Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

zero är totalt värdelöst, det smakar nästan som riktig cola men sockerkicken kommer inte, dvs jag dricker dubbelt så mycket av bara fatren. Och 3+ liter om dagen är inte nyttigt.

 

Zero och light är ca 100% lika. Fördelen med dom är att man inte nödvändigtvis blir tjock av dom.

 

Ska man ha lite sockerrus/koma så tar jag själv helst det här med en 1Kg påse lakrits:

 

main_left.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Jag har postat en video med den här killen i min gamla dagbok. Här kommer en ny. Fan vad bra han är! Jag är så jävla avis på att jag inte kan spela så!!!

 

 

Någon som kan lära mig? 10k om jag kan spela den (eller motsvarade) efter en vecka. Och just det, lite kan jag, så det skulle inte vara från scratch.

 

Edit: Var i helvete är mina bitches GruGloG och OJP? Har inte sett er här på ett tag. GruGloG, du är väl rätt vass på piano?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar lite lätt med att vinna första handen i en sng när jag har AA mot KK och QQ pre. Står fiiint!

 

Sen plockar jag ut en short med KK mot hans AA..

 

Dealt to HeyLisa [Kd Ks]

KOJFER: folds

joegalway: raises 60 to 90

HeyLisa: raises 150 to 240

tracedyew: folds

darinvg: folds

spotupj: folds

treezer: folds

BIGMICKG: folds

joegalway: raises 15 to 255 and is all-in

HeyLisa: calls 15

*** FLOP *** [Kh 7h Kc]

*** TURN *** [Kh 7h Kc] [2d]

*** RIVER *** [Kh 7h Kc 2d] [Qs]

*** SHOW DOWN ***

joegalway: shows [As Ah] (two pair, Aces and Kings)

HeyLisa: shows [Kd Ks] (four of a kind, Kings)

HeyLisa collected 555 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 555 | Rake 0

Board [Kh 7h Kc 2d Qs]

Seat 1: joegalway showed [As Ah] and lost with two pair, Aces and Kings

Seat 2: HeyLisa showed [Kd Ks] and won (555) with four of a kind, Kings

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Var i helvete är mina bitches GruGloG och OJP? Har inte sett er här på ett tag. GruGloG, du är väl rätt vass på piano?

 

Jag tyckte jag såg GruGloG bolmandes utanför Centralen igår. Själv är jag mer som en osynlig vakande ängel med utspridda vingar, som skyddar dig mot bad beats när du som mest behöver det. Duktigt avis på dig som ska beträda Tidaholm inom kort nu när du åter ska ut på vägarna i Betway Hummern. Gick den igenom besiktningen förresten?

 

hummer.gif

 

Det var riktigt najs sist när jag fick följa med på road trip. Jag fick inte chansen den här gången, men mitt senaste uppdrag som regeringens förlängda arm hade förhindrat mig ändå. Hoppas fortfarande på att få putsa dina skor och agera springpöjk i Vegas till sommaren i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var riktigt najs sist när jag fick följa med på road trip. Jag fick inte chansen den här gången, men mitt senaste uppdrag som regeringens förlängda arm hade förhindrat mig ändå. Hoppas fortfarande på att få putsa dina skor och agera springpöjk i Vegas till sommaren i alla fall.

 

Jag hade gärna tagit med dig igen men den här gången är jag i Stockholm några dagar innan och åker därifrån... :( Halva resan är ju våra terapisamtal i bilen...

 

Det kommer fler chanser dock! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, jag dubblar Valteregos onlinerulle typ, genom att tjata in honom i lagpokern i morgon. Där hittar han €75 + €17 som "ligger och skräpar" som han hade glömt.

 

Jag kan inte hålla reda på alla sajter jag varit inne och horat på. Ibland glömmer man pengarna....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndag blir stor grindardag:

 

Klar:

Inklonkad till WSOP på iPoker

Inklonkad till ECOSTT på Betway (missa inte lördagens satellit, lär vara riktigt bra övervärde)

 

Plan:

WSOP på Cake

WSOP på Pacific (om det går något då)

WSOP på Party

WSOP på Everest

 

Alla kräver dock att jag kvalar till main via någon subsatte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är HUNGRIG

 

Jag brukar äta matt en gång om dagen. Idag har jag ätit två gånger, och är ändå hungrig.

 

Ja, det är avsaknaden av typ 1 000 000 sockerbitar i flytande form som gör att jag är hungrig, jag vet. Men vafan ska det vara så här?

 

 

Det beror ju helt klart på att man ska äta MER än två gånger / dag.

Testa att käka frukost, lunch, middag och sen mellanmål mellan måltiderna!

Ladda upp med annat som du kan roa dig med ist för cola, typ frukt och nötter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo Guys and Gals,

 

En fråga: Varför lirar ni inte SM-satelliterna?

 

Jag har min misstanke, men jag hoppas den är fel. Har jag rätt så är det nämligen en dyster framtid för svensk poker jag ser.

 

Så, svara ärligt (jag hoppas att det är något i Betways satelliter som är fel, för det kan vi ju blixtsnabbt rätta till).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara tala för mig själv men jag tappade suget när jag gjorde bort mig i final-satten. Orkar inte grinda mig dit igen. Tror jag. Fan. Det är ju inte det att man inte uppskattar ett övervärde när man ser det. Får kanske ge det ett försök till. Gillar ju trots allt klienten. Och sambon åker snart till Norge en vecka. Jamencrap, då blir det nog lite sm-sattar ändå.

 

Det måste vara ena otroliga fördelar du ser med att inte dricka cola under månad med tanke på de uppenbara nackdelarna :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är HUNGRIG

 

Jag brukar äta matt en gång om dagen. Idag har jag ätit två gånger, och är ändå hungrig.

 

Ja, det är avsaknaden av typ 1 000 000 sockerbitar i flytande form som gör att jag är hungrig, jag vet. Men vafan ska det vara så här?

 

Självklart så funkar homo sapiens system. Fast prova käka en ordenlig frukost och sen ett stadigt mål under dagen samt en massa frukt och avsluta med ett kvällsmål typ gröt eller nått så ska du se att hungern och sötsuget går över :mrgreen:.

 

Käften Lisa!

 

:shock: Hoppla, hoppla. Så tilltalat man vär inte en dam. Se så skölj munnen med tvål ;-).

 

Yo Guys and Gals,

 

En fråga: Varför lirar ni inte SM-satelliterna?

 

Jag har min misstanke, men jag hoppas den är fel. Har jag rätt så är det nämligen en dyster framtid för svensk poker jag ser.

 

Så, svara ärligt (jag hoppas att det är något i Betways satelliter som är fel, för det kan vi ju blixtsnabbt rätta till).

 

Är att gifta bort en dotter SM-helgen gilltigt skäl?

 

Frugan sa det med iskall stämma för ett tag sen när jag höll på att satta :rolleyes:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo Guys and Gals,

 

En fråga: Varför lirar ni inte SM-satelliterna?

 

Jag har min misstanke, men jag hoppas den är fel. Har jag rätt så är det nämligen en dyster framtid för svensk poker jag ser.

 

Så, svara ärligt (jag hoppas att det är något i Betways satelliter som är fel, för det kan vi ju blixtsnabbt rätta till).

 

Insåg att jag lovat bort mig på ett scoutläger med dottern samma helg. Antagligen är det inget genomgående problem i pokersverige. Dubbeltäckningen mellan scoutföräldrar och pokerspelare torde vara begränsad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo Guys and Gals,

 

En fråga: Varför lirar ni inte SM-satelliterna?

 

Jag har min misstanke, men jag hoppas den är fel. Har jag rätt så är det nämligen en dyster framtid för svensk poker jag ser.

 

Så, svara ärligt (jag hoppas att det är något i Betways satelliter som är fel, för det kan vi ju blixtsnabbt rätta till).

 

 

Minstingen fyller 1 år under "SM-veckan".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde detta var ett pokerforum? Var är alla snoriga brats? Scoutläger, gifta bort döttrar, ungen fyller år etc etc. WTF???

 

Ska jag behöva dricka all skumpa själv? Ska jag behöva sitta i VIP loungen själv? Ska man behöva åka till Vegas själv? Alla roadtrips? Uppsnäppning nu gossar!

 

Och många ursäkter kan jag köpa men... scoutläger??? Zomfg alltså....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde detta var ett pokerforum? Var är alla snoriga brats? Scoutläger, gifta bort döttrar, ungen fyller år etc etc. WTF???

 

Ska jag behöva dricka all skumpa själv? Ska jag behöva sitta i VIP loungen själv? Ska man behöva åka till Vegas själv? Alla roadtrips? Uppsnäppning nu gossar!

 

Och många ursäkter kan jag köpa men... scoutläger??? Zomfg alltså....

 

I :h: Champange! *hint hint*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo Guys and Gals,

 

En fråga: Varför lirar ni inte SM-satelliterna?

 

Jag har min misstanke, men jag hoppas den är fel. Har jag rätt så är det nämligen en dyster framtid för svensk poker jag ser.

 

Så, svara ärligt (jag hoppas att det är något i Betways satelliter som är fel, för det kan vi ju blixtsnabbt rätta till).

 

Jag är förvisso för lat för att kolla upp det noga men jag har fått för mig att alla main-sattar är på söndagar. Tyvärr så jobbar jag varje söndag från halv tio på kvällen (till tre på måndag eftermiddag). Detta gör att jag alltid missar sjukt många roliga turneringar med bra värde (typ kval till roliga live-tävlingar, forumturneringar, sunday million etc.).

 

Dessutom har jag funderat på att flytta över en del av rullen till Betway (Jens promotade bra någon gång när jag var full) men vill göra det när jag har tid att grinda in välkomstbonus och annat som jag har fått för mig att det finns där (återigen för lat för att kolla upp).

 

Så om ni lägger något mainkval på en dag jag kan spela och om jag samtidigt orkar dega in en del pengar så spelar jag mer än gärna. Hade varit sjukt kul med SM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I :h: Champange! *hint hint*

 

Ja, du och Ola är äkta ballers. Och jag då. Jag antar att det är därför vi har gemensam dagbok.

Jäkla småbarnsfarsor alltså... Det är redan kört för er, you can not live the dream!

 

Men iofs så är det bra att ni finns. Jag gillar er. Kontraster är viktigt för sitt eget välmående. Man ska alltid tänka på barnen i Afrika till exempel. Jag ska tänka på scoutläger när jag lutar mig tillbaka med ett glas kall Cristal och skålar med mina homies Ola och Lisa.

Sen ska jag och Hammarn krossa alla cashgames i världen och jag litar på att Clas Ohlander (som är den andra kvalaren) kan dricka strawberry daiquiries som en man i poolen på Caesar's Palace i sommar.

 

Ha så kul farsor, hoppas att ni trampar på en legobit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...