Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ok jag höll på barca till en början men efter det röda kan jag inte annat än hålla tummarna för att inter lyckas hålla undan. Domarskandal förfan. O sergio, vilken jävla pajas. Få saker som äcklar mig så mkt som att ligga o kvida över ingenting. Snuddade honom vid halsen liksom, helt oavsiktligt. Jises

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
ok jag höll på barca till en början men efter det röda kan jag inte annat än hålla tummarna för att inter lyckas hålla undan. Domarskandal förfan. O sergio, vilken jävla pajas. Få saker som äcklar mig så mkt som att ligga o kvida över ingenting. Snuddade honom vid halsen liksom, helt oavsiktligt. Jises

Riktigt vidrigt gjort av Sergio, håller med!

Snygg månad!

Postad
Är du överraskad? Standard när Äckelona spelar..

Gillar fkt barca överlag, men den där filmningen gjorde mig illamående. Motta blir ju även avstängd om Inter klarar sig till final, fyfan alltså. Man såg på honom hur lack han blev:-?

Postad
Gillar fkt barca överlag, men den där filmningen gjorde mig illamående. Motta blir ju även avstängd om Inter klarar sig till final, fyfan alltså. Man såg på honom hur lack han blev:-?

Jag avskyr dom, men man kan inte blunda för att dom spelar fin fotboll. Men deras eviga filmande går en på nerverna och ibland blir det bara för mycket, klarar verkligen inte av det.

Har Dani Alves som den största syndaren och hatobjektet..

Postad
oj oj oj vad stort av inter, guld att greja det här med tio man :mrgreen: Allra störst är ju Mourinho, hur fan gör han... Vad han åstakommit genom sin karriär är helt makalöst

plusett!

Postad

Oavsiktligt? Sluta veva med armarna så blir det inga kort. Kan hålla med om att det bara borde varit gult men det hade inte ändrat någonting ändå. Sen att Inter går in för att förstöra matchen från första minuten är lika tråkigt som det är väntat. Heja Bayern..

Postad
Oavsiktligt? Sluta veva med armarna så blir det inga kort. Kan hålla med om att det bara borde varit gult men det hade inte ändrat någonting ändå. Sen att Inter går in för att förstöra matchen från första minuten är lika tråkigt som det är väntat. Heja Bayern..

Haha, är du seriös så bör du skämmas.

Postad
Haha, är du seriös så bör du skämmas.

Jag håller med Nidson.

Han ska inte in o veva med armarna i ansiktet. Busqets förstärkte som satan men Inter grisade sönder matchen så jävla hårt och låg ner så fort dom blev träffade av bollen. 0 sympati för Inter, rätt att de fick smaka på sin egen medicin.

Postad
Jag håller med Nidson.

Han ska inte in o veva med armarna i ansiktet. Busqets förstärkte som satan men Inter grisade sönder matchen så jävla hårt och låg ner så fort dom blev träffade av bollen. 0 sympati för Inter, rätt att de fick smaka på sin egen medicin.

Syftade främst på biten att Inter gick in och förstörde matchen. Vad fan skulle de göra? lol

Vilken Italienare hade inte förstärk i den situationen? Tror Milito hade sprungit in i handen och sedan lagt sig som han brukar göra i de flesta närkamperna :-)

Japp för Milito är italienare. Även Daniel Alves. Hehe.

Postad

Har inte mkt till övers för Busquets, men håller med föregående talare att samtliga Inter-spelare skulle förstärkt situationen på samma sätt hur vidrigt det än var. Skämdes när jag såg reprisen å allas vägnar typ :)

Enda lilla glädjemomentet att Inter gick vidare var ju obv Mourinho. Hatade honom så mycket under Chelsea-perioden men det går ju inte att ha något annat än respekt för vad han har åstadkommit. Är så jävla frustrerande att se Inter ha samtliga 10 spelare på egen första tredjedel (fjärdedel?) sista 30 min, önskade att det hade straffat sig så som det gjorde mot Liverpool för något år sen.

Förstår inte vad som har hänt med Dani Alves, älskade honom när han spelade i Sevilla och har inte riktigt släppt det än men han har ju gått ner sig nå fruktansvärt? Världens sämsta inlägg match efter match, felbeslut, filmningar, fula tacklingar och filmningar :S Möjligt att jag var för partisk när han spelade i Sevilla men tycker det är riktigt sjukt nu.

Postad
Syftade främst på biten att Inter gick in och förstörde matchen. Vad fan skulle de göra? lol

Jag sa bara att det är tråkigt att de gör det, det står jag naturligtvis för. Det finns väl ett gäng lag som inte hade gjort det i samma utsträckning i Inters läge, men Inter måste förstås göra det bästa utifrån deras förutsättningar. Likafullt urtråkigt.

Postad
Jag sa bara att det är tråkigt att de gör det, det står jag naturligtvis för. Det finns väl ett gäng lag som inte hade gjort det i samma utsträckning i Inters läge, men Inter måste förstås göra det bästa utifrån deras förutsättningar. Likafullt urtråkigt.

Visst är det tråkigt men det är så CL funkar. Nu var det ju inte direkt så att Inter spelade tråkigt på hemmaplan heller utan det var nog den bästa fotbollen jag någonsin sett dem spela. Okej om man är frustrerad för att man ville se Barca vinna men jag tycker inte det går att klaga på hur Inter utförde matcherna.

Postad

skönt att se att laget som bara har en enda spelidé går bet, precis som de egentligen, utan tolv man på banan, gjorde mot chelsea förra året. och nej, det är inte vackrare fotboll med 30 sidledspassningar innan avslut.

hur kan guardiola i paus INTE ge direktiv om fler djupledslöpningar och bollar bakom inters backlinje? helt obegripligt. allt som allt förtjänar inter klart segern.

Postad

Alltså, att fälla ut "bommen" sådär brukar ju alla fotbollsspelare för att skydda bollen. Så jävla standard det kan bli. Sen träffar han ju honom som sagt inte ens i ansiktet utan en lätt touch på halsen. Som lång fotbollsspelare vet jag ju hur det där är när kortväxta ska ha en jävla massa fördelar jämfört med längre. Han ska fan ha straff i efterhand för den filmningen

Btw fick han bara gult nidson, det var det andra dock. Hade det resulterat i ett rött kort direkt hade det varit katastrof

Sen förstår jag inte det där med att "gå in och förstöra matchen". Champions league med förutsättningarna som gäller är ju ett enda stort taktiskt spel. Vem fan bryr sig om bollinnehav eller passningar inom laget när man bjuder på en helt jävla genomgjuten försvarsinsats efter att ha piskat skiten ur dom på hemmaplan. Chelsea har visat prov på samma sak

s

hur kan guardiola i paus INTE ge direktiv om fler djupledslöpningar och bollar bakom inters backlinje? helt obegripligt. allt som allt förtjänar inter klart segern.

Rätt svårt att slå bollar/löpa bakom backlinjen när den redan står nere i knäet på målvakten