 9 of Hearts,7 of Clubs,7 of Diamonds,King of Spades ]

JUANOVICH checks, capitano666 bets $52, JUANOVICH raises to $150 and is all-in, capitano666 calls $143.90 and is all-in.

 

RIVER [board cards: 9 of Hearts,7 of Clubs,7 of Diamonds,King of Spades,10 of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

JUANOVICH shows [ Ace of Diamonds,Ace of Hearts ]

capitano666 shows [ 9 of Diamonds,9 of Spades ]

capitano666 wins $387.80.

 

 

ett till bi

 

***** Hand History for Game 558595005695 ***** (On Game)

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, June 05, 03:20:15 ET 2010

Table Addis Abeba (Real Money)

Seat 1 is the button

Seat 3: JUANOVICH ( $210.25 USD )

Seat 8: S_Janoski ( $655.35 USD )

Seat 9: boogie91054 ( $120.00 USD )

Seat 10: Fairway67 ( $412.20 USD )

Seat 1: jashak23 ( $229.00 USD )

JUANOVICH posts small blind [$1.00 USD].

S_Janoski posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to JUANOVICH [ 9c 9h ]

boogie91054 calls [$2.00 USD]

Fairway67 folds

jashak23 raises [$10.00 USD]

JUANOVICH calls [$9.00 USD]

S_Janoski folds

boogie91054 calls [$8.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 4s, 6c, 2d ]

JUANOVICH checks

boogie91054 checks

jashak23 bets [$20.00 USD]

JUANOVICH calls [$20.00 USD]

boogie91054 folds

** Dealing Turn ** [ 4c ]

JUANOVICH checks

jashak23 checks

** Dealing River ** [ 4d ]

JUANOVICH bets [$28.00 USD]

jashak23 raises [$199.00 USD]

JUANOVICH calls [$152.25 USD]

jashak23 wins $429.50 USD from main pot

jashak23 shows [Js, Jh ]

jashak23 wins $18.75 USD

 

Mot en lös spelare trebetar jag för att få in det här mot en nit är syn fine. Tror fold är okej på river. Vill han bluffa kommer han att göra det på turn och det känns som stål väldigt ofta här.

2k back för dan, va typ sitegul redan innan. Vad jag fasade innan sessionen blev verklighet och nu måste jag ta av pengarna i rullen jag aldrig trodde jag skulle behöva röra. Gråtfärdig. Så JÄVLA sjukt att det ska gå såhär när det verkligen inte får hände. Godnatt

 

 

 

...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...

 

såg att AQ var cutoff mot knapp så där synar jag pre.

 

edit: missreda på brädan i AA handen spelar nog den likadant. Alternativ är att göra en jätte liten 4bet och sen betta litet på flop för att få fi att tilta ur men som spelat känns C/R fine på turn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta 3 ägg och rör med lite vatten salt och peppar och lite salladskrydda. Lägg i pannan och när den stelnat lägger du på rökt skinka eller annan chark-delikatess och en rand räk eller skinkost. Vänd ena sidan över den andra och låt ligga nån minut.

Serveras helst med ruccola och några skivor tomat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prövade sätta igång datorn tre gånger. Fläktarna drar igång i ett par sekunder sen slår det ifrån. Prövade dra ur alla usbsladdar o hörlursingången men samma sak. Datorn får ström för när jag sätter i USB hårddisken vevar den igång. Får hur som helst låta den stå ett tag o sen försöka igen. Men det är så vidrigt jävla typiskt.

 

Nätagget eller moderkortet 100%, kan vara vilket som. Känner igen det där, du trycker på ON knappen, du hör ett litet surr och fläktarna går igång 2 sekunder.

 

Jag har spillt vatten två gånger, ena gången räckte det med nätagget och andra gången fick jag byta ut moderkortet (bytte då iofs även processor, GFX kort etc, passade på att uppgradera). Trist som fan är det, men ett nätagg ligger på runt 700:- (om du inte vill ha ett hyfstat bra/tyst) och ett moderkort ca 1500:- till 2000:-, beroende på vad du behöver.

 

Du kan låta den torka, men problemet är väl att du förmodligen har tryckt på ON-knappen 100 gånger redan vilket kan ha förvärrat el-felet. Det rätta hade varit att stänga av datorn direkt och dragit ut alla sladdar när du spillde spriten och tagit isär den och kört hårfönen på på insidan. Men men, det är rätt att vara efterklok. Som det ser ut nu är det 70% nätagg, 20% moderkort och 10% övrigt fel. Så det är inte så illa.

 

 

Beträffande din poker är det ju beklagligt, samma skit hände mig förra månaden, var upp 18 BI och tappade när till - 6 BI över en helg. Jag tog en vecka off, jobbade mer än vanligt (har ett jobb kan kan komma och gå som jag vill) samt njöt av det övriga i livet. Man blir bara destruktiv av att sitta och se den äckliga grafen i HM. Om du efter några dagar ser tillbaka på alla potter du förlorat kommer du se den klassiska mixen av setups, coolers, utdragningar samt dåligt spel. Känner inte dig, men det sistnämnda är ofrånkomligt för de flesta (inkl mig) och kostar en jävla massa pengar under såna här perioder. Jag har inte lyckats jobba bort det detta, men kan iaf oftast komma till slutsatsen att det är bättre att ta ett break eller bryta sessionen när den här mixen står vid dörren och klampar.

 

En vecka med annat gott borde få dig tillbaka på rätt bana och spara dig en hel pengar.

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg att AQ var cutoff mot knapp så där synar jag pre.

 

edit: missreda på brädan i AA handen spelar nog den likadant. Alternativ är att göra en jätte liten 4bet och sen betta litet på flop för att få fi att tilta ur men som spelat känns C/R fine på turn.

 

Tack för kommentarerna!

 

eller så lägger man i dem med en sked!

 

Nej, kokar alltid mina ägg direkt från kylskåpet och lägger ner med en sked. Aldrig spruckit.

 

Det är så jag gör. Med kronägg 20pack. Tror dom är ganska tunna i skalet men det är olika i olika omgångar ägg. Kanske ska sluta köpa dem eftersom man inte sparar några pengar iallafall med storpacket eftersom flera ägg ju ofta går sönder.

 

Nätagget eller moderkortet 100%, kan vara vilket som. Känner igen det där, du trycker på ON knappen, du hör ett litet surr och fläktarna går igång 2 sekunder.

 

Jag har spillt vatten två gånger, ena gången räckte det med nätagget och andra gången fick jag byta ut moderkortet (bytte då iofs även processor, GFX kort etc, passade på att uppgradera). Trist som fan är det, men ett nätagg ligger på runt 700:- (om du inte vill ha ett hyfstat bra/tyst) och ett moderkort ca 1500:- till 2000:-, beroende på vad du behöver.

 

Du kan låta den torka, men problemet är väl att du förmodligen har tryckt på ON-knappen 100 gånger redan vilket kan ha förvärrat el-felet. Det rätta hade varit att stänga av datorn direkt och dragit ut alla sladdar när du spillde spriten och tagit isär den och kört hårfönen på på insidan. Men men, det är rätt att vara efterklok. Som det ser ut nu är det 70% nätagg, 20% moderkort och 10% övrigt fel. Så det är inte så illa.

 

 

Beträffande din poker är det ju beklagligt, samma skit hände mig förra månaden, var upp 18 BI och tappade när till - 6 BI över en helg. Jag tog en vecka off, jobbade mer än vanligt (har ett jobb kan kan komma och gå som jag vill) samt njöt av det övriga i livet. Man blir bara destruktiv av att sitta och se den äckliga grafen i HM. Om du efter några dagar ser tillbaka på alla potter du förlorat kommer du se den klassiska mixen av setups, coolers, utdragningar samt dåligt spel. Känner inte dig, men det sistnämnda är ofrånkomligt för de flesta (inkl mig) och kostar en jävla massa pengar under såna här perioder. Jag har inte lyckats jobba bort det detta, men kan iaf oftast komma till slutsatsen att det är bättre att ta ett break eller bryta sessionen när den här mixen står vid dörren och klampar.

 

En vecka med annat gott borde få dig tillbaka på rätt bana och spara dig en hel pengar.

 

Lycka till.

 

Ska testa under morgondagen vad det är som pajat, om den nu inte mot förmodan skulle ticka igång. Så jävla trist eftersom nätagget är sprojlans från förra månaden när jag köpte nya grejer för att tysta ner datorfan.

 

Ang pokern så stämmer det ju bra. Ska ta ett par dagar off o komma igen sen. Behöver starta om systemet o inse att det verkligen inte är någon fara på taket o bara köra på istället.

 

 

Tack för stödet!

 

 

 

Vart iväg på bortamatch med u-laget idag och den slutade 1-1 vilket vi var mycket nöjda med då vi mötte ett topplag. Jag spelade 80 men sen pallade jag verkligen inte mer. Få gånger jag varit så trött. Inte van vid värmen. Blev utsedd till matchens lirare i vårt lag iallafall! Precis sån uppmuntran som behövdes idag. Känner vändningen redan nu :)

 

Kommer inte igång med målskyttet dock. Inte spelat så jättemånga matcher i år men står fortfarande kvar på 1 mål. Inte ok, men det kommer nog

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta 3 ägg och rör med lite vatten salt och peppar och lite salladskrydda. Lägg i pannan och när den stelnat lägger du på rökt skinka eller annan chark-delikatess och en rand räk eller skinkost. Vänd ena sidan över den andra och låt ligga nån minut.

Serveras helst med ruccola och några skivor tomat.

 

Sjukt vad gött det lät. Detta inlägget platsar faktiskt i mina bokmärken. Gz pezdawg!

 

Är en äggnoobie men kokade faktiskt 4st nyss, genom att lägga i dem med sked i kokande vatten. Alla fyra klarade sig obv. Tror du blev badbeatad Rooney. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låg uppe o kollade på the Memorial tredje rundan inatt. En snubbe som heter Rickie Fowler född 88 leder med 3 slag över alla gubbar. Riktigt sjukt att se. Han har bland de värre svingar jag sett. Hittade inget youtubeklipp som riktigt visade hur jävla snabbt han svingade men här är ett som visar svingtekniken iaf. Lite annorlunda sving

 

 

Så jävla overkligt att svinga så snabbt som han gjorde, förstår inte hur det går till. Såväl med järn som driver också. Han slog ju inte bara långt heller utan hade ett helt vansinnigt närspel också.

 

 

Mkt sport idag. Först söderling, sen sista rundan följt av NHL :)

 

 

Ska snart felsöka datorn :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...