Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Postad
Jo. Håller sig folk lugna eller är det mycket whine?

Jag har nästan bara använt det i Call of Juarez och jag har bara träffat på roliga snubbar. En enda gång har jag stött på en maniac som höll på och ranta som fan men då hade jag inte mitt eget inkopplat så man fick snällt sitta och lyssna på dåren på tv'n. :lol:

Men jag tycker att det funkar skitbra. Bra ljudkvalitet och folk är ändå tillräckligt seriösa för att det ska tillföra ngt till spelet/spelen med "spaningsrapporter" och samordnade anfall osv.

Postad
Ssssssssch ;-)

Helt omöjligt att hitta ett headset till PS3an. Slut i alla tre butiker jag vart inne i idag (siba, elgiganten, gamestop) och på nätet hittar jag bara okända märken i tjottahejti-shopar som jag inte tänker orda ifrån. Vad ska en vit och nördig landsortskille ta sig till :ola:

Går ju att kör med ett random BTHS, det borde du väl ha liggandes hemma....

Postad
Går ju att kör med ett random BTHS, det borde du väl ha liggandes hemma....
Om du menar blue tooth headset, så nej, det har jag inget liggandes hemma. Ska in till Gbg för DM-konsert efter jobbet så kanske hinner förbi nån mer välsorterad butik :-D

4 dar kvar till mikes...

Postad
Ssssssssch ;-)

Helt omöjligt att hitta ett headset till PS3an. Slut i alla tre butiker jag vart inne i idag (siba, elgiganten, gamestop) och på nätet hittar jag bara okända märken i tjottahejti-shopar som jag inte tänker orda ifrån. Vad ska en vit och nördig landsortskille ta sig till :ola:

Hittar du nån pryl som bor i centrala sthlm så kan jag bära ner det till kumla. Jag har elgiganten, computer city, onoff, inwarehouse, webbhallen o allt vad de heter inom 300m.

Postad
Hittar du nån pryl som bor i centrala sthlm så kan jag bära ner det till kumla. Jag har elgiganten, computer city, onoff, inwarehouse, webbhallen o allt vad de heter inom 300m.

Ah, hittade att webbhallen har fysisk butik i Gbg med headset på hyllan. Åker förbi dom efter jobbet och plockar upp ett:

5080-1-0.jpg

Men tack ändå :-D

Postad
Ah, hittade att webbhallen har fysisk butik i Gbg med headset på hyllan. Åker förbi dom efter jobbet och plockar upp ett:

Skaffa ett ordentligt istället, damn it....

new-ps3-bluetooth-headset-for-socom-confrontation.jpg

Postad

Jag har ett sånt här som jag visade:

new-ps3-bluetooth-headset-for-socom-confrontation.jpg

Funkar finemang och av ngn anledning valde jag det för att det är "official", känns som att det funkar bäst (fast kopiorna säkert är likvärdiga).

Det är bekvämt och har bra ljudkvalitet. Har snackat med folk i både nord- och sydamerika utan minsta glitch på tråden.

Köpte det för 450 spänn på MediaMarkt. Har sett senare att det finns att få tillsammans med semikassa spel för en femhundring, men om man köper det för headsetet kan man se det som att man får ett PS3-lir för femtio spänn = värt. :-)

Laddningsdocka ingår så det är enkelt och bekvämt att ladda och batteritiden är över all förväntan, har dock ingen koll på det exakta antalet timmar, beror säkert på hur mycket som snackas/lyssnas i det.

Man hör alltså inte spelljudet i det utan bara rösterna från andra som snackar samtidigt som det plockar bort de mänskliga rösterna från tv'n.

TF, försökte ringa dig innan för att kolla då jag susade förbi MM för ca en timme sen men nu har jag alltså fått besked. Jag tar och fixar ett och tar med på lördag. Sätter upp ännu en skuld i skuldboken då... *suck* ;-)

• Skapa nytt...