Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Varför är Jens med på två likadana bilder när min är helt borta? :rolleyes:

 

Vilken diss ;-)

 

Jag skulle vilja ge Brynja en eloge för att hon erbjöd sig att uppgradera min flygbiljett (stockholm-göteborg) till ett tidigare flyg och betala mellanskillnaden på nästan 1.5k. Så vi skulle slippa åka själva båda två. Tyvärr gick inte det men tanken är densamma.

 

Och självklart ett stort tack till er andra i teamet för en väldigt trevlig resa. Även jm_m för lite "lustiga" minnen :mrgreen:

 

Nu ska jag göra mitt bästa för att klonka in paket till SM så man får träffa er igen :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å herre jävlar. Trodde jag slog dig i tålamod Jennez men jag hade nog kreverat långt innan dig och gjort mig olycklig på någons bekostnad :shock:

 

Snyggt berättat alles (det är sånt här som gör att jag stannar på pf :-P ). Låter ju väldigt kul förutom de små missödena. Yay Team Betway!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En massa text

 

Det verkar som Betway verkligen bryr sig om sina spelare, jag ser verkligen fram emot att spela SM tillsammans med Team Betway.

 

Förhoppningsvis blir SM-resan samma som denna men med bara de positiva sakerna och inte de negativa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste instämma i hyllningsropen. Tack Betway för ett utmärkt arrangemang på Reval Park. Lyxig svit och full treat hela tiden.:-D

 

Taskigt att man ser så himla övergödd och däst ut på alla bilder dock. Nu måste jag jobba på med kvalandet (och minska midjemåttet) till SM, så jag får uppleva en till "super"helg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhoppningsvis blir SM-resan samma som denna men med bara de positiva sakerna och inte de negativa.

 

Vi ska såklart göra vårt bästa! :D

 

När jag läser det nu låter det ju som värsta tiltresan men det var enbart jättetrevligt 95% av tiden. Det är faktiskt första gången jag har haft problem med en kvalare under mina drygt tre år i det här jobbet. Det är alltid nötgäng och en bra mix av människor med.

Dessutom lär man sig ju ngt nytt varje gång! I det här fallet att hålla jävligt hårt i alla nycklar samt att inte låta Jack Hansen "representera" i baren på Betways konto... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol? Skojjar du med mig, eller var det verkligen han?! :o

 

/SK

 

+1(förutsatt att det var han)

 

Läste artikeln om händelsen på ett varm krösatåg innan jag kom in här.

 

Enligt Jennez var det iaf han:

Och flygdramat med jm_j i huvudrollen har ni ju redan läst om så jag drar inte den storyn.

 

 

Känns dock som om AB som vanligt överdriver... http://www.aftonbladet.se/poker/article5000093.ab

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en $210 HORSE SnG mot en jag tyckte var en jättetomte. Sa det till Othello, samtidigt som jag sharkscopade honom...

 

Average buyin $169, RoI 33%! på några hundra SnG. Impressive.

 

Ola: One more after this one?

Fienden: 10

Ola: ok

Det blev bara åtta till. Och i rättvisans namn: han vann två stycken faktiskt, han spelade Texas riktigt hyggligt...

 

Men om han är "kungen av mixed games", hur dåliga är då inte andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag nyfiken - hur har det gått för jm_j efter bombfadäsen?? I förvar, eller..?

 

Sist jag hörde ngt, dvs igår, satt han i förvar. Jag har försökt kontakta honom för att se om vi kan hjälpa honom på något sätt men han går (troligen av förklarliga skäl) inte att nå.

 

kggk, got it! Fixar under dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi ska såklart göra vårt bästa! :D

 

När jag läser det nu låter det ju som värsta tiltresan men det var enbart jättetrevligt 95% av tiden. Det är faktiskt första gången jag har haft problem med en kvalare under mina drygt tre år i det här jobbet. Det är alltid nötgäng och en bra mix av människor med.

Dessutom lär man sig ju ngt nytt varje gång! I det här fallet att hålla jävligt hårt i alla nycklar samt att inte låta Jack Hansen "representera" i baren på Betways konto... ;)

 

Jack Hansen... Där kan vi snacka IRL kung:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...