Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Snyggt jobbat TF... Trodde du faktiskt skulle lyckas folda dig HU. Skönt flytt att alla allins gick rätt väg. :lol:
Haha, jo men seriöst, du såg ju mitt kortsnitt!

 

Rätt sic egentligen. Jag tror, och då överdriver jag inte, att om jag går tillbaka och kollar HHs så kommer jag inte att hitta många spelade händer och än färre som såg flop/turn/river. Men, jag fick action vid rätt tillfällen. Minns speciellt en raise pre och två allin efter med QQ. Syn och var upp mot AK och 77. Damerna stod och jag satt på 73k när avg var ca 18-19k.

 

Gratz TF! Avsätt nu 500:- till Eriks "ålasigruntettbord-vad". Han ligger i hårdträning till frugans stora nöje enligt bilderna på fejjan! =)
Om han lyckas med det han har företagit sig kommer jag att vara som:

 

mother-of-god-super-troopers.jpg

 

Därefter:

 

This+Is+An+Outrage.jpg

 

Bra jobbat, men ge fan i min och miatas turre! ;-)
Jag är ledsen men jag måste nog spela den igen om jag upptäcker att "Poker Rolf" är reggad ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt försök.

 

Lunch Stockholm torsdag nästa vecka?

 

Torsdag nästa vecka ligger jag förmodligen i koma, särskilt vid lunch...

 

Ja, jag har ett ganska glidigt jobb. Vi riggade på Kanonen ikväll (yes box, fysiskt arbete), rev av ett hyfsat gig med Anton och Mackan och sedan gled vi tillbaka till stugorna. Mackan och Hygglo lirade dock warm up-turren. Vi andra drack lite vin och spelade Antons musikquiz som blev både underhållande och bitvis känslosamt.

Därefter ville småpojkarna (dvs vips'en) dra ut på stan medan vi andra stannade kvar och körde "lappleken" i regi av Marcus Palm. Mycket skojigt då både Hygglo och Mackan deltog efter tidig bust på båda.

 

Sedan kommer baksidan på mitt "glidiga" jobb. Två av vips'en raglar in med tre brudar. Hela högen är aspackade. Ni vet själva hur kul sånt är när man själv är på väg i säng. Första gubben börjar kaskadspy i vasken. Brudarna fattar vinken, ringer en taxi och försvinner.

Fem minuter senare rullar en annan taxi in fraktandes fyllo nummer två. Bär in honom, låter honom spy i omgångar inne på toaletten. Bäddar sängar, torkar spyor, bäddar ner vuxna män (nåja, 20+ iaf) och ser till att deras halvpackade polare håller sig ifrån onödiga hån som renderar i luftsmockor.

 

Arbetet fortgår fortfarande kl 03.40 på natten. Lisa gör en enorm insats som lagmamma och har torkat och tagit hand om folk mer än jag har. Ensam i detta dårhus hade jag inte klarat det...

 

:h: Lisa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...