Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Lite kul att alla småklubbarna har fler deltagare än Visby-Fjollträsk...

 

Kan tänka mig att bjuda på inköp + att bjuda dig på öl när jag än träffar dig. OM du spelar för deras lag :)

 

Viljer "Klubb Mike" alla dagar i veckan...

 

Haha. Det finns bara EN Lisa, och det är jag! ;)

Klart jag är med och lirar för Mikes klubb ju! :)

 

Då har vi vinnarklubben klar redan. Bara å skicka presenterna till Mike på en gång. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack för infot men hittade inte hur man ska anmäla sig men hoppas att det duger med en anmälning här. Mao nicket "Donator1" spelar för "Klubb Mike".

 

Klart man ställer upp för klubb Mike, reggad!

 

Svårt att se att "Klubb Mike" kommer sämre än etta trots nuvarande tabellen.

 

Ja det var ju precis det jag ville. Tack.

 

Ja... Tur att det finns muppar som man kan köpa billigt för att jämna ut oddsen lite. ;-}

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur betalar vi för travet? I förväg på nåt sätt (pokersajt?) eller lägger Omalley ut så länge?

 

Jag fixar med hjälp av "experter" ett eller fler system för 1600:- och tar betalt av dom som vill vara med.

Har ni några önskemål om antal spikar, flera system eller specifika hästar får ni hojta till innan lördag.

 

I övrigt måste jag säga att jag har jobbat i stort sett oavbrutet på huset sen början på augusti, så jag ber redan nu om ursäkt om jag är övertrevligt socialt understimulerad jobbig människa på lördag!

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejer att fixa inför morgondagen...

 

* Snickra på pokerbordet

* Köpa frulle-prylar och annat som gamarna förväntar sig

* Köpa bärs för egenkonsumtion

* Konka madrasser

* Hyra skåpbil och köra och hämta de nya utemöblerna, för inomhusbruk under helgen

* Hitta och sätta upp lampor, alternativt köpa 8 pannlampor

* Komma ihåg att slänga in några rullar dasspapper i nya huset

* Sätta upp en tv i nya vardagsrummet

 

Ovanpå det ska golv och väggar maskeras och täckpapp ska läggas ut. Med lite tur hinns det även med ett strök grundfärg så chansen finns att vi sitter och lirar i härliga färgångor imorn :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejer att fixa inför morgondagen...

 

* Snickra på pokerbordet

* Köpa frulle-prylar och annat som gamarna förväntar sig

* Köpa bärs för egenkonsumtion

* Konka madrasser

* Hyra skåpbil och köra och hämta de nya utemöblerna, för inomhusbruk under helgen

* Hitta och sätta upp lampor, alternativt köpa 8 pannlampor

* Komma ihåg att slänga in några rullar dasspapper i nya huset

* Sätta upp en tv i nya vardagsrummet

 

Ovanpå det ska golv och väggar maskeras och täckpapp ska läggas ut. Med lite tur hinns det även med ett strök grundfärg så chansen finns att vi sitter och lirar i härliga färgångor imorn :mrgreen:

 

Köp mycket täckpapp så kan ni använda det och torka er med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP Bjoelle!

Mycket stabilt :) Synd bara att jag inte lyckades trigga igång dig till lite vänskaplig munhuggning i chatten

Men ett oavgjort resultat var nog rättvist

 

Hade nog fullt upp med att kika på hur det gick för de andra spelarna, uppfatta nog faktiskt inte vem som var du.

 

Oavgjort var helt klart roligaste resultatet. Nästan tveksam till att vi får se någon mer oavgjord match. Extra stolt är jag över mina soldater då Jennez mycket självsäkert deklarerade att vi inte hade en chans. Men tji fick han :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

valterego tipsade mig om att gå in här för info om pokerallsvenskan, nordicbet länkarna verkar inte fungera så jag får frågamig fram!

Är det för sent att anmäla sig till något lag? hur gör jag det?

 

thanks!

 

De fungerar inte i internet explorer. Fungerar prima i google chrome, säkerligen i firefox också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade nog fullt upp med att kika på hur det gick för de andra spelarna, uppfatta nog faktiskt inte vem som var du.

 

Oavgjort var helt klart roligaste resultatet. Nästan tveksam till att vi får se någon mer oavgjord match. Extra stolt är jag över mina soldater då Jennez mycket självsäkert deklarerade att vi inte hade en chans. Men tji fick han :-P

I en höjd pott pre ställer jag mina sista 900 in i 1200 och får kvidsyn av A3 på brädan 994 mot mina KK. A på river obv. Klart vi inte kunde vinna mot sådant uppenbart fusk!!!

 

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

valterego tipsade mig om att gå in här för info om pokerallsvenskan, nordicbet länkarna verkar inte fungera så jag får frågamig fram!

Är det för sent att anmäla sig till något lag? hur gör jag det?

 

thanks!

 

Regler, T&C, priser och annat finner du under länkarna. För att ge dig ett kort svar om hur du anmäler dig så är det bara att regga i den turre där "ditt" lag spelar (alla lag är öppna för alla). Man får dock bara spela för ett lag så har man väl spelat en turnering så får man hänga på det laget serien ut.

 

Om man inte bor i närheten av den stad/lag man vill spela för så är det bra om man drar ett PM till mig så att jag vet på förhand.

 

Finns inga krav på att spela ett visst antal turneringar eller så men som katalysator har vi en individuell ranking med NHL-paket till Toronto i potten samt en frirulle med SM-paket för alla som lirat 7 matcher eller fler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...