JohnH Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Kan nog fixa en bra deal om ni är sugna? Jag får inte ihop nån semester till den. Hade varit världsklass o få va me. Dessutom vill man ju åka dit o kolla in djuren i jungeln. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Nu är det dags för lille Jennez att växa upp. Saker och ting börjar ta form på NordicBet. Efter ett par månaders kaos, där undertecknad stått i orkanens öga och försökt hålla ställningarna på VIP-avdelningen, så verkar nu svenska marknadsavdelningen komma som skjuten ur en kanon samtidigt som ett lass med jobbiga, företrädelsevis budgetrelaterade uppgifter rasar ner över mig. Slutlallat med stekiga pokerresor för ngn månad framöver, dags att kavla upp ärmarna och dra igång en excelorgie som aldrig tidigare skådats i karriären. Here we go! (Snodde den här från en annan dagbok men jag tyckte att den passade nu också) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Så länge du har bägge fötterna på jorden så ska det nog gå b... ... ... Dags för lite Super Stupor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Here we go! (Snodde den här från en annan dagbok men jag tyckte att den passade nu också) GULD!!! Ett stort tack för att du snodde den. Jag blev genast på toppenhumör efter en überpissig arbetsdag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 En jobbdag kvar sen bär det av till Stockholm med X2k för båtkryss med PAF. Det är bara Crappy som spelar turren på båten men han var snäll nog att bjuda mig för en båt-freebee Tackar till PAF för resa och boende (och till dig såklart Crappy ) Det har visat sig vara stört omöglich att få tag i nån reppe för de två pokerklubbarna som är av intresse (eftersom CC Sthlm inte kör turre på lördagar :shock: ). Har sökt kontakt via sociala medier, mail och mobil men får ingen respons. Vi kommer i hamn runt 1545 på lördag eftermiddag och har hotellrum på Clarion/söder. Tänkte besöka antingen gamblerz eller krukan men det ser ju fanken halvmörkt ut när man inte får tag i nån ansvarig för att boka plats etc... Ahja, har ju nån dag eller två på oss men som den trygghetsnarkoman jag är så vill jag vara ute i god(are) tid Sista alternativet är väl att gå på CC men vi har ju hört gott om klubbarna så det skulle smälla högre. Värdet på oss borde ju vara skyhögt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Såja! För tredje gången i livet trillade den in! Edit: Äh fuck, kan inte få den större men det är en royal iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Jag leker cashgame som ni ser. Här kommer en sällsynt HH. PokerStars Game #39180790253: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00 USD) - 2010/02/03 21:53:30 CET [2010/02/03 15:53:30 ET] Table 'Catriona III' 9-max Seat #9 is the button Seat 1: Jennez ($47 in chips) Seat 2: SQPumi ($100 in chips) Seat 3: channelboy ($107.35 in chips) Seat 4: Anthrax0r ($105.10 in chips) Seat 5: ivanildo ($116 in chips) Seat 6: Mausvoorhout ($100 in chips) Seat 7: Z71avalanche ($176.25 in chips) Seat 8: M1serable ($134.75 in chips) Seat 9: Bebessa_futv ($81 in chips) Jennez: posts small blind $0.50 SQPumi: posts big blind $1 *** HOLE CARDS *** Dealt to Jennez channelboy: folds Anthrax0r: folds ivanildo: folds Mausvoorhout: folds Z71avalanche: folds M1serable: folds Bebessa_futv: folds Jennez: raises $2 to $3 SQPumi: raises $2 to $5 Jennez: calls $2 *** FLOP *** Jennez: bets $6 SQPumi: raises $6 to $12 Jennez: raises $30 to $42 and is all-in SQPumi: calls $30 *** TURN *** *** RIVER *** Rätt eller fel? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Rätt fel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Kör en till... vad gör vi på hans turn-bet? PokerStars Game #39181112667: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00 USD) - 2010/02/03 22:00:17 CET [2010/02/03 16:00:17 ET] Table 'Catriona III' 9-max Seat #7 is the button Seat 1: Jennez ($102.25 in chips) Seat 2: SQPumi ($101.50 in chips) Seat 3: channelboy ($118.65 in chips) Seat 4: Anthrax0r ($103.60 in chips) Seat 5: ivanildo ($111.50 in chips) Seat 6: Mausvoorhout ($113.60 in chips) Seat 7: Z71avalanche ($151.25 in chips) Seat 9: Bebessa_futv ($68 in chips) Killteam06 will be allowed to play after the button Bebessa_futv: posts small blind $0.50 Jennez: posts big blind $1 *** HOLE CARDS *** Dealt to Jennez SQPumi: folds channelboy: folds Anthrax0r: raises $2 to $3 ivanildo: folds Mausvoorhout: calls $3 Z71avalanche: folds Bebessa_futv: folds Jennez: calls $2 *** FLOP *** Jennez: checks Anthrax0r: checks Mausvoorhout: checks *** TURN *** Jennez: bets $6 Anthrax0r: folds Mausvoorhout: raises $9 to $15 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Tror du ligger rätt bra till. Snubben har inte färgdraget. Träffar du kåken lär du få bra betalt om han en sämre kåk. Aggressivt eller slowplay. Beror väl på Fi som vanligt. ALL IN! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 reraise till 45, såsa alla rivrar hade jag gjort iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 reraise till 45, såsa alla rivrar hade jag gjort iaf. Räjsade den jäveln till $42 och han blixtställer. Nu då? Edit: Dum fråga, givetvis är vi commitade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 reraise till 45, såsa alla rivrar hade jag gjort iaf. Kungen av slowplay ser jag. Räjsade den jäveln till $42 och han blixtställer. Nu då? Edit: Dum fråga, givetvis är vi commitade. +1. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Så vad hände? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Så vad hände? Jag synade såklart och han hade set i 8'or, blank river. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 standard, bra spelat ändå imo. Den andra handen va katastrof Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Shit happens... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 standard, bra spelat ändå imo. Den andra handen va katastrof Varför det? Jag spelar den ju som bluff (om du menar 6-8'an) och det känns som att han bara vill sätta mig på plats. Hans syn all in med J-hög är ju däremot katastrof! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 skit i att veva med handen från början, när du väl spelat den så håll potten låg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 skit i att veva med handen från början, när du väl spelat den så håll potten låg. Tja det är ju sant. Turligt nog finns det större idioter än mig i vattnet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 ja, onödigt på den nivån.. Mot Nidroon är det standard Med 10,8an är syn okej om det hade varit mindre stack, typ 50BB, men nu sitter ni ju med fulla stackar så lika bra att bygga lite pott för att få en smidig push på river. Otur att han hade set denna gång.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 12 sidor av Xbox vs. PS3 tätt följda av att Jennez postar micro-hh´s. Vart är världen på väg? Näe, in med mer bilder på Lisa så chocolat & co åtminstone blir glada... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 End of times mike, end of times... Snackat med en kille på Krukan nu. De kör en turre på lördag som vi kan hänga med på Crappy. Den börjar visserligen kl 15 så vi får ta taxi direkt till lokalen men det löser sig på något sätt. Jag ringer hotellet under dagen och meddelar dom att vi kommer att ha en riktigt sen check-in. Helt sjukt mkt snö hemma. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Jag ska åka grillor på lördag. Om jag inte blöder, sover eller har brutit ett ben så kanske jag joinar under eftermiddagen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 End of times mike, end of times... Snackat med en kille på Krukan nu. De kör en turre på lördag som vi kan hänga med på Crappy. Den börjar visserligen kl 15 så vi får ta taxi direkt till lokalen men det löser sig på något sätt. Jag ringer hotellet under dagen och meddelar dom att vi kommer att ha en riktigt sen check-in. Annan variant om ni vill ha det mindre stressigt är att spela Gamblerz 500kr turre som börjar 19:30. Ni får först ansöka om medlemskap på hemsidan och ha Jennez eller någon annan medlem som referens, sen blir ni godkända och kan anmäla er via hemsidan eller på plats. Ska ni spela på Krukan när tåget är 30 minuter försenad, Talibanska taxibögen krockar och försöker skylla det på dig och Crappy lär ni inte mycket marker kvar när ni väl är framme... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts