Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Kommer till Arlanda 10 sept och bor någonstanns i Stockholm natten till den 11e, så typ varsomhelst

 

Ok, stabilt. Påminn mig innan bara. :)

 

Edit: vad gnäller du för TF? Du fick ju bo på all inclusive i Egypten, du har gift dig, snickrat sängar till kidsen, fått klonka lite osv. All in all ett superår för dig. Låt oss vanliga dödliga få ha lite roligt också, en gång i livet liksom?

 

Nästa lördag smäller det! :D

 

caturday.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Hur ser det ut nu? Vet att det skulle vara underhåll på Triobet idag men det skulle inte påverka NB. Kan ha "spillt över" dock.

 

Funkar inte än.. den laddar halva så står det "checking versions" och ibland kommer det upp "retrying upgrade" och så skiftar väl dom fram å tillbaka men händer inget mer.. ca 2 timmar har jag försökt logga in.

Men men nu ska jag iväg till landet tills onsdag så då bör det väl vara fixat när jag kommer hem :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar inte än.. den laddar halva så står det "checking versions" och ibland kommer det upp "retrying upgrade" och så skiftar väl dom fram å tillbaka men händer inget mer.. ca 2 timmar har jag försökt logga in.

Men men nu ska jag iväg till landet tills onsdag så då bör det väl vara fixat när jag kommer hem :-)

 

Aha, det är klienten som strular? Brukar vara lokalt, testa att ominstallera, jag kommer nämligen in fint. Ser också att det har varit uppdatering idag men den hämtar ner och startar upp som den ska. Prova att ladda ner klienten igen bara så ska det nog lösa sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, det är klienten som strular? Brukar vara lokalt, testa att ominstallera, jag kommer nämligen in fint. Ser också att det har varit uppdatering idag men den hämtar ner och startar upp som den ska. Prova att ladda ner klienten igen bara så ska det nog lösa sig.

 

 

Jaha ok men då provar jag att installera om då bara =)

Kolla PM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det hemligt vad som händer 1-2juli? Ev kommer mina 2 molganpolare över den 2a juli... men det vet man först när det händer. Kan de haka?

 

Troligen. Och det är inte helt spikat än, men jag återkommer.

 

Ja vafan, killen sitter här å nördar men är inte online på varken msn eller fb då får man ta till detta ställe

 

Annars finns jag ju tfn och mail. :-D Pokerspelare ringer ALDRIG har jag lärt mig.

- Vafan, har försökt få tag på dig hela dagen! var har du varit???

- Mobilen påslagen, har kollat mailen regelbundet men såg ingenting från dig?

- Meh, jag var ju på msn!

 

Idag har jag varit och meckat bankshiat, därför har jag inte varit ånlajn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får försöka hitta något roligt att spela ikväll. Men först, grillning av marinerad kyckling, kanske något kylt att dricka till :-D

 

Blev tapas här då. Ahmmm! :-P

Testade nya "Limited edition-Sommar-Polly" (varför går jag alltid på sånt?!)

och detta är INTE att rekomendera. Tack och lov köpte jag Oreos som efterrättsbackup! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas det gick bra! Och tack detsamma :)

 

Naturligtvis gick det bra! Jag är begåvad med en otrolig förmåga att prestera massor av bra skit under tidspress. Tyvärr är jag också förbannad med en insikt av denna förmåga samt en enorm medfödd lathet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorgon blir det lite mindre schtekigt när vi ska besöka Jens och TF´s släktingar på Parken Zoo i E-tuna. ;-)

Over `n out.

Vi är tyvärr och hälsar på din mamma imorn. Hon bad oss dock hälsa och be dig boka in en ny tid hos tandläkarn åt henne:

 

1265135759_07dc321900.jpg

 

Vart med kidsen på Busfabriken i Halmstad. Fantastiskt ställe att ta ungarna till. De leker sig trötta, tar en fika och sen leker de sig trötta igen alltmedans mor och far springer efter dom med andan i halsen.

 

Käkade på Max efteråt. Snacka om besvikelse! Tog en Ultimate Cheese som inte smakade ett piss. Aldrig Max igen. Och pommesen ska vi inte snacka om. Sämre än Donkens och det säger fan en hel del. Nä, Max = skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...