Jennez Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Kommer till Arlanda 10 sept och bor någonstanns i Stockholm natten till den 11e, så typ varsomhelst Ok, stabilt. Påminn mig innan bara. Edit: vad gnäller du för TF? Du fick ju bo på all inclusive i Egypten, du har gift dig, snickrat sängar till kidsen, fått klonka lite osv. All in all ett superår för dig. Låt oss vanliga dödliga få ha lite roligt också, en gång i livet liksom? Nästa lördag smäller det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Gnäller inte men får väl förklara. "Gone til November", som i, hoppas ni klonkar main-satte och November Nine:ar *edit* Det var för fanken inte långsökt, neheeeejdå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Inte kunnat logga in på Nordicbet på snart en timme Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Inte kunnat logga in på Nordicbet på snart en timme Hur ser det ut nu? Vet att det skulle vara underhåll på Triobet idag men det skulle inte påverka NB. Kan ha "spillt över" dock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Hur ser det ut nu? Vet att det skulle vara underhåll på Triobet idag men det skulle inte påverka NB. Kan ha "spillt över" dock. Funkar inte än.. den laddar halva så står det "checking versions" och ibland kommer det upp "retrying upgrade" och så skiftar väl dom fram å tillbaka men händer inget mer.. ca 2 timmar har jag försökt logga in. Men men nu ska jag iväg till landet tills onsdag så då bör det väl vara fixat när jag kommer hem Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Funkar inte än.. den laddar halva så står det "checking versions" och ibland kommer det upp "retrying upgrade" och så skiftar väl dom fram å tillbaka men händer inget mer.. ca 2 timmar har jag försökt logga in. Men men nu ska jag iväg till landet tills onsdag så då bör det väl vara fixat när jag kommer hem Aha, det är klienten som strular? Brukar vara lokalt, testa att ominstallera, jag kommer nämligen in fint. Ser också att det har varit uppdatering idag men den hämtar ner och startar upp som den ska. Prova att ladda ner klienten igen bara så ska det nog lösa sig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Aha, det är klienten som strular? Brukar vara lokalt, testa att ominstallera, jag kommer nämligen in fint. Ser också att det har varit uppdatering idag men den hämtar ner och startar upp som den ska. Prova att ladda ner klienten igen bara så ska det nog lösa sig. Jaha ok men då provar jag att installera om då bara =) Kolla PM Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Vad är detta? Nordicbets privata support-tråd? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Är det hemligt vad som händer 1-2juli? Ev kommer mina 2 molganpolare över den 2a juli... men det vet man först när det händer. Kan de haka? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Vad är detta? Nordicbets privata support-tråd? Ja vafan, killen sitter här å nördar men är inte online på varken msn eller fb då får man ta till detta ställe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Är det hemligt vad som händer 1-2juli? Ev kommer mina 2 molganpolare över den 2a juli... men det vet man först när det händer. Kan de haka? Troligen. Och det är inte helt spikat än, men jag återkommer. Ja vafan, killen sitter här å nördar men är inte online på varken msn eller fb då får man ta till detta ställe Annars finns jag ju tfn och mail. Pokerspelare ringer ALDRIG har jag lärt mig. - Vafan, har försökt få tag på dig hela dagen! var har du varit??? - Mobilen påslagen, har kollat mailen regelbundet men såg ingenting från dig? - Meh, jag var ju på msn! Idag har jag varit och meckat bankshiat, därför har jag inte varit ånlajn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Msn är nya tele! Och för att fortsätta mitt Nordicbet snack så kan jag inte ladda ner klienten igen nu. Men ska dra iväg till landet nu så tar nya tag på onsdag, trevlig helg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Får försöka hitta något roligt att spela ikväll. Men först, grillning av marinerad kyckling, kanske något kylt att dricka till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Får försöka hitta något roligt att spela ikväll. Men först, grillning av marinerad kyckling, kanske något kylt att dricka till Blev tapas här då. Ahmmm! Testade nya "Limited edition-Sommar-Polly" (varför går jag alltid på sånt?!) och detta är INTE att rekomendera. Tack och lov köpte jag Oreos som efterrättsbackup! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Hey Lisa! Hur var lundakarnevalen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Den var riktigt trevlig! Fast det hade nog varit ännu roligare om man var student i Lund *tilt* Vad tyckte du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Den var riktigt trevlig! Fast det hade nog varit ännu roligare om man var student i Lund *tilt* Vad tyckte du? Jag ägnade ca hela karnevalen till att skriva ca hela mitt exjobb. Det var ungefär så kul som det låter. Kul att säga hej i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Visst fan! Grattis till gubbåldern Jens! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Jag ägnade ca hela karnevalen till att skriva ca hela mitt exjobb. Det var ungefär så kul som det låter. Kul att säga hej i alla fall! Hoppas det gick bra! Och tack detsamma Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 TF, har du sett att Carcassonne finns som iPhone/iPod touch-app nu? Det är min favorit-app just nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 18 Juni , 2010 Rapport Share Postad 18 Juni , 2010 Hoppas det gick bra! Och tack detsamma Naturligtvis gick det bra! Jag är begåvad med en otrolig förmåga att prestera massor av bra skit under tidspress. Tyvärr är jag också förbannad med en insikt av denna förmåga samt en enorm medfödd lathet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Hej dagboken. Nu åker jag och sambon till Ulvhälls Herrgård och plaskar runt i privat jacuzzi, dricker skumpa (fast jag föredrar ju rosévin...) och slafsar i oss en femrätters med tillhörande vinpaket. Imorgon blir det lite mindre schtekigt när vi ska besöka Jens och TF´s släktingar på Parken Zoo i E-tuna. Over `n out. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Det var ju fan vad alla åker till Parken Zoo. Jag var där för ett antal år sedan och det var ju knappast mindblowing. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Imorgon blir det lite mindre schtekigt när vi ska besöka Jens och TF´s släktingar på Parken Zoo i E-tuna. Over `n out. Vi är tyvärr och hälsar på din mamma imorn. Hon bad oss dock hälsa och be dig boka in en ny tid hos tandläkarn åt henne: Vart med kidsen på Busfabriken i Halmstad. Fantastiskt ställe att ta ungarna till. De leker sig trötta, tar en fika och sen leker de sig trötta igen alltmedans mor och far springer efter dom med andan i halsen. Käkade på Max efteråt. Snacka om besvikelse! Tog en Ultimate Cheese som inte smakade ett piss. Aldrig Max igen. Och pommesen ska vi inte snacka om. Sämre än Donkens och det säger fan en hel del. Nä, Max = skit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Hehe, fast du hade mest otur. Ultimate Cheese är den enda äckliga hamburgaren de har tror jag, de flesta är riktigt bra för att vara snabbmat. Faktiskt ätbart till skillnad från McD och BK. Pommes brukar jag skippa till förmån för bönsallad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts