Liza Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 "Hittade" $5 på ongame ikväll, var sugen på att slaska så jag reggade mig till första bästa med samma prislapp. Vad jag inte visste var att det va en sån "all in varje hand varesig man vill eller ej"-turre. Klart man klonkade den med 7st $54-tickets på 86 spelare! Hade inget bättre för mig så jag reggade mig till 50k garantin, 353 startande. Klart man bubblade. Var förvisso short när jag åkte, men kan man hitta folden med AJs på bb när knappen miniraisat och sb synat? Klart smeten ska in (imo) och klart knappen har AQ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Ensam hemma med kidsen då frugan är i Stockholm på ledarutbildning i F&S's regi vilket i sin tur betyder att jag både lämnar och hämtar barnen på dagis och sen bilpendlar till jobbet. Lämnade huset 0630 imorse och räknar väl med att vara hemma igen runt 1715, senare om jag måste förbi ica (vilket jag såklart måste, meh). Men man ska väl inte klaga. Förra året, runt den här tiden, körde vi igång Viktutmaningen och eftersom det behövs fler projekt i livet så föreslår jag nu en ny utmaning! Denna gång kallar vi den "Fetto till Fitto - eller hur jag slutade vara lat och började älska träning". När ska dom ringa från AB's redigeringsavdelning och erbjuda mig jobb som rubriksättare? Målet är att ta våra slappa lekamens och se hur långt vi kan komma genom att idiotträna under tre månader i kombo med att käka så bra som möjligt även om det inte är viktnedgång som är fokus. Själv har jag ypperliga förutsättningar. Har inte tränat varken fys eller kondition på säkert 6-7 år så kroppen är i härligt förfall på de punkterna. Hur jag än anstränger mig hittar jag inte en muskel värd namnet någonstans på kroppen. Måndag kör jag en invägning samt mått på midja, överarm och lår. Blir säkert pinsamma siffror men det bjussar jag på. Därefter blir det dampig disciplin i tre månader (dvs 14/6-14/9) med konditionspass i form av raska promenader/jogging samt gym alá F&S. Kombinerat vill jag nog få till ett minimum av 5-6 pass per vecka. Nu säger säkert någon att det är jobbigt att försöka sig på sånt här över sommarn med semestrar osv men det handlar bara om vilja och motivation. Jens och Lisa, ni ska med på det här och det innebär fanken att ni får lägga nån timme på gymmet i Vegas, inte bara softa på copacabanan och sippa rosé! Sådär, det här ska fanken bli kul! På måndag kör vi *edit* Hoppas nån mer känner att de kan behöva en positiv förändring. Anslut så drar vi igång en pepp-dagbok. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Jag är på, på något vänster, men jag kommer inte att kunna träna under bröllopet kanske. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 jag är inte på. Blir helt unmöglich med Vegas på agendan. Sorry. Häromnatten drömde jag dock att jag simmade fyra gånger i veckan. Ett litet steg på vägen iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Jens och Lisa, ni ska med på det här och det innebär fanken att ni får lägga nån timme på gymmet i Vegas, inte bara softa på copacabanan och sippa rosé! Lite sent att börja NU inför beach 2010 va? Jag har redan varit igång ett litet tag nu och kör bodypump och spinning varvat med vanliga gymbesök Ett par tre kg lättare sen jag började, men framförallt börjar jag känna mig "tightare" vilket är riktigt kul! Och no worries, jag har redan kollat upp att det finns gym på hotellet i Vegas! Det blir iaf 2-3 besök där i veckan. Och Jens har lovat följa med, så försök inte komma undan nu! Fö. innehåller rosé MINST kalorier av öl, rött och vitt vin! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Tightare? Var god definera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Tightare? Var god definera Jag brukar numer folda AA och KK på bubblan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Jag brukar numer folda AA och KK på bubblan! Zing! Handlar inte om B2k10. I mitt fall vill jag se om jag klarar av att extremköra i tre månader med siktet ställt på sundare leverne och friskare kropp. Se det som en wacky utmaning med potentiellt trevlig avkastning. Lisa semi-på och Jens off, föga förvånande. Är detta vad vi kommer att se vid poolen 2014 (jens till vänster)? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Den där bilden togs förra helgen när vi var och badade! Vet inte riktigt vad jag tänkte när jag tog stringen till badet. Måste glömt bikinin Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Fy fan, men det får man väl bjuda på. Känns ju ändå som att jag drog vinstlotten i det framtidsfotot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Jack Reacher, min favorit-protagonist vad gäller easy listening, är tillbaka. Kunde inte kommit lägligare då jag strax är färdig med första delen i den avslutande trilogin av Wheel of time-böckerna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Urk vad Lapproffe börjar bli pinsam nu. Ägnar ett helt blogginlägg åt att bemöta argument han själv har fabricerat. Därefter fortsätter han i vanlig anda med att censurera kommentarerna. Och så snackar han om "hyckleri". Vad var beefen med Prosharks/pokerforum nu igen? Censur? Påhittade användare med osanna påståenden? Ja, vad ska man säga, bismaken känns väl igen. Måste fan bli skärpning på den bloggen om man ska kunna föra en debatt. Men det är klart, det är han överhuvudtaget inte intresserad av. Riktigt synd att se en bra penna brytas av efter att man nyss slagit sönder pennvässaren... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Jack Reacher, min favorit-protagonist vad gäller easy listening, är tillbaka. Kunde inte kommit lägligare då jag strax är färdig med första delen i den avslutande trilogin av Wheel of time-böckerna. Orka läsa. Jag väntar på filmen ist Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Intressant att du bemödar dig med att gå in där dag efter annan... =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Intressant att du bemödar dig med att gå in där dag efter annan... =) +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Also, Jens/Ola/Erik/Dybban. Se till att de ändrar länkningen på AB-bloggen så man kommer direkt till inläggen och slipper den där förhatliga presentationsrundan varje gång. Ja det lär ju hända. Aftonbladet vill få så många pageviews som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Intressant att du bemödar dig med att gå in där dag efter annan... =) Med tanke på att insinuationerna numera är så starka att de kan betraktas som rena lögner så måste man ju vara beredd på frågor som kan tänkas uppstå pga det. Jag kan ju ärligt talat säga att det finns ett antal personer som i dagsläget överväger förtalsanmälan (inte jag - än) och det är väl på gränsen. Och det är inte för att tysta honom eller ngt sånt. Det är en sak att kritiskt granska, en helt annan att ljuga rakt upp och ner, vilket det faktiskt finns belägg för. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Ok bra så. Lägg ner det nu, slösa inte mer tid och plats på att smutsa ner vår db! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 weee.... 88 fick stå mo KQ. Rekord! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 ...eller så skiter du i det till någon av dina vänner kommer och frågar dig om något osant som de hört/läst.. som är vidrigt. Då kan du göra slag i saken. Vad andra ickekompisar läser i all världens bloggar är rätt svår att diktera. Drygt och destruktivt att läsa sån smörja för din del. Live the happy days! Lira poker, hångla och dricka paraplydrinkar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 ...eller så skiter du i det till någon av dina vänner kommer och frågar dig om något osant som de hört/läst.. som är vidrigt. Då kan du göra slag i saken. Vad andra ickekompisar läser i all världens bloggar är rätt svår att diktera. Drygt och destruktivt att läsa sån smörja för din del. Live the happy days! Lira poker, hångla och dricka paraplydrinkar... Yes, du har så rätt. Vi festar loss i Vegas istället! För-Vegas-fest på grönan på lördag också! Let the good times roll! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Hemma med kidsen idag. Sommarfest på dagis och det var tydligen så att man skulle ta med sig tårta och kaffe. Vad fanken vet jag om tårtor Bakade sockerkakorna ovan istället och tar med lite vispad grädde. Borde kidsen gilla. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Va fan... Styrde inte Gunn upp med tårta innan hon drog, illa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Jag vet, för jävligt eller hur. Medans barnen lattjade med lite nya leksaker på övervåningen passade jag på att spela lite plo high. Fick in det som favorit i två potter på 400 resp. 500 BB men blev två-outad i bägge på river. Började rycka lite i ena ögat så stängde ner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts