Gå till innehåll

SAJT: RoyalVegasPoker.com


Seraph

Recommended Posts

Varning för deras otroligt kassa support!

Jag har skickat 13 mess(!!!) och bett de ta bort mig från deras mailinglistor. Jag har även bett de ta bort mig helt från deras system, för det finns ingen chans i helvetet att jag tänker spela där igen.

Jag får spam-mail konstant från de och har testat att maila all möjlig support på deras sida.

Förvisso har de svarat på några av mina arga mail ibland och beklagat att de har haft fel med deras av-prenumerations-system, men att jag nu är borttagen manuellt. Jo tack, du! Borttagen 5ggr enligt supporten...

Jag avskyr sånt här! :evil:

 

Gör mig en tjänst och spela inte på Royal Vegas Poker. Kör på Expekt eller nånting annat som använder samma nätverk.

 

Edit: Spela inte på Expekt heller... se här: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1544

 

Tack!

 

http://www.royalvegaspoker.com/

 

* Fixar i rubriken och lägger till länken - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rackarns, jag som var sugen på att testa deras 100%-bonus.

Du råkar inte veta hur det funkar med utbetalningar och hur mycket man måste spela för att få loss bonusen?

Lite spam-mail kan jag acceptera om man får $100 :)

 

Kan man inte skapa en ny mail enbart för Royal Vegas(och sedan dumpa när man väl cashat ut sin bonus)? Alternativt ett snyggt litet filter som nukar allting därifrån som inte är utbetalningsrelaterat. Nämnda filter skulle ju också kunna postas här någonstans...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rackarns, jag som var sugen på att testa deras 100%-bonus.

Du råkar inte veta hur det funkar med utbetalningar och hur mycket man måste spela för att få loss bonusen?

Lite spam-mail kan jag acceptera om man får $100 :)

 

Kan man inte skapa en ny mail enbart för Royal Vegas(och sedan dumpa när man väl cashat ut sin bonus)? Alternativt ett snyggt litet filter som nukar allting därifrån som inte är utbetalningsrelaterat. Nämnda filter skulle ju också kunna postas här någonstans...

 

Jo det är klart.

Vanligtvis använder jag ett hotmailkonto att signa upp när jag startar nya konton på siter. Men eftersom det här tillhör Prima-nätverket kunde jag inte använda samma adress som på Expekt, och jag orkade inte skapa ytterligare ett nytt hotmail-konto, så jag körde på mitt vanliga pop3-konto. Vilket nu i efterhand var ett dumt beslut...

 

Men som Johan säger är det smart att använda en separat email för sina pokerkonton, det rekommenderas starkt.

Hur det är med signupbonusar och så har jag ingen aning om, då jag skapade ett konto för ett bra tag sedan.

Men lite spam mot 100% bonus låter ju som en bra deal...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varning för deras otroligt kassa support!

Jag har skickat 13 mess(!!!) och bett de ta bort mig från deras mailinglistor. Jag har även bett de ta bort mig helt från deras system, för det finns ingen chans i helvetet att jag tänker spela där igen.

Jag får spam-mail konstant från de och har testat att maila all möjlig support på deras sida.

Förvisso har de svarat på några av mina arga mail ibland och beklagat att de har haft fel med deras av-prenumerations-system, men att jag nu är borttagen manuellt. Jo tack, du! Borttagen 5ggr enligt supporten...

Jag avskyr sånt här! :evil:

 

Gör mig en tjänst och spela inte på Royal Vegas Poker. Kör på Expekt eller nånting annat som använder samma nätverk.

Tack!

 

 

 

 

 

 

Jobbiga är att dom har trevlig trevlig bonus som man givetvis var tvungen att utnyttja :))

 

http://www.royalvegaspoker.com/

 

* Fixar i rubriken och lägger till länken - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker inte varna för dom. Tycker det funkar hur bra som helst. Får max ett mail i veckan, ibland inte ens det. Är väl inte så konstigt att de mailar ibland med info angående turneringar och sånt.

Tycker deras live support är underbar också. Går hyffsat fort att få nån att prata med, bra mycket bättre än att hålla på och maila.(Beror ju på vad klockan är hos dom hur snabbt man får hjälp, men har väntat max 10 min)

Sen har de ju bonussystem också och ger bort pengar bland de mest aktiva spelarna. Har inget att klaga på bortsett från att knappara för att syna, betta osv lägger sig på bordet. Jag tyckte det var bättre när allt håller till nere till höger. Som t.ex. Expekt har. Men det är ju en pyttesak.

 

Det ställe jag spelar mest på inom Prima nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isåfall den sämsta dealen jag varit med om. För jag får inte ett öre. Jag bara tycker dom har ett bra och snyggt interface och varit snabba på live-supporten de gånger jag behövt hjälp. Spelar hellre där än på Expekt faktiskt. Trots att det skulle vara enklare att ta ut pengar via Expekt. Men deras kalle anka kort får mig att må dåligt och resten av klienten är också ful. Eftersom man ska lira några timmar om dagen vill jag iaf att det ska se snyggt ut. Och det är ju ändå samma folk över hela Prima så hitills får Royal min röst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inget annat än skratt åt RoyalLasvegas just nu.

Okey följande senario äger rum...

 

Jag signar upp och drar nytta av deras %40 signup bonus där man max får sätta in $100 och utöver det får man $10 free signup bonus

Total Bonus: $50

 

Efter att suttit o spelat igenom mina 100 raked hands som krävs för att man ska få cleara bonusen så ligger jag cirkus $24 plus och jag kontakter deras live support då jag inte fått min bonus efter 24 timmar. De säger att den är påväg och mycke riktigt efter ett tag så dyker den upp. Jag kör cashout och märker att jag inte valt något alternativ för cashout (jag vill skicka skiten till mitt Neteller account). Jag kontakter deras support igen och får hjälp så att pengarna skall komma till Neteller...MEN

Nu kommer det, de säger att jag inte kan ta cashout på mina $50 för jag måste spela 500 raked hands. Hmmm okey hittade först inte det i deras terms & condition men fick en url som myckeriktigt luddigt bekräftade att man skulle ha någonstans runt där för att få ut pengarna. Jajaj okey så $124 ska till mitt Neteller account och $50 ska tillbaka till mitt pokeraccount.

 

Dagen efter så kollar jag mitt Neteller account, där har det kommit in en insättning på $174 från RoylaVegas. Uhhhh sa de just inte att jag inte kunde få ut hela summan??? Skumt, jag går in på mitt poker account, o se på fan. Där finner jag $40!! Något klantarsle har verkligen fuckat upp det hela när de skulle ta hand om min cashout, men jag gläds över deras inkompetens. Dock verkar de inte veta hälften av vad de håller på med därborta, så även om jag är glad över att fått $40 extra och min orginal summa utagen, så skulle jag inte lita på dessa tomtar längre än jag kan kasta en elefant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja tyvärr så är jag 100% säker, de är lika trixiga som 7sultans. De skriver som om det vore $100 man kan få i bonus, som tex på pacific poker osv. Men de snikna jävlarna syftar till att "max deposit som du kan få %40 är upp till $100". Jag blev först själv lurad men lyckades finläas terms & condition och fick det även bekräftat från deras live support.

 

Så nej Royal Lasvegas är felställe att bonushora sig på tyvärr, bet365 är bättre med deras $50 mot $50, det enda du behöver göra är att staka $50 så får du ut din bonus.

 

Har bonushorat ganska flitigt och ska jag vara ärlig så är nog prima generellet bland de sämsta. Varför?

 

1. Inga höga bonusar, oftast ligger de runt $50

2. De har kraven att rakehands = du själv har bidragit till potten

3. En del sajter som royal lasvegas kräver även att du spelar en jävla massa raked hands för att ens få ta ut bonusen.

 

För mig så de enda dessa sajter e bra till är för att få lite turnerings capital, $40 som jag använder mig av att spela 7,5K gurantee tournaments med $11 buyin.

 

De bästa sajterna är Multipoker, PartyPoker och EmpirePoker här rasslar bonusen verkligen iväg. Visst Multipoker är har enbart $25 men de är så lätttjänat så värt att göra, samt så kan man oftast göra en deal att man får $25 av den som reffar dig, brukar gå bra. Men när man maxar på PP och EmpirePoker så får man $100, (+$65 om man hoppar på ballers erbjudande). Jag kör fyra bord samtidigt och på 0,5/1 limit bord. Då snittar jag 150-200 raked hands/timmen (på detta nätverk så behöver man ju inte bidra med pengar i potten för att det ska räknas som raked hand). Och oftast så har du även gått i vinst när du har fått ut din bonus, när jag clearar en sådan här bonus brukar jag ligga mellan $30-80 pluss efter 3-4 timmars spelande.

 

Jag tycker det sällan är värt att kasta in pengar för bonushorande om det inte är lätta att cleara pengarna, som gambling club kör nu, är ju ren idioti. Jag skulle aldrig hoppa på den bonusen, att cleara maxbonusen där skulle ta cirkus 2 veckor. Kunde använt min tid till bättre, som att spela på PP 1/2 limit borden o tjänat mer pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Jag skulle plocka ut mina vinstpengar igår till mitt Visakort men det gick inte, så de skulle skicka en check istället och det skulle ta 21dagar och det tillkommer ju en bankavgift på 120kr att lösa in den. Så nu vet jag inte hur jag ska göra för att plocka ut pengarna. Tänker fan inte betala 120kr iaf. Är det någon som har förslag på hur jag ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...