lappen Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Fungerar bra på Macklienten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeit Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Har också problem med att köpa in på vissa bord. Klienten går segare än vanligt också. Brukar få in 800 händer/timme, men nu är det runt 500. Inte bra för oss som plussar på rbn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Fan Ongame har potential men så jävla synd att det inte går att grinda mer än max 9 bord och att de kastar ut en till och från eller stänger ner pågående sngs utan anledning osv.. Kan de inte bara fixa buggarna så vore det perfekt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Fan Ongame har potential men så jävla synd att det inte går att grinda mer än max 9 bord och att de kastar ut en till och från eller stänger ner pågående sngs utan anledning osv.. Kan de inte bara fixa buggarna så vore det perfekt imo Kunda jag grinda 9 bord på ongame nu skulle jag hoppa av glädje.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Kunda jag grinda 9 bord på ongame nu skulle jag hoppa av glädje.. Fick tipset att stänga av autofokus, gjorde så att jag kunde spela 1-2 bord extra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Fick tipset att stänga av autofokus, gjorde så att jag kunde spela 1-2 bord extra iaf. Vart stänger man av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Var stänger man av det? Precis. Går det på java-clienten också? Auto-focus är väldigt irriterande. Finns det ärligt någon som vill ha det? Håller också med om att det går otroligt långsamt just nu. Har inte varit med om något sämre under min tid på ongame (förutom totalt bortfall då). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Precis. Går det på java-clienten också? Auto-focus är väldigt irriterande. Finns det ärligt någon som vill ha det? Håller också med om att det går otroligt långsamt just nu. Har inte varit med om något sämre under min tid på ongame (förutom totalt bortfall då). +1 inget funkar just nu, måste trycka 50 ggr för att ens få en plats vid borden. Hur fan kan nätverket ha det så här ? är ju helt sinnesjukt att de inte fixar skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Går inte ens starta nya bord! Samma problem som för 5 jävla månader sedan. Inte ett steg framåt mao. Skitnätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Går inte ens starta nya bord! Samma problem som för 5 jävla år sedan. Inte ett steg framåt mao. Skitnätverk. fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Standard, jag vet : kan inte ta plats i turneringar som jag spelar i just nu, andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearbeer Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Mina turrar hann bara starta nu kl 20 00 så frös dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Början av grinden går då bra för mig nu, men vet vad som väntar då...äckligt att ongame suger så mycket och att man ändå spelar där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 Januari , 2010 Rapport Share Postad 27 Januari , 2010 Vart stänger man av det? Inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 InställningarVad medför den avstängningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Någon som vet hur man kan föra över dom färgade markeringarna man kan göra på spelare från ett skin till ett annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klubban Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Någon som vet hur man kan föra över dom färgade markeringarna man kan göra på spelare från ett skin till ett annat? Leta upp folder som har handhistorikfoldern (user\local\application data\P5\skin\ något sånt) och kopiera filen med notes i. Du måste dock gå in och editera om ditt username i filen för att det ska funka med det andra skinet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Leta upp folder som har handhistorikfoldern (user\local\application data\P5\skin\ något sånt) och kopiera filen med notes i. Du måste dock gå in och editera om ditt username i filen för att det ska funka med det andra skinet Filen heter bara "PlayerNotesP5.irf", testade att kopiera denna fil och lägga den i andra skinets map, men inget har flyttas över. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klubban Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Filen heter bara "PlayerNotesP5.irf", testade att kopiera denna fil och lägga den i andra skinets map, men inget har flyttas över. Tips? Har du editerat den så att ditt nya username står i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Har du editerat den så att ditt nya username står i den? Förstår inte vart jag ska ändra namnet, då filen där jag har alla markeringar heter PlayerNotesP5.irf? Testade göra en markering på nya skinnet, och då dyker en ny fil upp med samma namn, dvs PlayerNotesP5.irf. Testade att kopiera över PlayerNotesP5.irf från gamla skinet till nya, men hjälper inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klubban Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Du får öppna upp filen i notepad och ändra i filtexten I filen finns det en rad: username=Klubban Där ska du ändra och sen spara filen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Stort tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Vad medför den avstängningen? Ska tydligen göra klienten smidigare på nåt sätt. Enligt heypokers support iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Ska tydligen göra klienten smidigare på nåt sätt. Enligt heypokers support iaf. Gav mig något bord extra iaf så jag klagar inte, tack för tipset (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Gav mig något bord extra iaf så jag klagar inte, tack för tipset (= Np:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts