Ola Brandborn Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Dagens charmlektion i ryska: "Kakaja krasivaja djevuska" Babelfish översatte det till: Kakaja of krasivaja of djevuska jaha, djevuska är flicka, typ. Vad betyder det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Mtp på att du inte kan ryska och hon inte engelska så har jag, fan i mig, inte den blekaste aning... Jag tror Ola menar att kärlekens språk är ordlöst? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Babelfish översatte det till: Kakaja of krasivaja of djevuska jaha, djevuska är flicka, typ. Vad betyder det? Alltså, jag skrev det så att det skulle bli bra uttal om du läste det på "svenska". Det betyder, hur som helst, "vilken vacker flicka!" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 hennes fullständiga kunnande av engelska är dock "Ola, go smoke!" när hon vill gå och röka... Aha, den obligatoriska post-coitala ciggen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Ett presentkort på en kurs i engelska, fan det kan ju inte bli något om man alltid skall ha en tredje tjomme som skall sitta och tolka. Fast det är klart ni kanske fixar det där med trekants... eh.. kommunikation. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Aha, den obligatoriska post-coitala ciggen. Hur har du mage att ens insinuera att de kopulerar innan giftermålet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Not hidden brag, en helt ärlig fråga: Vad fan ger man en 22-åring i födelsedagspresent? Har dumpat parfymer och halsband tidigare, behöver något nytt nu. Sexiga underkläder kommer inte funka. Jag shoppade åt en något äldre (25) flicka igår då hon fyller år på Lördag och jag körde på en lila ipod nano. Vet inte om det är något supertips, kanske lite tråkigt.. men wtf, den var lila o man kan lyssna på musik med den, whats not to like om man är tjej kan tyckas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Hur har du mage att ens insinuera att de kopulerar innan giftermålet? Olas preflopspel är ju legendariskt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Sådäääär... det tog ju bara halva natten att fixa............... Är ni inte från Sverige eller Finland behöver ni inte heller bry er om att PM:a. Edit: Såg att det där var lite rasistiskt. Vad jag menar är att om ni inte är Svenska eller Finländska medborgare så behöver ni inte PM:a. Jag som trodde att jag skulle få skulle sova... Det räcker med att man ät folkbokförd/bor i vardera svennelandet eller finnpajsarlandet för att få vara med och leka. Sedan finns det lite undantag som jag inte vill prata om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Jag som trodde att jag skulle få skulle sova... Det räcker med att man ät folkbokförd/bor i vardera svennelandet eller finnpajsarlandet för att få vara med och leka. Sedan finns det lite undantag som jag inte vill prata om. Jaja, vad fan i hela helvetets jävlar anamma! Tasmaner och abschasiska stäppkosacker är välkomna vad mig anbelangar. Zambesifolket kontaktar Kollind med sina frågor och ivorianer samt cherokee snackar med Ola. Resten kan dra åt helvete. Ingen, och jag menar ingen, får kontakta mig innan 09.00 imorgon bitti. Gonatt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Ingen, och jag menar ingen, får kontakta mig innan 09.00 imorgon bitti. Gonatt! Byääähähää! Nu är det äntligen dags för mig att natta kudden.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Vad hade du gjort om flickan bott i Vegas? Översätt till landets förhållanden. Flygtur över grand canyon = taxitur runt den lokala Lenin-statyn. Drinkar och mat på the venetian = vodka och ett kebabspätt utanför torggrillen. Upplevelseindustri ftw! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Efter att nu anmält mig till kvällens 27 dollars satte sitter jag med 1,27 dollar på kontot. Får man fråga vad ni tänker göra åt det???? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Efter att nu anmält mig till kvällens 27 dollars satte sitter jag med 1,27 dollar på kontot. Får man fråga vad ni tänker göra åt det???? Vi kan säkert göra en Skanke special till när vi drar igång SM... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Vi kan säkert göra en Skanke special till när vi drar igång SM... Förslag: 1.2+0.07 med 1 garanterat SM-pkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Efter att nu anmält mig till kvällens 27 dollars satte sitter jag med 1,27 dollar på kontot. Får man fråga vad ni tänker göra åt det???? Jag drog $1,27 från ditt konto som nu är nollat. Problem solved. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Jag drog $1,27 från ditt konto som nu är nollat. Problem solved.Ah, den gamla Management by theft. Rock on! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Jag drog $1,27 från ditt konto som nu är nollat. Problem solved. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Ser ut att bli övervärde på 25:an kl 20.00 ikväll igen. Vi har inte råd att inte sno Skankes växelpengar längre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Ser ut att bli övervärde på 25:an kl 20.00 ikväll igen. Vi har inte råd att inte sno Skankes växelpengar längre.Övervärde, min rumpa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 För att bidra med lite värde lirar jag alla fyra som går ikväll. Så nog är det övervärde alltid . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Övervärde, min rumpa! Ok, det blev det inte. Det var därför jag skrev "ser ut som". Kan du komma ner nästa helg igen så att vi kan köra lite språklektioner? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Ok, det blev det inte. Det var därför jag skrev "ser ut som". Kan du komma ner nästa helg igen så att vi kan köra lite språklektioner?Vet inte om jag vågar. Min sambo säger att jag är förändrad och går lite konstigt. Daterape! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Faktiskt första dagen på två veckor som Betway gick jämt... får ni igång maskineriet på rebuyturren så kanske det kan bli lillplus i kassan till slut. Då kanske Jennez kan få behålla jobbet (mig kan de inte sparka eftersomjag inte ens är anställd eller får lön). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Vet inte om jag vågar. Min sambo säger att jag är förändrad och går lite konstigt. Daterape! Jag ska ta ett snack med jycken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts