Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Postad
Babelfish översatte det till:

Kakaja of krasivaja of djevuska

jaha, djevuska är flicka, typ.

Vad betyder det?

Alltså, jag skrev det så att det skulle bli bra uttal om du läste det på "svenska". Det betyder, hur som helst, "vilken vacker flicka!"

Postad

Ett presentkort på en kurs i engelska, fan det kan ju inte bli något om man alltid skall ha en tredje tjomme som skall sitta och tolka. Fast det är klart ni kanske fixar det där med trekants... eh.. kommunikation.

Postad
Not hidden brag, en helt ärlig fråga:

Vad fan ger man en 22-åring i födelsedagspresent? Har dumpat parfymer och halsband tidigare, behöver något nytt nu. Sexiga underkläder kommer inte funka.

Jag shoppade åt en något äldre (25) flicka igår då hon fyller år på Lördag och jag körde på en lila ipod nano. Vet inte om det är något supertips, kanske lite tråkigt.. men wtf, den var lila o man kan lyssna på musik med den, whats not to like om man är tjej kan tyckas.

Postad
Sådäääär... det tog ju bara halva natten att fixa...............

Är ni inte från Sverige eller Finland behöver ni inte heller bry er om att PM:a.

Edit: Såg att det där var lite rasistiskt. Vad jag menar är att om ni inte är Svenska eller Finländska medborgare så behöver ni inte PM:a.

Jag som trodde att jag skulle få skulle sova...

Det räcker med att man ät folkbokförd/bor i vardera svennelandet eller finnpajsarlandet för att få vara med och leka.

Sedan finns det lite undantag som jag inte vill prata om.

Postad
Jag som trodde att jag skulle få skulle sova...

Det räcker med att man ät folkbokförd/bor i vardera svennelandet eller finnpajsarlandet för att få vara med och leka.

Sedan finns det lite undantag som jag inte vill prata om.

Jaja, vad fan i hela helvetets jävlar anamma! Tasmaner och abschasiska stäppkosacker är välkomna vad mig anbelangar. Zambesifolket kontaktar Kollind med sina frågor och ivorianer samt cherokee snackar med Ola. Resten kan dra åt helvete.

Ingen, och jag menar ingen, får kontakta mig innan 09.00 imorgon bitti. Gonatt!

Postad
Ingen, och jag menar ingen, får kontakta mig innan 09.00 imorgon bitti. Gonatt!

Byääähähää! Nu är det äntligen dags för mig att natta kudden....

Postad

Vad hade du gjort om flickan bott i Vegas? Översätt till landets förhållanden. Flygtur över grand canyon = taxitur runt den lokala Lenin-statyn. Drinkar och mat på the venetian = vodka och ett kebabspätt utanför torggrillen.

Upplevelseindustri ftw!

Postad
Efter att nu anmält mig till kvällens 27 dollars satte sitter jag med 1,27 dollar på kontot. Får man fråga vad ni tänker göra åt det????

Jag drog $1,27 från ditt konto som nu är nollat. Problem solved.

Postad
Ok, det blev det inte. Det var därför jag skrev "ser ut som". Kan du komma ner nästa helg igen så att vi kan köra lite språklektioner?
Vet inte om jag vågar. Min sambo säger att jag är förändrad och går lite konstigt. Daterape!
Postad

Faktiskt första dagen på två veckor som Betway gick jämt... får ni igång maskineriet på rebuyturren så kanske det kan bli lillplus i kassan till slut. Då kanske Jennez kan få behålla jobbet (mig kan de inte sparka eftersomjag inte ens är anställd eller får lön).

• Skapa nytt...