Ola Brandborn Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Mao inget main, något sido-event?Inget Main, men följande godis går under tiden jag är där (alla datum i juni): Golden Nugget 17: $230 HORSE 21: $230 HORSE 24: $230 HORSE Binions 18: $230 HORSE WSOP 16: $1500 HORSE 19: $3000 HORSE 21: $2500 RAZZ 26: $2500 Mixed event (8-game) Jag ska inte spela alla såklart, men troligen en hel del av dessa. "ska nog spela i lag paf men återkommer"Japps, så är det fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Ok, jag spyr snart om Jens använder ordet "stekigt" en gång till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Ok, jag spyr snart om Jens använder ordet "stekigt" en gång till! Meh, det var ju dubbel betydelse. Tyckte själv det var lite fyndigt. Vad ska vi heta då? Edit: HeyHoneys? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Meh, det var ju dubbel betydelse. Tyckte själv det var lite fyndigt. Vad ska vi heta då? Edit: HeyHoneys? Play Among Friends? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Bästpoker.com? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 HeyHoneys ofc! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 DomUnderbetalda med Jens som lagkapten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Jag tycker seriöst att vi ska heta HeyHoneys. Fast då får vi vara tapetserade i NB-loggor så att det inte blir några missförstånd. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Ett smärre helvetesdygn är över. Lyckades få med mig de flesta svenskarna på båt till Tallinn. Dessvärre missar vi dagens turre men det kompenserar vi med deluxe hytter för kvalare och VIPs. Och nej Ola, det är inte det billigaste alternativet, men det behöver det inte alltid vara heller. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 A joke that never gets old.. "Vem vare?!" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Originalet är ju Västeråsare! Djäkneberget REPRESENT! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 A joke that never gets old.. "Vem vare?!" Haha, vi var ytterst nära att spela in en remake i Sälen förrförra året - "Sopturken". Manus: En kille går fram till en soptunna, lyfter på locket och kastar en soppåse. Turken dyker upp ur soptunnan, iförd vit skjorta. Replik: "Vem vare?! Vem vare som kasta?!" Etc "Vad ska jag göra med min fakking chorta?" Osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 sopturken finns redan.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Däremot varken skåneturken eller lundaturken, hint, hint. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Ett smärre helvetesdygn är över. Lyckades få med mig de flesta svenskarna på båt till Tallinn. De flesta?!? Hoppas att du & resten av NordicBet-gänget inte bara dumpade in fyllskallarna i sjön i förhoppningen att pappskallarna "ändå kommer upp och flyta på ytan". Finsk senap krossar den svenska, alla kategorier!Finns det inte finsk (i tex korvkiosken) är det alltid Slotts starka som gäller. De två bästa märkena imo: Bäst Näst bäst Aura eller fransk Dijon. Åbo sinappi är tillverkad i Sverige nuförtiden borde du veta din lilla semifinska förrädare. ;-} Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Imorse blev sambon "kidnappad" till sin möhippa. Sjukt mycket cred till mig som lyckats hålla masken och lägga villospår under flera veckors tid. Så det blir en soft dag med kidsen. Vi tog med låneböckerna från bibblan och dumpade dom i bokinkastet sen styrdes muskedundret till Ica för proviantering. Ska laga min specialitet, lasagne. Satan i gatan, blir hungrig bara jag tänker på det. Hursom, ingredienser till pappa, smågotte till småttingarna. Fair? Joråserrusåattva... Imorn drar vi till Tyskland och handlar hojtolja inför bröllopet. Ringer så Shell för att boka upp mig på ett släp. Tanten i andra ändan säger förskräckt "Men Gud, du är då inte ute i god tid". De har visserligen släp kvar för uthyrning men de hinner inte fixa en s.k "utlandskod" till mig eftersom företaget som äger släpen inte har öppet på helgerna. Öh, va, utlandskod, jaha, shit. Googlar och ringer Rent a Wreck istället. "Utlandskod, vad är det? Äh, vi skiter väl i vad du gör med släpet. Kan du komma och hämta det nu med en gång så sätter vi utlåningstid from imornbitti". Hoho! Så ska det låta! It's ON bitches Vad vi ska handla, på en höft... 35 flak öl 40 BiB vin 33 flarror mousserande 5 flak cider 6 flak vatten 8 flak läsk Whisky Cognac Likör Inget jävla prettobröllop här inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 med den där uppsättningen sprit sätter jag min peng på 50 bröllopsgäster? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 med den där uppsättningen sprit sätter jag min peng på 50 bröllopsgäster?Det tredubbla ungefär. Dock, har rätt bra koll på vilka som är svampar och vilka som är vita. Dessutom, fri tillgång på alkohol är sällan ett bra recept... Men, den som vill bli på arslet ska nog lyckas med det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kelvin Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Du har ju glömt finvodkan! Ska väl alltid finnas lite sånt på en bra fest? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Du har ju glömt finvodkan!Ska väl alltid finnas lite sånt på en bra fest? Trolldrycken? Den tas bara fram när man är i behov av mycket mod Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kelvin Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Är det före den obligatoriska dansen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Äsch, hur svårt ska det vara? Två steg till höger, ett åt vänster, svängom och så var det klart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Blir det servitriser ala Tallinn också? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Ännu viktigare När öppnar baren? (Man kan inte snylta på värdparet hela kvällen) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Blir det servitriser ala Tallinn också? Mjaee, i just den aspekten får väl Tallinn räknas som svårslagen. Kommer dock att finnas en man som, om man ger honom en liten slant, erbjuder dig valfri dryck! Ännu viktigareNär öppnar baren? (Man kan inte snylta på värdparet hela kvällen) Barens öppnande? Hur kan det vara viktigt? Hrumph. Men säg att den öppnar runtikring sjusnåret eller så. Don't you worrie Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts