Gå till innehåll

SAJT: RoyalVegasPoker.com


Seraph

Recommended Posts

Spela för gudsskull inte på RVP om ni inte lirar 0.25/0.50 eller över det. Fick följande mail idag efter att jag försökt casha ut.

 

We’d like to inform you that the amount you have requested to withdrawal includes certain bonuses, which you have received from various promotional offers. All of our bonus allocations have wagering requirements associated with them before they can be cashed in.

 

Please note that we have deducted the bonus amount from your withdrawal, as you needed to rake 800 on any of the tables that are not excluded from the raking requirements, to cash in this amount. (Please note: Play at tables lower than $0.25/$0.50 are excluded from the raking requirements). Take note that 1 on 1 and Multi Table Tournaments do not count towards the raked hand requirement. You can view and keep track of your raked hands played in the menu option.

 

You only raked 0 correctly, and therefore the following bonuses have been reversed back to you poker account as per our Terms and Conditions.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Vill skriva av mig.

 

Är extremt konfunderad över Royal Vegas poker. Försökte ikväll öppna ett konto på nämda sajt, allt verkar funka fint tills jag får följande e-mail:

 

"We regret to inform you that your Poker account at Royal Vegas Poker has been locked due to suspicious activities taking place on your account."

 

Jaha? Mitt konto är låst och det enda jag har gjort är att öppna det. Har inte spelat en hand och alla uppgifter är korrekt ifyllda. Vad tusan händer?

 

Mailade och ifrågasatte vilka "suspicious activities" som kan ha ägt rum på mitt konto utan att jag spelar en hand. Får följande svar:

 

"I am not at liberty to divulge any information pertaining to the account being locked, by doing so I will also be in breach of the terms and conditions."

 

Men tack för kaffet. Vilka gestapofasoner. Hej då Royal Vegas poker, mig ser ni inte igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
ngn som lyckats öppna ett konto på royalvegas poker?

Försökt på 2st datorer men funkar ej. Ni som lyckats kan väl säga hur ni gjort?

På en dator står det ni har redan ett konto. jo tjena lixom.

Andra datorn står det, an illegal action.... tjo tjena lixom.

royal ingår i prima nätverket så om någon använt din dator för att regga sig på en annan prima sajt så funkar det antagligen inte. det var så på partynätverket förr iaf.

 

jag loggade in på royal för att t min förvåning se att jag hade runt 100$ där, tror inte jag satt in några så det är nog från 10dollars bonusen.

någon som vet om det går att ta ut ?

 

den klienten har värsta grafikbuggarna, värre än b2b´s java klient

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RoyalVegas har nåt de kallar Extreme Stacks sit&go... Vad är haken med det? Verkar ju skitbra? Eller tänker jag fel? :shock:

Extreme Stack

 

These tournaments consist of one table with 8 seats. As soon as all the seats have been filled the tournament will start. Players will receive 2000 starting chips and stakes increase at 10 minute intervals.

 

The tournament will pay the top 3 players.

 

Buy-in amounts vary from $20 to $1,000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm får nog maila deras support. jag öppnade konto för 10 dollar gartis och har nu ökat upp det till 200. men jobbigt om jag bara får ut dem via check.

måste iofs göra en insättning för att kunna ta ut och sen måste man väl skatta för vinsten där eller?

 

jag ska bara ta ut mina pengar sen avsluta kontot. inget fel på varken site ller supoort, klienten är väldigt ful dock. men det finns helt enkelt inget som royal vegas har som ingen annan site har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm får nog maila deras support. jag öppnade konto för 10 dollar gartis och har nu ökat upp det till 200. men jobbigt om jag bara får ut dem via check.

måste iofs göra en insättning för att kunna ta ut och sen måste man väl skatta för vinsten där eller?

 

.

Skatta har jag ingen aning om det är ju bara att maila och fråga.

Sätt in med neteller och då borde det fungera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RoyalVegas har nåt de kallar Extreme Stacks sit&go... Vad är haken med det? Verkar ju skitbra? Eller tänker jag fel? :shock:
Extreme Stack

 

These tournaments consist of one table with 8 seats. As soon as all the seats have been filled the tournament will start. Players will receive 2000 starting chips and stakes increase at 10 minute intervals.

 

The tournament will pay the top 3 players.

 

Buy-in amounts vary from $20 to $1,000.

 

En sit-n-go med mer marker, mindre antal platser och mindre i prispengar... Vad tycker du är "skitbra" med det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...