stackbrat Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Nyhetsbrev med anledning av oväntade avhopp på coachingsidan. Återigen får vi ödmjukt be om ursäkt och beklaga det som inträffade. Vi blickar nu istället framåt mot en ljusare framtid tillsammans med nya ansikten och nya idéer. Här ska jag försöka summera vad som ska hända framöver gällande Pokercampus. Ola Brandborn kommer kliva in som konsult och jobba för att främja vår tillväxt på ett affärsmässigt hållbart och smidigt sätt. Ola kommer med flera fräscha idéer till bordet och vi är mycket nöjda med att ha han ombord. (dessa idéer kommer Ola själv att få presentera så småningom eller om vi gör det gemensamt vid senare tillfälle, allt kan inte släppas nu då Ola inte ännu börjat jobba med detta och det är för tidigt att avslöja allt för mycket) De medlemmar som betalt för 6 månaders respektive 12 månaders abonnemang (Silver/Guld) kommer få tre gratis månader (maj,juni, juli) som läggs på i slutet av löpande avtalstid. Om det är några oklarheter gällande detta maila admin@pokercampus.se med ämnesraden "gratismånader". För er som betalar månadsvis kommer vi att dramatiskt sänka månadskostnaden till 100 SEK fram till och med 1 Aug (from 1 Juni). Frågor om detta mailas enligt ovan. Vi har som ni redan märkt haft svåra förluster på coachsidan och i ett första steg att råda bot på detta har vi rekryterat en ny NLHE coach vid namn Marcus som huserar på Svenska Spel. Marcus kommer jobba med micro- till midstakes material på Svenska Spel. Enligt upgift kommer hans första serie vara en "moving on up" tematiserad historia. En närmare presentation av Marcus kommer så småningom. Utöver detta så har vi även begynnande samarbeten med ytterliggare 3-4 spelare där vi håller på att titta på olika avtalslösningar och kan således inte nämna namn ännu. Men kontentan är alltså att vi har coacher, vi har formulerat en lösning på papper som vi nu omsätter till verklighet och därmed kan ni andas ut gällande PC:s överlevnad. Under sommarmånaderna kommer vi släppa filmer kontinuerligt men med _aningens_ reducerad frekvens då många är iväg på WSOP i Las Vegas. Denna vecka kommer det släppas 4 filmer initialt och sedan ska produktionen vara igång igen. Jag önskar verkligen jag kunde tala öppet om alla de spännande förändringar som kommer ske både funktionellt och på instruktörs sidan men de involverade har bett oss vara diskreta tills allt är klart. Vi har lärt oss av våra misstag gällande kommunikationen mellan kund och bolag och kommer således hålla er uppdaterade med nyhetsbrev som kommer publiceras här på forumet varje Måndag med information om vad som hänt senaste veckan och vad som är på gång. Svarar mer än gärna på frågor här i tråden i den mån det är möjligt. Väl mött. PC.se Citera
Slasktratt Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Ett tips är att skaffa fler betalningsalternativ så snart som möjligt. Citera
Colbin Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Vad var det som orsaka avhopp och lite videos på PC, har varit dåligt uppdaterad och kunde inte hitta något direkt på sidan? Citera
Joey Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Vilka instruktörer är det som hoppat av och vilka finns kvar? Citera
jason Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 För oss som betalade månadsvis ända in i Maj, kommer vi få någon kompensation för sissta månaden då i princip inga filmer kom. En gratis månad hade varit skysst tex.. Citera
valterego Postad 27 Maj , 2009 Rapport Postad 27 Maj , 2009 Ola Brandborn kommer kliva in som konsult och jobba för att främja vår tillväxt på ett affärsmässigt hållbart och smidigt sätt. Ola kommer med flera fräscha idéer till bordet och vi är mycket nöjda med att ha han ombord. PC.se Jag har just kvalitetstestat Ola som coach. Känns lovande Citera
jason Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Ser att den första filmen har kommit ut nu: Marcus Hasselborg - SvS Klätterserie del 1 Vore kul att veta lite mer om dom nya instruktörerna, finns Marcus på PF kanske? Vad nickar han på SvS ? Jag har inte längre ett giltigt abbonemang så jag kan inte se filmen, men om jag skall signa upp på nytt så vill jag gärna ha lite mer info om instuktörerna... Citera
Megadeth Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Är det värt att gå med nu igen då? Är det bara han den där Marcus som instruktör nu eller? Försvann alla andra? KOmmer inte in på Pokercampus forum längre... Skulle det bara kosta 100 kr i månaden tom. augusti om man reggar sig på nytt nu eller? Citera
okocha Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Går det att säga upp guldmedlemsskap på något sätt, känns ganska ovärt att ha ett konto när jag ser mig som bättre än alla kvarvarande instruktörer. Citera
okocha Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Snacka lite med stacky nu och det verkar ju som att rejäl bättring är på väg iaf. =) Citera
Sorkoas Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Går det att säga upp guldmedlemsskap på något sätt, känns ganska ovärt att ha ett konto när jag ser mig som bättre än alla kvarvarande instruktörer. Punkrock_kid och Cassano är väl kvar? Citera
stackbrat Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Ser att den första filmen har kommit ut nu: Marcus Hasselborg - SvS Klätterserie del 1 Vore kul att veta lite mer om dom nya instruktörerna, finns Marcus på PF kanske? Vad nickar han på SvS ? Jag har inte längre ett giltigt abbonemang så jag kan inte se filmen, men om jag skall signa upp på nytt så vill jag gärna ha lite mer info om instuktörerna... Kommer under helgen lägga upp info om de nya instruktörerna (under instruktör fliken på hemsidan) som presenteras denna vecka, nästa vecka kommer ytterliggare instruktörer presenteras och då kommer vi efterhand även lägga upp deras profiler. Citera
stackbrat Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Går det att säga upp guldmedlemsskap på något sätt, känns ganska ovärt att ha ett konto när jag ser mig som bättre än alla kvarvarande instruktörer. Snacka lite med stacky nu och det verkar ju som att rejäl bättring är på väg iaf. =) Tycker frågan ang ditt medlemskap gör sig bättre på PC forumet där du även ställde den och fick svar (nej vi avbryter inga guld och silver konton, men vi erbjuder gärna kompensation för bristande videoproduktion under Maj månad, i detta fallet bjuder vi på 3 månaders gratis medlemskap) Ja, Okocha kommer aldrig vara den största vinnaren eller den bästa spelaren på pokercampus.se även om herr Okocha sannerligen är duktig (= Detta var inte fullt ut menat som en diss, utan snarare lite svar på tal kan tyckas. You know its all good flugan Sorkoas, du borde verkligen börja göra videos, inspelningsriggen är legendarisk, funderar på att göra lite PLO vids bara för o ta del av den Citera
okocha Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Punkrock_kid och Cassano är väl kvar? Trodde faktiskt punken hade slutat, men han hade tydligen bara uppehåll. Ja, Okocha kommer aldrig vara den största vinnaren eller den bästa spelaren på pokercampus.se även om herr Okocha sannerligen är duktig (= Detta var inte fullt ut menat som en diss, utan snarare lite svar på tal kan tyckas. You know its all good flugan Bra =) Var nog lite väl bitter i mitt inlägg här tidigare kan tyckas. Citera
Elitloppet Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Om Okocha spelar in sina +110k dagar och lägger upp skulle jag vara intresserad av medlemskap Citera
Iggan Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Hur är det med lowstakes videos förutom på SvS? Börjar bli sugen på att signa upp igen. Citera
stackbrat Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Hur är det med lowstakes videos förutom på SvS? Börjar bli sugen på att signa upp igen. Vi har 22 filmer i arkivet som ligger på NL100 eller under, om man räknar med NL200 har vi det dubbla ungefär. And counting obv Citera
JackandCoke Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Hu för rullar? Sure, skicka PM om tid och site. Citera
okocha Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Sure, skicka PM om tid och site. Nu fråga jag ju inte dig, men svs eller fulltilt typ nu? Citera
KungXerxes Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Är det bara jag som inte kan logga in nu? Citera
Recommended Posts