Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Håll era mordbrännarfantasier till ett minimum så är ni bussiga!!!

 

Anyhoo, som det ser ut nu, om jag förstått det hela rätt.

 

Kommer

 

- mike

- omalley

- hygglo

- sandsater

- miata

- Le Petite Tank

- undertecknad

 

Kommer kanske

 

- juggler

- DP

- Hogge

- Crappy

 

Heja heja!

 

*ninjaedit* Kommer en post ikväll om sovmöjligheter och vad ni bör plocka med själva etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Håll era mordbrännarfantasier till ett minimum så är ni bussiga!!!

 

Anyhoo, som det ser ut nu, om jag förstått det hela rätt.

 

Kommer

 

- mike

- omalley

- hygglo

- sandsater

- miata

- Le Petite Tank

- undertecknad

- DP

 

Kommer kanske

 

- juggler

- Hogge

- Crappy

 

Heja heja!

 

*ninjaedit* Kommer en post ikväll om sovmöjligheter och vad ni bör plocka med själva etc.

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Westcoast Championship of Homegame Slask 2010

 

För er som kommer gäller följande

 

Var

Casa de TF

 

När

Dyk upp runt 14-15 på lördag. Kommer nån med tåg kan jag hämta upp på stationen. Pma om du behöver mitt mobilnummer. Obs, för väganvisningar, inte snusk. Eller tja, lite snusk går väl an.

 

Hur

Vi blir ca 8-10 pers så vi öppnar upp med nån liten turboturre enligt gemensam överenskommelse och därefter kör vi 5/5 cg, DC enligt överenskommelse.

 

Idag får jag förhoppningsvis mitt pokerbord levererat till jobbet av en polare. Tyvärr har det dealertray men ska täppa till hålet medelst spånskiva och filtduk.

 

Mat & dryck

Vi fixar käk från pizzeria en kort promenix bort. Mike plockar med sig överblivna frallor till frulle från förra helgen, jag kirrar resten. Kaffemaskin kommer att finnas på plats, övrig dryck står ni själva för.

 

Sovplats

Ni får sova bäst ni vill i huset vi spelar i. Det står tomt för tillfället eftersom vi precis tagit över det och ska måla/sätta tapet etc innan vi flyttar in. Jag kan slänga över en 90-madrass, en 160-madrass och en ressäng som ni får slåss om.

 

Frågor på det? Om inte, väl mött och välkomna på lördag :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi bokar givetvis in dig på konkurrenternas hotell i stället, så Jens får rå om dig riktigt mycket :-)

 

Grattis osv, hoppas du inte blir kvar på Malta i en månad...

 

Näää... Vill faktiskt inte bo på ett hotel med "stekiga lirare" utan tar hellre vandrarhemmet med fungerande internet eftersom stekiga lirare brukar sänka nätet med massa porrsurfande...

 

Tidigare namn på jm_j's dagbok: "jm_j kör hårt på WPT 2011 (WPT= World Prison Tour)". Världen får iaf äntligen veta om det är bättre att ha afrikanska båtflyktingar som medfångar än ryska gangstrar och pundare. Spontant känns det väl iaf som att Medelhavet har ett försprång före Tallinn.

 

Fick faktiskt vara i lyxcell med bara massa ekobrottlingar och tjuvar på kåken. Sen i häktet var det bara massa syrade virrpannor och ingen sömn på drygt 2 dygn så den biten lär jag slippa i Malta.

 

Grattis! Jag tar åt mig större delen av äran, obv att det gick bra eftersom du fick skärpa dina skillz i morgonens "efterMikegrytor".

 

Såklart ska du ta en del an äran. Var shortie med råge direkt efter ett par händers tomtande och sen HU var mot en tajtnisse som du. :roll:

 

Berga Open 2nd Chance Trip Report

 

Kämpegrejt! Forumets bästa inlägg någonsin!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en KILLER fiskgratäng idag!

 

Det här behövs:

600g torskfilé (eller alaska pollock eller vad nu ni fattiglappar har råd med)

Potatis

50 g Smör

4 dl Mjölk

1 dl Grädde

Dill

3 msk Vetemjöl

Vitpeppar

Salt

 

Smörj en form och lägg i firren. Kör över lite salt och vitpeppar. Gör potatismos med grädden och lägg runt om. Stekare spritsar men de funkar med vanlig slev också.

 

Sås:

Smält smöret i en liten kastrull. Blanda ut med mjölet tills det inte finns några klumpar. Häll i mjölken och låt koka upp så att den tjocknar. I med rejält med dill, lite salt och vitpeppar. Häll över fisken i lagom mängd.

 

In på 200 grader i mitten av ugnen i 40 min.

 

Fucking awesome gott! Seriöst den godaste fiskrätten jag har käkat i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Westcoast Championship of Homegame Slask 2010

 

För er som kommer gäller följande

 

Var

Casa de TF

 

När

Dyk upp runt 14-15 på lördag. Kommer nån med tåg kan jag hämta upp på stationen. Pma om du behöver mitt mobilnummer. Obs, för väganvisningar, inte snusk. Eller tja, lite snusk går väl an.

 

Hur

Vi blir ca 8-10 pers så vi öppnar upp med nån liten turboturre enligt gemensam överenskommelse och därefter kör vi 5/5 cg, DC enligt överenskommelse.

 

Idag får jag förhoppningsvis mitt pokerbord levererat till jobbet av en polare. Tyvärr har det dealertray men ska täppa till hålet medelst spånskiva och filtduk.

 

Mat & dryck

Vi fixar käk från pizzeria en kort promenix bort. Mike plockar med sig överblivna frallor till frulle från förra helgen, jag kirrar resten. Kaffemaskin kommer att finnas på plats, övrig dryck står ni själva för.

 

Sovplats

Ni får sova bäst ni vill i huset vi spelar i. Det står tomt för tillfället eftersom vi precis tagit över det och ska måla/sätta tapet etc innan vi flyttar in. Jag kan slänga över en 90-madrass, en 160-madrass och en ressäng som ni får slåss om.

 

Frågor på det? Om inte, väl mött och välkomna på lördag :-D

 

Känns som en rätt hyfsad lördag. :)

 

Jag kom på att det vore trevligt med ett icke pokerrelaterat sidoprojekt.

Varför inte slänga in ett par hunkor var i ett V75-system?

Är ni på och finns det någon i gänget som är travproffs? I annat fall har jag ett par gubbar på jobbet som inte gör annat än att snacka trav som kan sno ihop något åt oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som en rätt hyfsad lördag. :)

 

Jag kom på att det vore trevligt med ett icke pokerrelaterat sidoprojekt.

Varför inte slänga in ett par hunkor var i ett V75-system?

Är ni på och finns det någon i gänget som är travproffs? I annat fall har jag ett par gubbar på jobbet som inte gör annat än att snacka trav som kan sno ihop något åt oss.

 

TV4 16:00 Kopparbergs/Göteborg - Ldb FC Malmö Damallsvenskan

 

Där har du! Bättre än trav alla gånger i alla fall.

Har varken tv eller digitalbox i nya huset än. Kan kanske fixa så du/ni får lyssna sportradion :-P

 

Vad säger ni andra? Värt att lassa på V75 om vi inte kan följa loppen? Jag hakar obv om alla andra gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varken tv eller digitalbox i nya huset än. Kan kanske fixa så du/ni får lyssna sportradion :-P

 

Rent teoretiskt så har jag en gammal 42-tummare som ligger och skräpar. Skulle kanske kunna sätta upp den och plugga i en digitalbox om det är så att ni tvunget vill ha på sport i bakgrunden :)

 

Also PS3 aka Lousers Lounge :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varken tv eller digitalbox i nya huset än. Kan kanske fixa så du/ni får lyssna sportradion :-P

 

Vad säger ni andra? Värt att lassa på V75 om vi inte kan följa loppen? Jag hakar obv om alla andra gör det.

 

Man kan väl följa loppen online? Fast det kräver ju internet förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...