Gå till innehåll

Pokercampus.se


rosjon

Recommended Posts

  • Svars 635
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sälj de medlemmar som betalat till t.ex. Leggopoker, medlemmarna får gratis medlemskap de månader de betalat för + någon månad som plåster på såren. Leggo kommer ta emot nya medlemmar som bevisligen betalar för pokercontent med öppna armar och god finders fee. Man kan t.om göra så att det det automagiskt antas att medlemmarna fortsätter betala genom existerande paypalupplägg. Dessutom kommer Leggo ersätta er vilket gör det hela till en bra affär för alla (utom möjligtvis de stackare som faktiskt valde pokercampus framför Leggo av en anledning)

 

Lösningar för att hålla sidan och konceptet levande, inte att begrava siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är...varför kommer det inga svar/info på pokercampus egna forum?? Förväntas det att alla medlemmarna där även läser detta?? Ta några minuter och lägg ut lite svar på PCs forum oxå så att informationen kommer till de som behöver den. Lite dåligt skött tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är...varför kommer det inga svar/info på pokercampus egna forum?? Förväntas det att alla medlemmarna där även läser detta?? Ta några minuter och lägg ut lite svar på PCs forum oxå så att informationen kommer till de som behöver den. Lite dåligt skött tyvärr.

 

Det uppdateras på PC forumet. Kolla tråden "om pokercampus" och läs första inlägget, det är det inlägget jag uppdaterar, skriver inte i själva tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På måndag kväll kommer jag skriva ett LÅNGT och utförligt inlägg om vad som hänt och kommer hända framöver. Har jobbat FEBRILT bakom kulisserna men inser att ni naturligtvis känner er övergivna pga bristen av information. Jag ville ha klara besked att ge innan jag gav några därför denna väntan.

 

Pokercampus kommer INTE lägga ner, vi har hittat en lösning som vi anser kommer fungera. Vi är övertygade om att majoriteten av er medlemmar kommer uppskatta den lösning vi har att erbjuda.

 

Mitt arbete med Pokercampus har utan problem förmodligen kortat av min förväntade livstid med en sisådär 15 år men jag hoppas och tror att det kommer vara värt det i slutändan.

 

Ber ödmjukast om ursäkt och ber om ytterliggare tålamod med oss.

 

Kontentan:

 

1. Vi kommer snart få igång produktionen igen.

2. Ett förslag på kompensation för en månads frånvaro av videos kommer läggas fram.

3. Nya ägare kommer presenteras, nytt blod som behövs.

4. Nya coacher kommer läggas fram.

5. En ganska omfattande omorganisation av hela bolaget och hur vi erbjuder våra tjänster till er.

 

 

Hoppas på detta!

 

Är du delaktig Ola? Vore verkligen toppen! :-D

 

fml. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På måndag kväll kommer jag skriva ett LÅNGT och utförligt inlägg om vad som hänt och kommer hända framöver. Har jobbat FEBRILT bakom kulisserna men inser att ni naturligtvis känner er övergivna pga bristen av information. Jag ville ha klara besked att ge innan jag gav några därför denna väntan.

 

Pokercampus kommer INTE lägga ner, vi har hittat en lösning som vi anser kommer fungera. Vi är övertygade om att majoriteten av er medlemmar kommer uppskatta den lösning vi har att erbjuda.

 

Mitt arbete med Pokercampus har utan problem förmodligen kortat av min förväntade livstid med en sisådär 15 år men jag hoppas och tror att det kommer vara värt det i slutändan.

 

Ber ödmjukast om ursäkt och ber om ytterliggare tålamod med oss.

 

Kontentan:

 

1. Vi kommer snart få igång produktionen igen.

2. Ett förslag på kompensation för en månads frånvaro av videos kommer läggas fram.

3. Nya ägare kommer presenteras, nytt blod som behövs.

4. Nya coacher kommer läggas fram.

5. En ganska omfattande omorganisation av hela bolaget och hur vi erbjuder våra tjänster till er.

 

 

Hoppas på detta!

 

Är du delaktig Ola? Vore verkligen toppen! :-D

tjena stackis. låter ju bra detta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du delaktig Ola? Vore verkligen toppen!
Jag ha delgett mina tankar om projektet till Stackbrat, och han har lyssnat och funderat vidare i dessa banor. Än så länge är jag inte officiellt inblandad, men jag fick ettt erbjudande som egentligen var för bra, så det tackade jag inte ja till (men inte nej heller). Jag vill inte gå in i en affär där jag känner att jag utnyttjar motpartens "underläge".

 

Vi ska träffas på måndag för en lunch, där vi kan prata vidare (har bara samtalat på MSN tidigare och det funkar ju inte riktigt att lägga fram alla tankar där).

 

Antar att det är därför han kommer skriva inlägget tills på måndag. Idéerna som han och jag har på vardera håll är bra, och hittar vi kombinationen så är nog sajten snart uppe igen! Med motiverade coacher och en fungerande affärsmodell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ha delgett mina tankar om projektet till Stackbrat, och han har lyssnat och funderat vidare i dessa banor. Än så länge är jag inte officiellt inblandad, men jag fick ettt erbjudande som egentligen var för bra, så det tackade jag inte ja till (men inte nej heller). Jag vill inte gå in i en affär där jag känner att jag utnyttjar motpartens "underläge".

 

Vi ska träffas på måndag för en lunch, där vi kan prata vidare (har bara samtalat på MSN tidigare och det funkar ju inte riktigt att lägga fram alla tankar där).

 

Antar att det är därför han kommer skriva inlägget tills på måndag. Idéerna som han och jag har på vardera håll är bra, och hittar vi kombinationen så är nog sajten snart uppe igen! Med motiverade coacher och en fungerande affärsmodell.

 

Okej!

 

Det verkar lysande. Jag hoppas att ni kan komma överens om något förslag/upplägg som bägge parter är nöjda med, vilket med största säkerhet kommer innebära succé för pokercampus framtid om du har ett finger med i spelet. Ser med spänning fram emot infon som kommer ut på Måndag.

Må eder lunch smaka, ;-)

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte riktigt om jag vänder mig till rätt tråd men. En Nl50-nl100 som jag är. vart ska jag helst vända mig mellan Pokercampus och CR? har pokercampus bra material för det som är värt?

 

I nuläget skulle jag råda dig att köra på deucescracked. Du kan signa upp där och få en 7-dagars gratistrial till alla funktioner såsom videos forum mm. Dem har några riktigt givande serier för lowstakeholdem som är inspelade på fulltiltpoker. Kör den trialen, sen om du inte är nöjd så tycker jag du hoppar till pokercampus. DC/CR är ungefär likvärdiga vad gäller filmutbud, men vissa småsaker gör att det väger över för deucescracked.

 

Dock måste jag säga att jag hittar en hel del tveksamheter i coachernas spel i filmerna på de amerikanska siterna(och jag är ingen haj liksom) Tycker dem borde tona ner snacket om Reads hit och reads dit. När allt kommer omkring så handlar det ju bara om matematik och sannolikhetslära. Inga "reads". Sen att deras "bästa" smallstakescoach har en läcka preflopp där han bettar 3.5xbb från UTG-KNAPP för att bara bettar 3bb i i smallblind ser jag som ganska kasst och jag dör lite inombords varje gång jag sett detta hända. Borde inte logiken säga att man ska göra tvärtom? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att ni försöker igen men har ärligt talat svårt att se tjusningen med PC. Tusentals videos av amerikanska highstakesspelare som täcker i stort sett alla nivåer och alla spel eller 40 videos på skånska. Det är skillnaden mellan att välja cardrunners/DC mot PC idag, men kan ni bättra på det kan det kanske bli intressant i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att ni försöker igen men har ärligt talat svårt att se tjusningen med PC. Tusentals videos av amerikanska highstakesspelare som täcker i stort sett alla nivåer och alla spel eller 40 videos på skånska. Det är skillnaden mellan att välja cardrunners/DC mot PC idag, men kan ni bättra på det kan det kanske bli intressant i framtiden.

 

Vad är det du vill att vi ska bättra oss på? Större volym? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock måste jag säga att jag hittar en hel del tveksamheter i coachernas spel i filmerna på de amerikanska siterna(och jag är ingen haj liksom) Tycker dem borde tona ner snacket om Reads hit och reads dit. När allt kommer omkring så handlar det ju bara om matematik och sannolikhetslära. Inga "reads". Sen att deras "bästa" smallstakescoach har en läcka preflopp där han bettar 3.5xbb från UTG-KNAPP för att bara bettar 3bb i i smallblind ser jag som ganska kasst och jag dör lite inombords varje gång jag sett detta hända. Borde inte logiken säga att man ska göra tvärtom? :-)

 

Kan bara hålla med dig, PC's approach var ju att försöka få in en annan vinkel i filmerna än de amerikanska sajterna och det lyckades de verkligen med. Såg nån serie med whitelime, som många säger ska vara duktig coach. Det var helt seriöst hemskt att se den filmen, och jag spelar inte ens högt själv. Fattar absolut inte vad han höll på med och han kunde verkligen inte motivera sina beslut teoretiskt i den filmen utan verkade mest hoppas på att det skulle fungera.

 

Nu ska man väl inte döma efter en film men jag har sett ett antal andra filmer från DC och personligen tycker jag att PC filmerna är grymt mycket bättre, iaf från vissa av coacherna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...