Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Not hidden brag, en helt ärlig fråga:

Vad fan ger man en 22-åring i födelsedagspresent? Har dumpat parfymer och halsband tidigare, behöver något nytt nu. Sexiga underkläder kommer inte funka.

Jag shoppade åt en något äldre (25) flicka igår då hon fyller år på Lördag och jag körde på en lila ipod nano. Vet inte om det är något supertips, kanske lite tråkigt.. men wtf, den var lila o man kan lyssna på musik med den, whats not to like om man är tjej kan tyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådäääär... det tog ju bara halva natten att fixa...............

Är ni inte från Sverige eller Finland behöver ni inte heller bry er om att PM:a.

Edit: Såg att det där var lite rasistiskt. Vad jag menar är att om ni inte är Svenska eller Finländska medborgare så behöver ni inte PM:a.

Jag som trodde att jag skulle få skulle sova...

Det räcker med att man ät folkbokförd/bor i vardera svennelandet eller finnpajsarlandet för att få vara med och leka.

Sedan finns det lite undantag som jag inte vill prata om.

Länk till kommentar

Jag som trodde att jag skulle få skulle sova...

Det räcker med att man ät folkbokförd/bor i vardera svennelandet eller finnpajsarlandet för att få vara med och leka.

Sedan finns det lite undantag som jag inte vill prata om.

Jaja, vad fan i hela helvetets jävlar anamma! Tasmaner och abschasiska stäppkosacker är välkomna vad mig anbelangar. Zambesifolket kontaktar Kollind med sina frågor och ivorianer samt cherokee snackar med Ola. Resten kan dra åt helvete.

Ingen, och jag menar ingen, får kontakta mig innan 09.00 imorgon bitti. Gonatt!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...