Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Inte för att lägga mig i lördagens event hos TF för mycket, men miata tjötar som fan på MSN om att han vill se.....

 

15:45

Cykel: Vuelta e España

 

Eurosport

 

Vuelta a España. Etapp 20: San Martín de Valdeiglesias - Bola del Mundo (168,8 km).

Har miata tur så får jag in Eurosport på boxen. Men då ska han ha en jävla tur. Vilket han brukar ha.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Äh, vi åker inte västerut (eller norrut eller söderut) för att glo på tv!

 

Jag tänkte bara att vi även kunde vinna lite pengar ihop, inte bara att jag ska vinna alla era pengar.

 

Jag kan förövrigt ta med min bärbara (med dongel) så jag kan glädja era öron med ljuv musik.

Typ:

 

 

:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råder alla deltagare att hiva i sig ett par rejäla öl (jaja, cider då DP) innan turrestart för en sån här turre har ni aldrig förr spelat! :-D

TF gav mig fria händer att arra den och det har jag gjort...

 

Also - vi är åtta nu va?

Hehe!

 

Tror vi är:

 

- mike

- omalley

- dp

- le petite tank

- TF

- miata

- sandsater

 

Sen har jag för dåligt minne för att komma ihåg hur det är med hygglo och hogge (som jag f.ö jämnt blandar ihop). Bitte erklären!

 

Also juggler. Status där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe!

 

Tror vi är:

 

- mike

- omalley

- dp

- le petite tank

- TF

- miata

- sandsater

- Hygglo

 

Sen har jag för dåligt minne för att komma ihåg hur det är med hygglo och hogge (som jag f.ö jämnt blandar ihop). Bitte erklären!

 

Also juggler. Status där?

 

Juggs var tveksam. Han kände att du hade blåst alla angående stejken så nu är han lite putt...

Hygglo = värmlänning med fin ölkagge

Hogge = värmlänning med fin ölkagge

Fler frågor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade gärna dykt upp, men jag har inte vart hemma en hel helg på 5 veckor, så frugan börjar också ta fel på mig och hygglo
Haha, du är ursäktad :mrgreen:

 

LOL! :lol:

 

Hur betalar vi för travet? I förväg på nåt sätt (pokersajt?) eller lägger Omalley ut så länge?

Kan kolla med omalley ikväll. Eller om han kikar in här.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka spelar PokerAllsvenskan ikväll? Match mot bjoelle och hans fiskiga Hultsfred. Seriöst alltså, Hultsfred är den fiskigaste klubben jag har varit på och det är liksom inte ens någon konkurrens om den saken. Fullt med gammelgäddor om dessutom världsvant lärde upp ynglen till megafiskar de också.

 

Bjoelle själv var dock ingen fisk men han håller väl käft för att inte sabba värdet på den egna klubben (wp, gg). :mrgreen:

 

Kl 21 möter alltså "Klubb Mike" Hultsfed. Inköp €5+0,5. Var med eller var fyrkant! (och som sagt, sjukt värde på Hultsfredianerna).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka spelar PokerAllsvenskan ikväll? Match mot bjoelle och hans fiskiga Hultsfred. Seriöst alltså, Hultsfred är den fiskigaste klubben jag har varit på och det är liksom inte ens någon konkurrens om den saken. Fullt med gammelgäddor om dessutom världsvant lärde upp ynglen till megafiskar de också.

 

Bjoelle själv var dock ingen fisk men han håller väl käft för att inte sabba värdet på den egna klubben (wp, gg). :mrgreen:

 

Kl 21 möter alltså "Klubb Mike" Hultsfed. Inköp €5+0,5. Var med eller var fyrkant! (och som sagt, sjukt värde på Hultsfredianerna).

 

Skriver du på msn att du hånat. Tyckte du höjde mig till skyarna. I den turneringen var jag väl med 1,5-2h. Fick inga kort, raisa fel pre pga att jag var så jävla trött att jag inte hade koll på blindsen. Enda bra var väl sista potten, och där kunde jag inte mycket göra. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kl 21 möter alltså "Klubb Mike" Hultsfed. Inköp €5+0,5. Var med eller var fyrkant! (och som sagt, sjukt värde på Hultsfredianerna).

 

Hur fungerade det här med PokerAllvenskan igen, infot på hemsidan är inte direkt lätthittad? Finns en hels drös med klubbar i Stockholm och om jag själv får välja spelar jag för den klubben där jag trivs mest och då är det "Klubb Mike" som gäller.

 

Ifs lite taskigt att sänka värdet för klubben, så usel som jag är på poker... (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fungerade det här med PokerAllvenskan igen, infot på hemsidan är inte direkt lätthittad? Finns en hels drös med klubbar i Stockholm och om jag själv får välja spelar jag för den klubben där jag trivs mest och då är det "Klubb Mike" som gäller.

 

Ifs lite taskigt att sänka värdet för klubben, så usel som jag är på poker... (:

 

Kan tänka mig att bjuda på inköp + att bjuda dig på öl när jag än träffar dig. OM du spelar för deras lag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hohoho

Nu ska man få dra ut Bjoelle också, äntligen. Eller dra ut och dra ut, det blir på skills. Men ut ska han :mrgreen:

Fegisen kom inte till Mike så nu är det då dags :)

 

Att vara dömd till SJ och allt vad det innebär(behöva stanna 10h med er fylleskallar om jag åkte ut 20-01) fick mig att till slut ställa in.

 

Gl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...