Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Vad var det nu för fel på det då?

 

Wtf? Menar du att alla ni andra ser en bild på ett headset och det bara är jag som ser ett rött kryss i en fyrkant? :-(

Jävla företagsdator.

 

På tal om nåt helt annat, hur mycket "godis" tar du med på lördag förutom SW-paketet? Skulle vilja agera tiggare och be om två NB-tischor, en i L och en i XL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf? Menar du att alla ni andra ser en bild på ett headset och det bara är jag som ser ett rött kryss i en fyrkant? :-(

Jävla företagsdator.

 

På tal om nåt helt annat, hur mycket "godis" tar du med på lördag förutom SW-paketet? Skulle vilja agera tiggare och be om två NB-tischor, en i L och en i XL.

 

Jag ser en bild på headsetet. Men ok, jag får fixa en ny då. Tischor har jag inga just nu. Vad behöver du dem till? Jag kan skicka ett par från lagret men de är nog inte framme innan lördag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte funderat på Xbox? Vi är ett gäng som spelar regelbundet. Och IMO så är onlinespel rätt ointressant utan headset.

 

Omfg, kom inte hit och skita ner vår fina PS3-klan med äckligt Xbox snack. Xbox suger hårresande hårt jämfört med PS3. Är man arbetslös, fattig och har svår spelabstinens kan man köpa Xbox, annars kör man på PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har för mig att du anmälde ett av mina inlägg i forntiden. Är sååå frestad att trycka på "anmäl"-knappen nu. Språkpolisande är aja baja! 8-)

 

Shoot man! Min gamla varning har förfallit så det är dags för en ny! Jag bjuder på den och utan att det har med saken att göra så snor jag dina marker på lördag! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte funderat på Xbox? Vi är ett gäng som spelar regelbundet. Och IMO så är onlinespel rätt ointressant utan headset.

 

Mjodå, det har jag. Men stör mig på att krysslådorna har haft kvalitetsproblem. Iofs så har jag hört att dom lagas snabbt och att det numera inte inträffar så ofta. Xbox är ju billigare, men online-delen kostar och andra sidan stålars. Är som sagt mest intresserad av sportspel.

 

*Confused*.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Confused*.

 

Har du råd med ett PS3 så är det en no brainer. PS3 är ett veritabelt multimediamonster med bättre prestanda och kvalitet på alla tänkbara fronter.

 

Det enda argument som jag sett Xboxägare framlägga som ens är värt att överväga är att det finns fler titlar till Xbox. Dock så kommer ju alla bra spel ut till båda konsollerna och det finns riktigt gott om spel till PS3 dessa dagar. När PS3 kom fanns det oerhört få titlar men det är ju ett bra tag sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock så kommer ju alla bra spel ut till båda konsollerna

 

Gears of War II? För övrigt är Jens överdrifter i den här tråden lätt komiska. Jag har bekanta som har köpt sig båda konsolerna pga titelexklusivitet. Visst, PS3 är bättre prestandamässigt, men så stor skillnad är det inte. Blurayen undantagen. Visst, det finns fler titlar till 360:n, men det finns också fler BILLIGA titlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjodå, det har jag. Men stör mig på att krysslådorna har haft kvalitetsproblem. Iofs så har jag hört att dom lagas snabbt och att det numera inte inträffar så ofta. Xbox är ju billigare, men online-delen kostar och andra sidan stålars. Är som sagt mest intresserad av sportspel.

 

*Confused*.

 

Onlinedelen kostar, men det är marginellt IMO, en femtiolapp i månaden. Kvalitetsproblemen var främst på gamla burkar (så kallad "red ring of death") och har medfört tre års garanti på

det felet.

 

EDIT: Av respekt för DB-ägarna och deras villfarelser och konsolmässiga felval lämnar jag härmed diskussionen i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...