Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Apropå bröllop: Eftersom man inte fått någon inbjudan är det tur att man studerat Wedding crashers ett antal ggr. Fan jag trodde vi var tighta efter att ha träffats en hel gång... :cry:

 

1. De är inte utskickade än :mrgreen:

2. Kan hända att jag drar gränsen för vilka jag har råd att bjuda en liten bit innan kategorin "Skönt folk som jag tyvärr bara hunnit träffa vid enstaka tillfälle" ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, jag räknar iskallt med inbjudan efter allt jag har gjort för dig. Trots allt hade du ju förmodligen inte överlevt ditt torra liv om det inte vore för mig. I have shown you good times i flera länder. 8-)
Ni hade redan haft det om det inte vore för att koordinatorn arbetar i Indesign 2.0 (släpptes i början på 90-talet :roll: ) vilket har försenat vår möjlighet att skeppa dom.

 

Träffade Illvillja idag. Han funderar på att komma som bard (brons-, silver- och guldstjärna i kanten). När jag berättade det för sambon såg jag på henne att hon tyckte att det var märkligt så jag frågade henne om hon inte gillade det. "Tja, om han tycker att Alexander Bard är renässansaktig så får han väl komma som honom" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: You can't make this shit up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. De är inte utskickade än :mrgreen:

2. Kan hända att jag drar gränsen för vilka jag har råd att bjuda en liten bit innan kategorin "Skönt folk som jag tyvärr bara hunnit träffa vid enstaka tillfälle" ;-)

 

Jaja, när jag märker att det faktiskt inte kommer en inbjuden så kan det ju hända att jag river min inbjuden till dig när det gäller förlossningen till vårat första barn. (vårat != mig & TF)

Lyckligtvis finns det väl ingen film som heter birthcrashers? Jobbigare i så fall om du får för dig att göra den själv :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh fy fan, det är ju renässansbröllop också ja... Hade jag nästan glömt. Aja, det problemet får vi fixa senare, just nu känns det bara som att jag vill tillbe den store guden Ulrik vid porslinsaltaret... bra fest igår... laters... *öäääääärk*
Hohohaha! Själv är man pigg som en fiskmås :-P

 

Dagen, som den förmodligen ser ut.

 

0930 Åker hemifrån

1030 Lämnar kidsen hos syrran

1130 Brunch på Gothia Towers

1300 Stroll på stan, kanske kolla ring till sambon

1440 Shutter Island på Bergakungen

1730 Hämta kidsen

1900 Åka förbi tattoo-killarna en sväng

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå och kräks med dig Jens. Och när du så står där på knän och ser gårdagskvällen sakta rinna ur dina svidande näsborrar, tänk då "Fyfaaaan, vad jag är schtekig".

 

Hoho, jag skrev "just nu KÄNNS det som...[osv]". Jag spyr aldrig, vare sig på bakfyllan eller fyllan. 8-)

Har hällt i mig en liter vatten inklusive resorb så nu är man snart på benen igen! Undrar vad för stekigheter man kommer att hamna i idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara toys som mår dåligt dagen efter ;) Jag mår prima!

Vad jag dock undrar, vem tusan är uppe så här tidigt en söndag när man är ledig? Gubbar, snygga pojkar i sin bästa ålder och småbarnsfarsor!

 

*back to bed*

 

Var tvungen att fyp:a ditt inlägg eftersom min kategori saknades!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...