Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

i en dagbok? driver du med mig eller?

 

Men lägg ner nu. Ditt inlägg var bara onödigt, inte särskilt roligt alls. Släpp det och gå vidare

 

Edit: Jag går in i min db rätt ofta och jag orkar verkligen inte scrolla som en dåre. Skitkul för dig som går in lite då och då men iaf, vore tacksam om det inte upprepades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ouff vilken kick!

Varit på en riktigt schysst shoppingspree idag, köpt väska, klocka (har runt 30 nu tror jag...) ett par skor och en tröja samt varit och fixat naglarna.

DET är vad jag kallar "fredagsmys" :-D

Utöver det är jag ledig HELA helgen och jag springer hyffsat bra på pokern, ett par hundra $+ är ju lite trevligt det med...

 

Trevlig helg på er alles! Kork up the whaijn pls! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ouff vilken kick!

Varit på en riktigt schysst shoppingspree idag, köpt väska, klocka (har runt 30 nu tror jag...) ett par skor och en tröja samt varit och fixat naglarna.

DET är vad jag kallar "fredagsmys" :-D

Utöver det är jag ledig HELA helgen och jag springer hyffsat bra på pokern, ett par hundra $+ är ju lite trevligt det med...

 

Trevlig helg på er alles! Kork up the whaijn pls! ;)

 

Min kick blev en kalldusch. Skulle köpa ett par nya jeans, men kom inte i ett enda par. Varför träna om det ska kännas såhär? Grrr... slutade med att jag köpte killmodell. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min kick blev en kalldusch. Skulle köpa ett par nya jeans, men kom inte i ett enda par. Varför träna om det ska kännas såhär? Grrr... slutade med att jag köpte killmodell. :roll:

 

Jag vågar inte ens testa nya jeans... Däremot kan jag ju tipsa om leggins, sjukt bra alternativ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min kick blev en kalldusch. Skulle köpa ett par nya jeans, men kom inte i ett enda par. Varför träna om det ska kännas såhär? Grrr... slutade med att jag köpte killmodell. :roll:

 

Jag fick mig ett par mysbyxor idag, grindbyxor som iller skulle sagt. De kommer ju till en början bara att användas hemma. Sedan ner till tvättstugan och kvartersbutiken (eller turren, som pawwe skulle sagt). Om ett år kommer jag ha dem på bröllop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, när blev det här en shoppingblogg? Jens kanske kan kamma hem lite samples från Chanel snart...

 

Den här dagboken är som en humör-ring som ändrar färg. Man skriver om det man känner för! Vem orkar sitta och läsa om badbeats, HH´s och div klonkar. Det är ju bara såååå 2007 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lägg ner nu. Ditt inlägg var bara onödigt, inte särskilt roligt alls. Släpp det och gå vidare

 

Edit: Jag går in i min db rätt ofta och jag orkar verkligen inte scrolla som en dåre. Skitkul för dig som går in lite då och då men iaf, vore tacksam om det inte upprepades.

 

absolut och det respekterar jag, håller med dig om att mitt inlägg kan ha varit störande.

 

dock gillar jag inte mod som bara tar bort det utan att ens motivera eller tala om varför till mig. men varför är jag förvånad, jaja bara att gilal läget, släpper det som du sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

absolut och det respekterar jag, håller med dig om att mitt inlägg kan ha varit störande.

 

dock gillar jag inte mod som bara tar bort det utan att ens motivera eller tala om varför till mig. men varför är jag förvånad, jaja bara att gilal läget, släpper det som du sa.

Nu blir man ju fyfiken. Vad skrev du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...