Gå till innehåll

Pokercampus.se


rosjon

Recommended Posts

fanns väl inget annat alternativ? Även om man valde betala med kort blev man ju tillsagd att starta paypal.

 

Inte för mig iaf, pyntade rakt av med visa bara.

 

EDIT: har för mig att det kom massa blaj om jag borde skapa paypalkonto osv men jag behövde inte det iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 635
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag vet fortfarande inte hur jag ska stoppa betalningen, ni känner inte att ni inte längre erbjuder det ni gjorde vid köp och kanske själva ska stoppa alla inbetalningar?

 

Logga in på paypal o kolla nuvarande abonemang, enkelt att hitta o enkelt att avsluta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar du upp lite grann så ser du att weddie liksom jag inte har registrerat genom paypal, skickat pm här på forumet samt mail men inget svar ännu..

 

Alla registrerar väl genom paypal? Totalt efterblivet system IMO.

 

Om det är så att det är pokercampus som bryter "leveransen" av tjänsten så är det också de som ska avsluta prenumerationen. Är inte insatt i vad som händer på PC just nu men om siten läggs ner och prenumerationerna fortsätter tror jag att de blir ersättningsskyldiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey nu har det löst sig, tydligen skapas det ett paypalkonto åt en automatiskt när man reggade sig på pokercampus. Försökte tidigare logga in med samma uppgifter som jag har där osv men funkade inte, provade nu att göra en pswrecovery och fick ett mail där jag välja lösenord och tillslut logga in och avsluta prenumerationen. Lite creepy när mitt kreditkort + uppgifter fanns där hela tiden. Prova göra samma sak weddie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det helt klart att pokercampus ska läggas ner? Väldigt tråkigt om det är så. Reggade konto för några dagar sen, hade missat den här tråden. Tycker annars att pokercampus har många fördelar mot tex DC, den största fördelen är att den är på svenska. Tycker även att de ligger rätt i pris IMHO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt dålig support på sidan. Inte ett jävla svar på över en vecka från någon ansvarig. Vad händer? Blir det mer? Har ni inte kommit fram till något än? Vi som betalat vill gärna veta!

 

Agree, skulle det inte komma svar från någon denna veckan? Iofs en del dagar kvar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De hade i alla fall bra inställning från början...Sa de inte i reportaget i Pokermagazine nåt i stil med: "vår målsättning är att alla som spelar poker seriöst i Sverige ska vara med i Pokercampus". Nån som har tidningen från typ februari i år och kan kolla?

 

Det är ju egentligen skandal att alla spelare ännu inte har signat inom två månader utan nån som helst reklam för tjänsten. Pengarna brukar väl bara rulla in i nystartade företag då?:roll:

 

Friskt vågat hälften vunnet...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sant att Mr_Jimmy är en medlem i det berömda Team Unibett? I så fall är det ett riktigt dreamteam. Norinder, 2 st från T6Poker och nu Mr_Jimmy. Kan dom få in Fritzl från Österrike så är dom ett komplett dreamteam.

Glöm inte jokkmokk-robban, han e ständigt på jakt efter nya "sponsorer" har jag hört ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sant att Mr_Jimmy är en medlem i det berömda Team Unibett? I så fall är det ett riktigt dreamteam. Norinder, 2 st från T6Poker och nu Mr_Jimmy. Kan dom få in Fritzl från Österrike så är dom ett komplett dreamteam.

Kunde inte skrivet det bättre själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...