emil_c Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 LirarErik är en sopa som lever på tur. Korta loppet kan vara ganska långt i poker... När långa loppet kommer ikapp honom så kommer han få det lite jobbigt. Det är väl inge svårt att vinna om man går all in i varannan pott och bara får syn när man är slagen, men då drar ut. Det fattar ju vem som helst att inte kommer hålla. I detta fallet sa gick han iofs in med bast hand? Farg vs Triss vs Par i 2or. Citera
Skanke Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 LirarErik är en sopa som lever på tur. Korta loppet kan vara ganska långt i poker... När långa loppet kommer ikapp honom så kommer han få det lite jobbigt. Det är väl inge svårt att vinna om man går all in i varannan pott och bara får syn när man är slagen, men då drar ut. Det fattar ju vem som helst att inte kommer hålla. I detta fallet sa gick han iofs in med bast hand? Farg vs Triss vs Par i 2or. Vet inte om man kan kalla det att gå in med bästa handen när man går allin preflop med skräp och drar ut..... Citera
jaroiten Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 LirarErik är en sopa som lever på tur. Korta loppet kan vara ganska långt i poker... När långa loppet kommer ikapp honom så kommer han få det lite jobbigt. Det är väl inge svårt att vinna om man går all in i varannan pott och bara får syn när man är slagen, men då drar ut. Det fattar ju vem som helst att inte kommer hålla. I detta fallet sa gick han iofs in med bast hand? Farg vs Triss vs Par i 2or. Vet inte om man kan kalla det att gå in med bästa handen när man går allin preflop med skräp och drar ut..... Huh? Han gick allin pre mot tvåorna, som han hade två överkort mot.. Sen så gick han allin mot den andra när han hade färgen. Det vill säga en 50/50 och en hand som han ledde ganska klart i.. Citera
Skanke Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 LirarErik är en sopa som lever på tur. Korta loppet kan vara ganska långt i poker... När långa loppet kommer ikapp honom så kommer han få det lite jobbigt. Det är väl inge svårt att vinna om man går all in i varannan pott och bara får syn när man är slagen, men då drar ut. Det fattar ju vem som helst att inte kommer hålla. I detta fallet sa gick han iofs in med bast hand? Farg vs Triss vs Par i 2or. Vet inte om man kan kalla det att gå in med bästa handen när man går allin preflop med skräp och drar ut..... Huh? Han gick allin pre mot tvåorna, som han hade två överkort mot.. Sen så gick han allin mot den andra när han hade färgen. Det vill säga en 50/50 och en hand som han ledde ganska klart i.. Kanske ska läsa hela historin nästa gång, nu ser jag ju hur bra han spelade handen..... Citera
jaroiten Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 LirarErik är en sopa som lever på tur. Korta loppet kan vara ganska långt i poker... När långa loppet kommer ikapp honom så kommer han få det lite jobbigt. Det är väl inge svårt att vinna om man går all in i varannan pott och bara får syn när man är slagen, men då drar ut. Det fattar ju vem som helst att inte kommer hålla. I detta fallet sa gick han iofs in med bast hand? Farg vs Triss vs Par i 2or. Vet inte om man kan kalla det att gå in med bästa handen när man går allin preflop med skräp och drar ut..... Huh? Han gick allin pre mot tvåorna, som han hade två överkort mot.. Sen så gick han allin mot den andra när han hade färgen. Det vill säga en 50/50 och en hand som han ledde ganska klart i.. Kanske ska läsa hela historin nästa gång, nu ser jag ju hur bra han spelade handen..... Citera
parre Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 74s är ju en solklar all-in eftersom Fi i de flesta fall antingen har 22 eller 33, ibland även 32o och då leder du stort. En lös motståndare kan även ha 72o. Lirarerik verkar för övrigt vara en skön slaskare som degar in hela tiden, sånt är skoj. Om han är bra eller inte har jag ingen aning om, men att stoppa in degen är aldrig fel, det kan ju komma! Citera
Bimpi Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Tänkte kolla hur det är med listan som visar vem som vunnit mest de sista 24h på b2b. Man ser ju LirarErik där lite nu och då... Visar den listan totalt eller bara det som han gått pluss? Jag tänkte, det kanske står att han vunnit 20300 euro men samtidigt kanske förlorat 10000? Eller är 20300 det totala om man räknar med vinster och förluster? Citera
Machista Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Top 10 Winners 1. lirarerik €20,300 2. lejon1 €20,171 3. NhTyWp €17,123 4. celina €9,456 5. ecollector €6,550 6. pkrbt €6,162 7. TestU €5,664 8. siddarta €4,911 9. fam_wijk €4,277 10. ecco2005 €3,866 Den rena vinsten förstås. Citera
pnyxtr Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Även om han vunnit 20k euro en dag så utesluter det ju inte att han förlorat 30k dagen innan. Det skulle vara intressantare att se vinsten sen en månad tillbaka. Citera
Che Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Listan är ett skämt. HAr flertalet gånger varit på listan utan att ligga plus för dagen. Det är inte den totala utan det man vunnit i sträck. Säg att jag torskar 20 k sedan för att täppa till hålet, alltså vinna tillbaks 20 k så står det på listan att man vunnit 20 k när man är i själva verket plus minus noll. Detta är nog bra att veta om det ska diskuteras en kille som LirarErik då han har helt underbara svings vilket säkert är härligt för hur han mår. Personligen tycker jag han är duktig. Citera
Machista Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Listan är ett skämt. HAr flertalet gånger varit på listan utan att ligga plus för dagen. Det är inte den totala utan det man vunnit i sträck. Säg att jag torskar 20 k sedan för att täppa till hålet, alltså vinna tillbaks 20 k så står det på listan att man vunnit 20 k när man är i själva verket plus minus noll. Detta är nog bra att veta om det ska diskuteras en kille som LirarErik då han har helt underbara svings vilket säkert är härligt för hur han mår. Personligen tycker jag han är duktig. Oh fan, jag som trodde att den var pålitlig. Tack för klargörandet. Citera
Freddie Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Listan är ett skämt. HAr flertalet gånger varit på listan utan att ligga plus för dagen. Det är inte den totala utan det man vunnit i sträck. Säg att jag torskar 20 k sedan för att täppa till hålet, alltså vinna tillbaks 20 k så står det på listan att man vunnit 20 k när man är i själva verket plus minus noll. Detta är nog bra att veta om det ska diskuteras en kille som LirarErik då han har helt underbara svings vilket säkert är härligt för hur han mår. Personligen tycker jag han är duktig. Det kan inte vara så att dina 20k back var mer än 24h sedan och att du under dom senaste 23h plussat 20k ? Citera
rilleg Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 skärp dig che listan går o lita på, Den räknar 24 timmar bakåt o då stämmer ju att om man förlorat 20 000 euro för 24 timmar 1 minut sen o sedan vunnit 20 000 euro så har man ju 20 000 på listan trots man egentligen är plus minus 0. Den räknar vem som gått mest plus 24 timmar bakåt alltså. Det får man ha i åtanke : Citera
Che Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 skärpning rille.. förvänta dig inte ngt bra svar av ngn som tiltar på starstouren.. och som spelat lite över 20h i sträck Citera
Swede Postad 24 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2005 skärpning båda två! Citera
cab19 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Sagt om lirarerik: Marvelous: Id swim through shark infested waters to playwith him Go get him Erik! Citera
Clemens Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Har aldrig sett honom spela, men det låter väldigt intressant. Kan ni skriva här nästa gång han spelar och vart? Citera
Smokey_McPot Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Har aldrig sett honom spela, men det låter väldigt intressant. Kan ni skriva här nästa gång han spelar och vart? Titta in på höga NLHE och PLO borden på B2B ibland så kommer du stöta på han förr eller senare. Citera
Indrivaren Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 För att citera Ken Lennaard ang. Erik Dansken skakar på huvud och tänker... idiot Citera
Grymme Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Apropå LirarÉrik och hans motståndare. Han mötte ju en kille vid namn Cederkrantz på Swedish poker challenge. Grymt duktig kille. Någon som vet var han spelar, vilka nivåer, under vilket nick osv? Citera
Emilio Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 cedekrantz var en tönt som stirrade ner folk för det har han hört är häftigt. skulle någon med lite pondus stirra ner honom skulle han inte stirra tillbaka lika kaxigt, det är jag övertygad om. Citera
eusebio Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Cederkrantz är väl Mister på Ladbrokes? Citera
Torsus Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 cedekrantz var en tönt som stirrade ner folk för det har han hört är häftigt. skulle någon med lite pondus stirra ner honom skulle han inte stirra tillbaka lika kaxigt, det är jag övertygad om. Jag håller med men det är inte bara han som har en taskig attityd. Personligen hatar jag sådant och jag anser att det är något dom bara förlorar på i långa loppet. En vacker dag kommer dom att få tillbaka med råge...! Citera
cheunce Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 cedekrantz var en tönt som stirrade ner folk för det har han hört är häftigt. skulle någon med lite pondus stirra ner honom skulle han inte stirra tillbaka lika kaxigt, det är jag övertygad om. Hur vet du att han är en tönt? Har du träffat eller spelat mot honom? Du kan ju inte utgå från de händer du fick se på tv eftersom det är ju bara en liten del av de händer som spelades. [ironi] Själv tycker jag att personer som tror att de vet hur en person är efter att ha sett dem på tv är töntar. [/ironi] Citera
Recommended Posts