Penils Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 riktigt bra iaf! Finns det *nån* kille som gillar Oskar Linnros? Coincidence? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 PS3 Jailbreakad Borde väl köpa en sån där dongel antar jag... Man tycker ju att ett företag med sonys budget borde lyckas kontra den rätt hårt. Uppdateringar av ps3:ans operativsystem förekommer ju med jämna mellanrum. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=123028 Uppdaterad, funkar inte längre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=123028 Uppdaterad, funkar inte längre. Senaste spelet jag köpte var CoD4. Ca 6 veckor sen och är fortfarande inplastat. Så mycket spelar jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Själv slängde jag alla gamla piratkopior på C64-spel från min barndom när jag rensade förrådet i går. Kändes lite udda med de gamla 5 1/4"-disketterna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Jag fick lov att slänga farfars gamla Amiga disketter för några år sedan, var rätt jobbigt Han hade precis dött, och dom var lite "vår grej" att lira gamla North vs South etc... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Jag köpte en PS3 i december. Jag har inte spelat en minut ännu på den. Blocket år 2034 PS3 Mint condition, inte ens öl eller tumfläckar på den. Säljes för 230000kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 F.ö. hittade jag spännande saker jag inte visste att jag ägde när jag rensade i förrådet. N64 (mint), GC (mint) och Saturn (långt ifrån mint). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hur tänker ni när ni slänger amigapryttlar och C64-grejer. Ni kunde väl ha gett skiten till yours truly? Nu blev jag nostalgisk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Jag slängde inget som var original. Hade du velat ha urgamla piratfloppys märkta med 1 till 135 utan referensbok? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 samma här! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Jag slängde inget som var original. Hade du velat ha urgamla piratfloppys märkta med 1 till 135 utan referensbok? Nä, jag var aldrig sån hajjstäjkspirat att jag hade floppy, bara bandare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hah! Det hade t om min storasyrra ffs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hah! Det hade t om min storasyrra ffs Jag är ledsen att behöva säga det men din syster låter fet. Och snälla, om vi träffas hos mike nångång eller så, inte slå mig. I made a funny Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Pfft, hon var inte fet då Numera är hon dock rätt robust, och jobbar som fängelsevakt, så snarare så att det är hon och hennes ASP du bör vara rädd för Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Här kommer en riktig klassiker. Inget för er +38 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Poker är kul. Kör lite kvällsförströelse i form av 40k grtd på PS och en 11$ SH plo. Efter tre spelade timmar händer följande i händerna direkt efter varandra: bordschippien som höjer de flesta händerna (vi är 25 kvar och jag är chiptia) raisar som std och jag jag synar med AJQQss, bräda KQx. Score. Mot hans range är jag fistpumpfavorit men såklart har han kkxx och jag missar mina få outs. Skit I 40kn har jag krigat upp mig från halva avg till ett par k över avg, ca 33k om jag inte minns fel. Bordschippien raisar 3,2k och jag skeppar in 13,4k med AKs. Foldas runt och han tankar tills han stälelr mig allin och jag blixtar. Är upp mot JJ, obv, och den får stå. Förbannat trist att åka, mer eller mindre, samtidigt. Även om jag nu råkade vara dog ---------------------- Ahja, imorn smäller det. Fanken vad jag har sett fram mot mikes tillställning. Ska bli kalaskul att träffa alla pf-känningar igen. Är som ett barn på julaftons morgon. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Här kommer en riktig klassiker. Inget för er +38 Ledsen att behöva säga det, men det är tyvärr precis vad det är... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Ledsen att behöva säga det, men det är tyvärr precis vad det är... Jasså? Utveckla gärna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Whoops Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Jasså? Utveckla gärna. Tror ordet "klassiker" kan vara en ledtråd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Tror ordet "klassiker" kan vara en ledtråd Jasså. Det är "åldersgräns" på sånt? Ca 10år kan inte vara en rimlig gräns då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Jasså. Det är "åldersgräns" på sånt? Ca 10år kan inte vara en rimlig gräns då? Det var ju just det som var grejen... Låten är alltså 10 år gammal, så varför skulle den inte vara nåt för personer 38+? Det är väl för exakt dem låten är fet. En klassiker innebär väl att det är en äldre låt (i det här fallet), och då borde den väl gillas av äldre människor som en gång "diggade" den?!? Men om vi nu är inne på gammal hiphop och Pharoahe Monch, så bidrar jag med lite musik för alla 30 plussare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts