Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Fakking jobbigaste resebyrån ever. Meck med varenda resa. Blir väl så när 11 pers ska resa från olika ställen till samma destination på olika datum.

 

Ja, jag vet Ola, du hade säkert aceat skiten på en halvtimme. Men jag har själv snokat reda på priser. Vad sägs om $1700 för Stockholm-NY-Vegas och sen Vegas-NY, stannaenvecka-Stockholm? Måste väl ändå vara godkänt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Jag har inte lämnat defintivt besked tidigare men är gärna med på lördag, Jens 30 är ett evenemang som till och med slår ut Argentina-Nigeria med de två mest olika förundskaptenerna i VM-historien.

 

Bra där schoolbooken. 16.00 vid biljettkassan närmast båtarna. :-D Prick! Vi har väntande femkampsvärdar nämligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, bara för att jag kan:

 

Inga byten SAS - NY

Utresa den 26te juni, Hemresa den 19de juli: 7978 kr (säg 1000 dollar prick då)

Hemresa den 20de i stället är den femhunka billigare, hemresa den 18de en femhunka dyrare.

 

Inga byten Jet Blue New-York - Las Vegas

$467.40 de datum jag kollade (26te utresa, inresa den 11te, man kan pilla lite med hemresan för att få några dollar billigare).

 

Besparing att fråga Ola: $150 per person.

 

Nu tog jag inte så jävla seriöst på frågan, så jag kollade inte att det var samma flygplats i New York. Annars tillkommer en taxiresa mellan flygplatserna på ditvägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver ett snabbt besked och du tänker att pf är den bästa vägen? Börjar förstå pikningarna på dina organization-skills ;-)

 

Jag har aldrig sagt jag är bra på att organisera. Däremot är jag bra på att organisera i sista minuten. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggade mig till en $22 deep stack-turre med 104pers. Tyckte det verkade "lagom". Vad jag missat var att kolla blindsstrukturen. 30 min!!! :shock:

Det var minst sagt plågsamt. 7,5tim tog det att komma trea :(

 

Ja, självklart åkte jag med "bäst" hand. AK vs KQ pre. Q på rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, bara för att jag kan:

 

Inga byten SAS - NY

Utresa den 26te juni, Hemresa den 19de juli: 7978 kr (säg 1000 dollar prick då)

Hemresa den 20de i stället är den femhunka billigare, hemresa den 18de en femhunka dyrare.

 

Inga byten Jet Blue New-York - Las Vegas

$467.40 de datum jag kollade (26te utresa, inresa den 11te, man kan pilla lite med hemresan för att få några dollar billigare).

 

Besparing att fråga Ola: $150 per person.

flygplatserna på ditvägen.

 

SAS till USA ..brr..

 

Virgin Atlantic ftw.Direktflyg..grymt nöjessystem..finns för 550-700 USDvalfritt lågprisbolag till London bara innan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SAS till USA ..brr..

 

Virgin Atlantic ftw.Direktflyg..grymt nöjessystem..finns för 550-700 USDvalfritt lågprisbolag till London bara innan..

Jag åker själv inte med SAS, jag tar Lufthansa i business mellan Frankfurt och Los Angeles.

 

Men kravet för Jöns var ju att ha en vecka i New York, och dessutom ha noll mellanlandningar på vägen. Då blir SAS ett rimligt val.

 

 

DU kan inte flyga direkt till Las Vegas om kravet är mellanlandning i New York...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens... Det kallas inte att organisera om man är ute i sista minuten. Det kallas KRISHANTERING. :lol:

 

Aaaanyway, nu är allting spikilikat och helt fruktansvärt klart! 8-) Det är en sak om man bara ska åka på semester med sig själv och eventuellt sällskap, då kan man ju trixa och fixa, sova på flygplatser och ha sig. Men när det är hotellbokningar, flyg från tjottahejti och tillbaka och det ena med det tredje så orkar man inte trolla med knäna. Då är det sånt meck att man blir glad att man får ihop det utan at bli tokblåst. Och $150 är ett pris jag gärna betalar för att slippa ägna flera dagar åt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...