Gå till innehåll

SAJT: RoyalVegasPoker.com


Seraph

Recommended Posts

Reggade mig på royal för ett tag sen. Någon månad senare ringer det på mobben (Dolt nummer).

 

- HELLO IM KALING FROM ROYALVEGAS!

 

Vad i helvete, har aldrigt lämnat ut mitt mobilnummer till dem !!?!?

 

Så fråga (tjata) indien när jag skulle spela igen på deras site. Ganska jobbig var han t.o.m. Sa att jag blivit blind och la på luren.

 

De erbjuder bonus, bara du sätter in pengar. Aj, aj. Där gick du miste om pengar. Brukar stå om sådana här samtal på BW.

 

Nej, det erbjöd han inte alls han bara tjtata på att jag skulle spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har glömt bort mitt lösenord till sidan och har väntat 3 dagar nu på att dom ska skicka nytt. Var så längesedan jag skapade kontot så kan hända att någon personuppgift blev fel. Men tycker de borde märka det direkt? Att det kan vara så krångligt att fixa ett borttappat lösenord :(

 

Oerhört oproffsigt, känner mig inte alls sugen på att fixa deras bonus och spela lite på deras site längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har glömt bort mitt lösenord till sidan och har väntat 3 dagar nu på att dom ska skicka nytt. Var så längesedan jag skapade kontot så kan hända att någon personuppgift blev fel. Men tycker de borde märka det direkt? Att det kan vara så krångligt att fixa ett borttappat lösenord :(

 

Oerhört oproffsigt, känner mig inte alls sugen på att fixa deras bonus och spela lite på deras site längre.

 

"... kan hända att någon personuppgift blev fel".

 

Detta kan ju antingen betyda att du råkade skriva Storgatan 8A när du menade 8B = jag har viss förtåelse för att du tycker att de borde fixxat lösenordet till dig på 3 dar...

 

Eller så betyder det att du reggade dig med felaktigt personnummer, i vilket fall mina sympatier hellre landar hos min sambo som för närvarande sitter fast i jöttebårg eftersom busshelvetet från oslo bröt ihop...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"... kan hända att någon personuppgift blev fel".

 

Detta kan ju antingen betyda att du råkade skriva Storgatan 8A när du menade 8B = jag har viss förtåelse för att du tycker att de borde fixxat lösenordet till dig på 3 dar...

 

Eller så betyder det att du reggade dig med felaktigt personnummer, i vilket fall mina sympatier hellre landar hos min sambo som för närvarande sitter fast i jöttebårg eftersom busshelvetet från oslo bröt ihop...

 

/TF

 

Jag vet faktiskt inte. Jag vet att jag har angett korrekta uppgifter på andra sidor jag spelat på, som jag skapade för längesedan.

 

De frågade exempelvis efter mina sista kreditkortsnummer. Jag har inte reggat något kreditkort, vilket jag också skrev. Men om de frågar det kanske det betyder jag angett något vid signup - dumt isåfall, men tycker ändå de borde säga att jag ljuger eller någonting. Vad som helst så vi kan reda ut det så snabbt som möjligt.

 

Men någar sympatier behöver jag inte då jag mest tänkt fixa deras bonus och casha ut ;) Tar några andra sidor så länge och får se om RoyalVegas hör av sig, annars så struntar jag bara i dem. Mina sympatier får väl gå till din sambo så länge också då i brist på annat. Hoppas hon kommer hem snart ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir förvirrad, någon skriver man måste sätta in pengar först hos Royal, för att kunna fåt ut pengar (vinster)? Men sen säger en annan han använde sina gratis-pengar, vann en turnering, och tog ut pengarna. Det här är ju enormt viktigt att veta innan jag fortsätter spela på Royal, kan nämligen inte sätta in pengar där (har inga kreditkort m.m.). Har bara mina "gratis"-pengar, $10, man fick. Kan jag, i teorin om jag skulle lyckas, förvalta dessa, vinna en del, och få ut pengarna utan att nånsin sätta in hos dem?

 

Hjälp!

 

linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Grrr. Betyder inte 40% bonus up to $100 att maxbonusen borde vara $100? Åh blir så trött. Måste spela 1400 raked hands för att få ut en maxbonus på $40. Royal är verkligen heta på att dölja hur deras bonus egentligen blir clearad.

 

Nej, aldrig mer Royalvegas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir förvirrad, någon skriver man måste sätta in pengar först hos Royal, för att kunna fåt ut pengar (vinster)? Men sen säger en annan han använde sina gratis-pengar, vann en turnering, och tog ut pengarna. Det här är ju enormt viktigt att veta innan jag fortsätter spela på Royal, kan nämligen inte sätta in pengar där (har inga kreditkort m.m.). Har bara mina "gratis"-pengar, $10, man fick. Kan jag, i teorin om jag skulle lyckas, förvalta dessa, vinna en del, och få ut pengarna utan att nånsin sätta in hos dem?

 

Hjälp!

 

linda

 

Om jag har förstått det rätt så kan du ta ut pengar om du har spelat 100rakade händer. Vill du även ta ut bonusen på 10$ får du spela 100rakade händer ytterligare (10rakade per $ ... 10*10=100).

 

Rätta mig om jag har fel, pratade med livesupporten men kan mkt väl ha missförstått

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tummen upp för RoyalVegas support!

Signade för royal vegas för någon vecka sedan för att få $10 (man fick det utan att sätta in någonting, inte mycket...men ändå). Spelade på kontot när jag inte ville tilta bort mina pengar från min "riktiga" BR.

 

Hur som helst, kom upp i $100 och bestämde mig för att casha ut (kan lika gärna bonushora någonstans, deras klient är ändå så ful).

 

Pengarna dök inte upp på neteller, så jag kontaktade royals support via deras chat där man får prata med en riktig männsika (istället för en dator som svarar på helt fel saker när man skickar mail).

 

De sade att jag inte kunde casha ut, eftersom att jag inte hade gjort någon insättning. Han sade dock att jag kunde sätta in $20 och sedan casha ut det direkt, så skulle allting dyka upp på neteller.

 

Så jag satte in $20 och cashade ut. Nu måste jag dock vänta 24h innan pengarna skickas iväg, eftersom att jag har så lång tid på mig att ångra cashouten. Då gick jag in på chatten direkt och bad dem snabba upp processen, vilket inte var några som helst problem. Så där tjänade jag 24h.

 

Allting gick väldigt snabbt, enkelt och smidigt. Tycker det är viktigt att påpeka detta då man ofta klagar på supporten när den är dålig. Deras support var faktiskt riktigt, riktigt bra! Trevliga var dom också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej, jag var dum nog att skapa ännu ett konto på royal Vegas för att Lou Kriuger ger alla 10 $ vid sign-up. Problemet är att jag har grindat upp min BR till 670 dollar från de 10 första. När jag skulle casha ut till mitt neteller konto så fastnade jag i deras kontroll och de vill att jag ska maila en kopia på mitt körkort och en räkning med mitt fullständiga namn på.

 

Men eftersom jag har angett fel namn så står det ju inte samma namn på mitt leg som på mina kontouppgifter.

 

Royal Vegas vill inte sätta tillbaks mina pengar på mitt konto så mina pengar är fast mellan royal Vegas och Neteller och väntar på att jag ska maila in dokumenten. Pengarna går alltså inte att dra tillbaka på mitt pokerkonto (geneom "reverse withdrawl")

 

Finns det något sätt som jag kan räddda min BR på?

Är hemskt tacksam för svar

 

Jag skriver förresten inte från mitt eget Pokerforum-alias så det är ungefär som i bullen, "Friday heter egentligen något annat och medverkar inte i denna tråd" Så ni behöver alltså inte hacka ner på Friday. Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag har spelat poker ett tag, men jag har aldrig tagit ut pengar utan bara satt in pengar. Jag har varken neteller eller något liknande, när jag satt in pengar på mitt spelkonto har jag gjort om mitt maestro card till ett e-card (master card) genom föreningssparbanken. Min fråga är om jag kan ta ut pengar på samma sätt som jag sätter in pengar? eller på något annat sätt ta ut pengar?, om det går så undrar jag hur lång tid det tar och hur mycket jag förlorar på det (extra avgifter).....

 

btw jag lirar på prima (royal vegas)

 

Tacksam för svar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Skrev till royal vegas och bad dom stänga mitt konto där. Fick det här svaret. betyder det att dom har stängt det?

 

Thank you for your email.

 

We are truly sorry to hear that you wish to close your poker account.

 

As the Royal Vegas Poker always operates with integrity and since we do

have the best interests of our Players at heart, we are required to

honor your request to have your pokero account locked.

 

Please do not hesitate to contact us should you have any further

queries.

 

Kind Regards,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör man för att smidigast ta ut pengar från sitt royal-vegas-konto. Har varit inne lite på check men nu när jag läser de hutlösa priser för att lösa in en check blir jag inte direkt sugen på detta. Funderar på om man kan flytta pengarna till nåt annat pokerkonto via neteller och sedan in på bankkontot. Någon som har någon erfarenhet/tips om detta (eller något annat sätt :))?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Tjena alla,

 

Detta är väl egentligen inte en ren rvp fråga, men jag undrar lite vad som gäller om man vill regga flera konton på olika primaskins. kan man få bonusar på flera sajter med samma uppgifter (kanske inte samma alias dock), samma mail, adress, cashoutkonto etc?

 

dirigera mig gärna till rätt tråd om det här hemma ngn annanstans..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...