Gå till innehåll

Spelar lirarerik alltid så här galet?


Swede

Recommended Posts

  • Svars 222
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förlora 1 000 000 på 3 dagar? Vad har man fått för referenser då?

Tvivlar på det, tror aldrig han sagt att han ligger + för den delen.

 

Förstår inte varför så många klagar på Erik, om han är så jäkla kass är det bara att tacka och ta emot och behålla han vid borden. Han måste ha fött 5/10 och 10/20 borden sedan han började spela, var han får sina rullar ifrån( eftesom han nästa alltid ska vara gul) och pengar ifrån(för sitt leverne) om han inte vinner vet inte jag och bryr mig inte.

Jag tycker han verkar vara en kul kille med mycket humor som det lilla jag kollat spelar bra, för det meste:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Lirarerik sitter just nu med ca €7000 på B2B, table Cairo 12/25 Pot Limit Omaha

 

3-handed för tillfället, så jag antar att det + omaha passar hans spelstil.

 

erik är ingen bra omaha spelare och han vet det själv skulle jag tro, skulle dock vara kul att se han och fuat mot varandra då båda är duktiga på holdem men inte riktigt så bra omahaspelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirarerik sitter just nu med ca €7000 på B2B, table Cairo 12/25 Pot Limit Omaha

 

3-handed för tillfället, så jag antar att det + omaha passar hans spelstil.

 

erik är ingen bra omaha spelare och han vet det själv skulle jag tro, skulle dock vara kul att se han och fuat mot varandra då båda är duktiga på holdem men inte riktigt så bra omahaspelare

 

Fuat har vunnit några större PLO-turneringarar (eller iaf en) - om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirarerik sitter just nu med ca €7000 på B2B, table Cairo 12/25 Pot Limit Omaha

 

3-handed för tillfället, så jag antar att det + omaha passar hans spelstil.

 

erik är ingen bra omaha spelare och han vet det själv skulle jag tro, skulle dock vara kul att se han och fuat mot varandra då båda är duktiga på holdem men inte riktigt så bra omahaspelare

 

Fuat har vunnit några större PLO-turneringarar (eller iaf en) - om jag inte minns fel.

 

sist när jag spelade live mot honom skratta alla åt det...han frågade rakt ut hur det var möhjligt för honom att vinna den..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sist när jag spelade live mot honom skratta alla åt det...han frågade rakt ut hur det var möhjligt för honom att vinna den..

 

Har spelat några gånger mot honom på internet och du har nog rätt för jag har typ aldrig sett honom plussa :D

 

Dock verkar han inte totalt inkompetent - iofs svårt att vara om man är så het på THe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Fast i vanliga fall stavar väl han sitt nick lirarerik, med l alltså. Nu verkar det ju vara Iirarerik, med ett stort i som första bokstav. Kanske nån som halvsnott hans nick.

 

Haha! Grym iaktagelse!

 

Det kan mycket väl vara någon annan som utger sig för att vara lirarerik. Kollar man nicket på B2B ser det precis ut som lirarerik. Precis så som att Barbiegiri ser ut som Barbiegirl.

 

Kontrollera alltid alla nick i notepad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...