Gå till innehåll

SAJT: RoyalVegasPoker.com


Seraph

Recommended Posts

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej jag har vunnit en plats i världens största freeroll 100000 dollar,skrev dem till mig vad är det för freeroll?det enda jag behöver göra är att skriva ner mitt accountnumber, är det mitt vanliga mastercard nummer? och när är turneringen?

Account no är ditt kontonummer hos Royal vegas poker.

Själva freerollen går av stapeln den 18:e December.

har du inte fått info om den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har skaffat Neteller och skulle plocka ut mina pengar, men jag får inte några alternativ utan det står lyckat uttag dvs då kommer det en check och det vill jag inte ha.

Hur gör jag för att välja uttag via Neteller? Jag satt in mina pengar via VISA men det går inte att plocka ut dem genom VISA kortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skaffat Neteller och skulle plocka ut mina pengar, men jag får inte några alternativ utan det står lyckat uttag dvs då kommer det en check och det vill jag inte ha.

Hur gör jag för att välja uttag via Neteller? Jag satt in mina pengar via VISA men det går inte att plocka ut dem genom VISA kortet.

 

Gör en insättning från neteller till RVP så går det att göra uttag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tja!

 

Nån som vet hur många händer man måste spela för att få ut sin 40%-bonus på Royal Vegas? Hittar ingen information på deras sida ... Skulle även vilja veta vart på deras sida/klient man kan få reda på hur många händer man spelat?

 

Tack på förhand!

 

/Mvh Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ughhhhhhhhh

 

fan vad irriterande skapade ett konto på royalvegas precis, satte in 500 dollar sen stängs mitt konto och dom säger att enligt security blabla så måste jag skicka in scannad kopia av ID kort eller körkort och sånt innan jag kan logga in på mitt konto och komma åt mina pengar.... fyfan vilket jävla skit... 500 dollar i sjön känns det som.. men visst man får väl köpa en scanner och skicka in ID kort till äckliga amerikanska FBI secret service och må bra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte heller jag skickade några id-handlingar. Men om man skulle behöva göra det så behöver man ju inte ha en scanner. De flesta idag har väl digitalkamera? Annars så känner man nån som har det. Så det ska väl inte vara några större problem att få fram en digital kopia av körkort eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Inte 100% på om det är rätt att fråga här men jag gör ett försök.

Jag frågade Supporten på royalvegas härom dagen om man kunde ladda ner fler än 100st hand-histories åt gången.

Han beklagade och sa att det inte gick.

Då undrar jag följande: Hur gör ni som andvänder poker tracker och spelar på royalvegas om ni vill ladda ner t.ex 100 00st HHs? Och om man nu har selat 100 00 händer på texas holdem FL så har jag inte hittat hur man hittar t.ex hand nr 2000 då det verkar som om programmet skriver över så man bara har 100 händer att ta del av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man registrerar sig på royalvegaspoker så får man ju 10 dollar, om man sedan förlorar dom, ser ni något fel i att registrera sig igen men med lite smått modifierad adress och så vidare? Vad kan hända om dom kommer på en? Bara en fråga från en kass pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man registrerar sig på royalvegaspoker så får man ju 10 dollar, om man sedan förlorar dom, ser ni något fel i att registrera sig igen men med lite smått modifierad adress och så vidare? Vad kan hända om dom kommer på en? Bara en fråga från en kass pokerspelare.

 

Det går säkert att skaffa fler konton men kommer dom på dig, t.ex om du spelar med fler konton från samma ip-adress kan du räkna med att få dina konton spärrade, samt att bli bannad från Primas nätverk. Så ett litet tips är nog att låta bli det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man registrerar sig på royalvegaspoker så får man ju 10 dollar, om man sedan förlorar dom, ser ni något fel i att registrera sig igen men med lite smått modifierad adress och så vidare? Vad kan hända om dom kommer på en? Bara en fråga från en kass pokerspelare.

 

Det går säkert att skaffa fler konton men kommer dom på dig, t.ex om du spelar med fler konton från samma ip-adress kan du räkna med att få dina konton spärrade, samt att bli bannad från Primas nätverk. Så ett litet tips är nog att låta bli det ;)

 

Vilka mer använder sig av primas nätverk? Ja det är nog klokast att låta bli men det kliar förbannat mycket i fingrarna för att få 10 $ till, vissa gör mycket för småpengar ska du veta. Skamligt. :lol:

 

Och med spärrade, om man har pengar inne på kontona, blir dom låsta dom också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

tjenare, behöver lite hjälp med uttag från royal vegas...

 

Går det och skicka pengarna direkt till bankkontot? (eftersom jag har ett maestrokort och jag kan inte hitta det i nån lista :\) tacksam för hjälp.

EDIT: Jag frågade supporten och dom sa att jag kunde requesta en check.. (hur funkar sånt? :oops:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjenare, behöver lite hjälp med uttag från royal vegas...

 

Går det och skicka pengarna direkt till bankkontot? (eftersom jag har ett maestrokort och jag kan inte hitta det i nån lista :\) tacksam för hjälp.

EDIT: Jag frågade supporten och dom sa att jag kunde requesta en check.. (hur funkar sånt? :oops:)

 

Det bästa är att skaffa ett Neteller-kort. Tror inte man kan skicka direkt till VISA heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjenare, behöver lite hjälp med uttag från royal vegas...

 

Går det och skicka pengarna direkt till bankkontot? (eftersom jag har ett maestrokort och jag kan inte hitta det i nån lista :\) tacksam för hjälp.

EDIT: Jag frågade supporten och dom sa att jag kunde requesta en check.. (hur funkar sånt? :oops:)

 

Det bästa är att skaffa ett Neteller-kort. Tror inte man kan skicka direkt till VISA heller.

Aight, får la försöka fixa det med mina knappa resurser :D Har vunnit runt 80 dollar idag och hade tänkt plocka ut men icke :/ Vet inte hur jag ska få ut dom ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Reggade mig på royal för ett tag sen. Någon månad senare ringer det på mobben (Dolt nummer).

 

- HELLO IM KALING FROM ROYALVEGAS!

 

Vad i helvete, har aldrigt lämnat ut mitt mobilnummer till dem !!?!?

 

Så fråga (tjata) indien när jag skulle spela igen på deras site. Ganska jobbig var han t.o.m. Sa att jag blivit blind och la på luren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggade mig på royal för ett tag sen. Någon månad senare ringer det på mobben (Dolt nummer).

 

- HELLO IM KALING FROM ROYALVEGAS!

 

Vad i helvete, har aldrigt lämnat ut mitt mobilnummer till dem !!?!?

 

Så fråga (tjata) indien när jag skulle spela igen på deras site. Ganska jobbig var han t.o.m. Sa att jag blivit blind och la på luren.

 

De erbjuder bonus, bara du sätter in pengar. Aj, aj. Där gick du miste om pengar. Brukar stå om sådana här samtal på BW.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...