hogge75 Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Tallinn åsyftas? Hänger också på, har precis köpt biljett. Kul!
devalanteriel Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Ah, trodde det var någon ny sorts sarkasm.
hogge75 Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Förstod att det kunde missförstås, sry
TotalFarsa Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Såg första avsnittet av The Walking Dead häromdan och blev riktigt taggad på fortsättningen. Rekommenderas. Kan man inte hålla sig så läser man serieboken som den är baserad på. Går inte att beskriva hur sic bra den är. Plöjt de 50 första numrena på 3 dar och den blir bara bättre och bättre.
devalanteriel Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Låter intressant, ska kolla upp det!
devalanteriel Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Trots att tipset kommer från dig.
TotalFarsa Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Låter intressant, ska kolla upp det! Trots att tipset kommer från dig.Hade inte nöjt med mindre än den kommentaren Klonk - fick sålt radhuset igår för 15% över begärt pris Klonk - de vill flytta in redan 1/12 Klonk - den mindre braiga chefen slutade Klonk - får flextid from 1/11 Klonk - får nytt office Vem fan vågar spela poker under dessa omständigheter.
hogge75 Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Hade inte nöjt med mindre än den kommentaren Klonk - fick sålt radhuset igår för 15% över begärt pris Klonk - de vill flytta in redan 1/12 Klonk - den mindre braiga chefen slutade Klonk - får flextid from 1/11 Klonk - får nytt office Vem fan vågar spela poker under dessa omständigheter. WP!
devalanteriel Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Wow, du springer långt över livs-ev. Grymt skönt, keep it up!
Ängeln17 Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Vem fan vågar spela poker under dessa omständigheter. Är man runnig good så är man. In med hela lönen och sätt dig vid högsta limit samt spring bra där så..................... Varför missa en lifetime runing good tid.
hubbahubba Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Postad 27 Oktober , 2010 Är man runnig good så är man. In med hela lönen och sätt dig vid högsta limit samt spring bra där så..................... Varför missa en lifetime runing good tid. +1 GOGOGOGO
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 La ut vårt flyttstäd på Offerta.se igårkväll och har redan fått ett par svar. Med rotavdrag blir det 14kr/kvm och 40kr/fönster för en ungefärlig totalkostnad på 2k. Så jäkla taget Köpte ett nintendo ds till lilltjejen igår. Får se om det blir en julklapp eller om hon bara får det rakt av till helgen. Pappa är allt lite spelsugen på nya super mario.
hogge75 Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Senaste gången jag bokade flyttstäd gick det på 160000 kr exl moms. Synd att det inte fanns rotavdrag då..
affe2000 Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Senaste gången jag bokade flyttstäd gick det på 160000 kr exl moms. Synd att det inte fanns rotavdrag då.. Blev du utslängd från Haga slott? Edit: Ba-da-tisch!
bjoelle Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 La ut vårt flyttstäd på Offerta.se igårkväll och har redan fått ett par svar. Med rotavdrag blir det 14kr/kvm och 40kr/fönster för en ungefärlig totalkostnad på 2k. Så jäkla taget Köpte ett nintendo ds till lilltjejen igår. Får se om det blir en julklapp eller om hon bara får det rakt av till helgen. Pappa är allt lite spelsugen på nya super mario. Att köpa tv-spel till sina barn som pappa är ofta en ursäkt för ett eget behov(?) Min pappa köpte tvspel till mig när jag var 4år, som om jag kunde använda det. Så vad ska du spela för sköna spel?
sulla Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 La ut vårt flyttstäd på Offerta.se igårkväll och har redan fått ett par svar. Med rotavdrag blir det 14kr/kvm och 40kr/fönster för en ungefärlig totalkostnad på 2k. Så jäkla taget Köpte ett nintendo ds till lilltjejen igår. Får se om det blir en julklapp eller om hon bara får det rakt av till helgen. Pappa är allt lite spelsugen på nya super mario. Du triggade mig till att googla om det kommit nåt nytt mario till ds då du skrev så, längtar enormt efter ett nytt. Sen fattade jag att det var titeln du menade, missvisande att kalla ett 4 år gammalt spel för nytt annars.
Ängeln17 Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Köpte ett nintendo ds till lilltjejen igår. Får se om det blir en julklapp eller om hon bara får det rakt av till helgen. Pappa är allt lite spelsugen på nya super mario. Ja för tusan. Stjäl mor och farföräldrarnas uppgift att skämma bort barnen. Dvs ge/få utan anledning. Djävla tjuv .
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Att köpa tv-spel till sina barn som pappa är ofta en ursäkt för ett eget behov(?) Min pappa köpte tvspel till mig när jag var 4år, som om jag kunde använda det. Så vad ska du spela för sköna spel? Tjaaaaa. Super Mario, Mario Kart, Chrono Trigger, Heavenly Kingdom, Zelda. Känns som det finns mkt möjligheter. Speciellt med ett inköpt M3Adapter-kort. google är din vän Du triggade mig till att googla om det kommit nåt nytt mario till ds då du skrev så, längtar enormt efter ett nytt. Sen fattade jag att det var titeln du menade, missvisande att kalla ett 4 år gammalt spel för nytt annars.Alltså, spelet heter väl New Super Mario Brothers. Sue me Ja för tusan. Stjäl mor och farföräldrarnas uppgift att skämma bort barnen. Dvs ge/få utan anledning. Djävla tjuv . Ser det mer som att jag kompletterar våra mor- och farföräldrar. Heeeelt utan tanke på egen vinning
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 CT Har inte lirat det men läste en sjukt lång kärleksförklaring till det i nåt nummer av Level för en tid sen. Kändes som något jag måste lira igenom.
devalanteriel Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Det är det enda spel jag verkligen älskar, helt jävla underbart är det. Kan spela om hur många gånger som helst, har hittat alla endings osv.
bjoelle Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Scribblenauts TF! Enda rätta till NDS. Helt otroligt roligt spel. Är dottern i "lära-sig-läsa-och-skriva"-åldern kan det nog nästan klassas som läromedel dessutom. Men tror nog det kan ge dig lite nöje med Youtube:
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Det är det enda spel jag verkligen älskar, helt jävla underbart är det. Kan spela om hur många gånger som helst, har hittat alla endings osv.Varför är jag på jobbet Scribblenauts TF! Enda rätta till NDS. Helt otroligt roligt spel. Är dottern i "lära-sig-läsa-och-skriva"-åldern kan det nog nästan klassas som läromedel dessutom. Men tror nog det kan ge dig lite nöje med Youtube: Ser sic intressant ut Hon är 4 år och ett par månader så det är definitivt rätt ålder. Finns det på svenska? Eller har du några andra tips på svenska releaser med fokus på lärande? Det är helt sanslöst vad snabbt hon fattar grejer. Kan redan surfa in på barnsajter och spela spel, kolla film osv...
Recommended Posts