Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Det blir det lätt om vi hinner. Är en massa praktiskt riggande som kommer att behöva göras på fredagen. Sen får vi se hur många i teamet som vill lira turren. Är det få = drinner, är det många = nyktra och fina.

 

Jag skippar iaf fredgasturneringen, är fortfarande sur på klantskallarna på Unibet. Kul förresten att dom bjuder övervärde med respengar och hotell _utan frukost_. Visste inte att det var så dyrt med frulle...

 

Vet inte om Jens har snackat med dig. Vi skulle behöva ett Estniskt kontantkort till telefon som man kan köra datatrafik över. Var köper man detta?

 

Ska kolla up det men 3G-kort till 3G-"dongel" fanns i somras iaf för ca 100EEK + 50EEK/dygn.

Har 2st 3G-donglar så åtmistone en kan jag låna ut. Bor på mindre hotell så jag bör klara mig med deras trådlösa, på Park fungerar internet knappt alls.

 

Estniska kontantkort och streaming från mobiltelefoner är din grej Ola. Jag håller mig till transport av pokerbord, pingisbord, sällskapsspel, PS3, Rock Band, alkohol samt en stycken kvalare.

Jag riggar sviten, du riggar kamerorna (med hjälp av jm_j?).

 

Jag hjälper gärna till (om det behövs). Kommer säkert ändå regna på fredag :-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hamnar på Vanessa R´s bord och plockar upp QQ två gånger på ett varv. Senaste på sb efter raise och reraise på knappen. Klart jag stoppar in med 22k på blindsen 300/600 och AK klonkar.. 10bb kvar att kämpa med nu..

 

*whine*

 

ost någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska kolla up det men 3G-kort till 3G-"dongel" fanns i somras iaf för ca 100EEK + 50EEK/dygn.

Har 2st 3G-donglar så åtmistone en kan jag låna ut. Bor på mindre hotell så jag bör klara mig med deras trådlösa, på Park fungerar internet knappt alls.

Låter bra det. Vi vill ju kunna livestreama direkt från Betway-sviten rakt in i dagboken :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska kolla up det men 3G-kort till 3G-"dongel" fanns i somras iaf för ca 100EEK + 50EEK/dygn.

Har 2st 3G-donglar så åtmistone en kan jag låna ut. Bor på mindre hotell så jag bör klara mig med deras trådlösa, på Park fungerar internet knappt alls.

 

Låter bra det. Vi vill ju kunna livestreama direkt från Betway-sviten rakt in i dagboken :-)

 

Hittade för 125EEK + 15/dygn hos Tele2 men inte hur man får tag på det.

(Min estniska är ganska dålig...)

Får jag inte svar till min e-post från kundtjänst innan 15:00 ringer jag till dom.

 

(Elisa hade för 199/399EEK/dygn)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Panik i Skåne!

 

Imorgon blir det att åka upp till Stockholm igen. Innan 2001 hade jag bara varit i Stockholm en gång. Efter det har jag hunnit med att mer eller mindre bo där i två omgångar och de senaste två åren måste jag ha varit där närmare hundra gånger (jag skojar inte).

Nu sitter man hemma i Lund och ska hinna med en massa jobb + packa inför finnkampen. Det är inte bara mig själv jag ska ha med mig denna gång, det är även en hel massa grejer som vi ska utrusta sviten med. Det blir nog ett par stora resväskor/trunkar utöver min egen packning. Blir kul jul att ta med det på tåget imorgon.

 

Panikgrej nummer ett är att jag inte hittar mitt pass. Jag vet att jag har det hemma, men var? Jag har kollat alla mina jackor, rockar och kavajer (låter som att jag har en massa men så många är det inte), alla väskor, ryggsäckar och datorväskor jag har använt de senaste två åren, alla lådor och alla garderober. Antagligen har jag väl lagt det på ngt "smart" ställe som jag har glömt var det är. Finns det någon spåtant eller trollgubbe som kan hjälpa mig?

 

Panikgrej nummer två har med första stycket att göra. Verkligheten har hunnit ikapp mig. Jag måste verkligen flytta till Stockholm, det går inte att hålla på såhär längre.

Problemet med det är (bl.a) att man kommer att bli mobbad för sin dialekt. Äh, det blir jag ändå här i dagboken så man kanske är van. Distansmobbad liksom.

Det positiva är att man trots allt känner en hel del trevliga människor i Stockholm. Och att Stockholm är en trevlig stad.

 

Wish me luck!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...