Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Personligen tycker jag att det är taskigt att kalla Lisa för odjur, men Jens ville ha det så, så han inte kände sig alldeles ensam antar jag. Vi välkomnar Lisa till vår lilla dagbok i alla fall.

 

Lisa kommer att bidra med vettiga HH's och överlag bidra med en grinders vardag. Välkommen! :h:

 

Slänger in den här också ifall ngn missat den:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då tackar jag Ola och Jens som släpper in mig som ett av odjuren i deras dagbok! :)

Det var väl iofs på tiden med tanke på hur flitigt jag spammar här annars hehe.

 

Liten presentation av moi:

Lisa heter jag, några smeknamn är Fisen, HeyLisa, Mupp, Fisk, Tomte osv osv :)

Har spelat poker sen 06, klonkade en plats i tjejlaget HeyHoneys som HeyPoker sponsrade tills det lades ner efter ca 1,5år sen dess har jag kombinerat spel med ett heltidsjobb. I december fick jag nog av jobbandet och valde att satsa på pokern heltid istället.

Spelar uteslutande NLTH sng och MTT´s. Jag har bla kvalat in till Gnufs "the apprentice" och till PokerStars PokerCamp i Barcelona som var i höstas och när Sviten fanns så var jag med där också på ett litet hörn..

EDIT: Senast kvalade jag ju in till Finnkampen med Betway! Hur kunde jag glömma det ;)

 

Ja, det mesta finns väl i intervjun med Jens :)

Frågor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läsarbrev

Läste att ett pokerföretag lobbar för att poker ska in i OS 2012. Snacka om att håna seriösa idrottsmän. Jag skulle ju kunna tänka mig att Paralympics kan vara ett alternativ, då pokerspelare allt som oftast lider av mentala handikapp. Själv ska jag sätta mig ner och dra upp riktlinjer för att Keno, Oddset och fia med knuff ska bli upptagna i den olympiska familjen. Vad säger du om galenskaperna?

 

/Patrik

 

Skönt läsarbrev Glimne fick :-)

+1 på det brevet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det i hu-utmaningen mellan dig och jens? För senast jag såg något om det så låg jens efter. Äsch, du har det hursomhelst som i en liten ask.

 

Bra ersättare till dagboken!

 

Tack! :)

Tyvärr lät jag Jens gå om mig idag, så nu står det 3-2 till fisken..

 

Jag har en fråga.

 

Registrerade du dig på Pokerforum innan du började spela poker? Du skriver att du spelat poker sen 06, men du registrerade dig på pokerforum december 05.

 

Ah, du har helt rätt! Jag reggade mig dec 05, det var då HeyHoneys sattes ihop. Men jag vill inte kalla det jag pysslade med då för att spela så därför blev det 06. Rätt ska va rätt, jag började spela Juli 05 live och utan pengar. Lärde mig grunderna då helt enkelt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! :)

Tyvärr lät jag Jens gå om mig idag, så nu står det 3-2 till fisken..

 

Lol, jag ägde dig ju sönder och samman. Att du aldrig lär dig att jag inte är tom VARJE gång.

 

Men det känns som att det kommer ta femton år om vi ska köra bäst av hundra. Vi kan säga först till 20 så har jag vunnit med 20-4 i övermorgon.

 

Efter dagens uppvisning kan jag till och med ge dig 50% rabatt om du vinner fler än tio matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, jag ägde dig ju sönder och samman. Att du aldrig lär dig att jag inte är tom VARJE gång.

 

Men det känns som att det kommer ta femton år om vi ska köra bäst av hundra. Vi kan säga först till 20 så har jag vunnit med 20-4 i övermorgon.

 

Efter dagens uppvisning kan jag till och med ge dig 50% rabatt om du vinner fler än tio matcher.

 

no_bullshit.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, jag ägde dig ju sönder och samman. Att du aldrig lär dig att jag inte är tom VARJE gång.

 

Men det känns som att det kommer ta femton år om vi ska köra bäst av hundra. Vi kan säga först till 20 så har jag vunnit med 20-4 i övermorgon.

 

Efter dagens uppvisning kan jag till och med ge dig 50% rabatt om du vinner fler än tio matcher.

 

Ägde? Ha.. Jag är först till 20, nu börjar jag spela på riktigt! Bring it biiiatch!

 

Edit: 4-3 till mig! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funny-pictures-your-slippers-have-been-replaced-with-ferrets.jpg

 

några smeknamn är Fisen, HeyLisa, Mupp, Fisk, Tomte osv osv :)
Bring it biiiatch!

Ibland när det är alldeles för mycket handhistorik, trollning, "Partytiltstars svarade inte på mitt brev inom fem minuter" och dylikt så finns alltid vissa dagböcker. You are the wind beneath my wings.

:ola::h::ola::h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HeyaLisa!

 

Skulle vara skönt att höra ngt från mina fans också. I sådana här situationer blir jag alltid bad guy och jag fattar fan inte varför.

 

Tänk nu på allt jag har gjort för er. Jag har levererat förstklassig underhållning från Vegas och Köpenhamn, bloggat, delat sorger och besvikelser med er, fixat billiga DoN's, ordnat frirullar en masse, gett er chipsets, tröjor, kepsar, kortlekar m.m

 

Ge Tjuren lite kärlek nu! :h::cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara skönt att höra ngt från mina fans också. I sådana här situationer blir jag alltid bad guy och jag fattar fan inte varför.

 

Tänk nu på allt jag har gjort för er. Jag har levererat förstklassig underhållning från Vegas och Köpenhamn, bloggat, delat sorger och besvikelser med er, fixat billiga DoN's, ordnat frirullar en masse, gett er chipsets, tröjor, kepsar, kortlekar m.m

 

Ge Tjuren lite kärlek nu! :h::cry:

 

GO JENNEZ! GO JENNEZ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...