Zeit Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Nyss avslutades alla mina 2/4-bord. Var mitt uppe i en hand på ett av dom. Fattas $3500 på kontot. Hur jävla svårt ska det vara att fixa den här mjukvaran egentligen?! Verkar ju inte ens som att de bryr sig för det blir bara sämre och sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Dog Ongame just? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Ja jag kan i varje fall inte logga in. Den säger hela tiden att jag antingen har fel lösenord eller användarnamn, eller att anslutning misslyckades. Same shit på båda de skins jag har konton på (bara ett jag lirar på aktivt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Livesupporten medgav problemen, men berättade att en ny programvara kommer i dagarna, så då ska problemen minska . Det var då på tiden, men äntligen ska det börja fungera igen. Dessutom mindre än 2 månader till jultomten, bara hemåt just nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Lite konstigt ändå, ongame brukar jualdrig strula:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 nu kom jag in. Problemen verkar bara ha drabbat vissa användare för jag ser att det är fullt med folk i turneringarna som startade nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bagarn34 Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 Krascherna ökar igen på denna skitklient och tyvärr blir inte bättre av att Ongame vägrar ge ut ersättning när när man förlorar pengar på krascherna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 spyyyyr på denna klienten!!!!! så jävla tiltad. Borden stängs ner mitt i händerna och det blir redeal var 20e runda. Går inte att reloada och allt är allmänt segt, plus att allt inträffar regelbundet... när ska dem fixa skiten. Folk lever väl på att företagen är nöjda med klienten och inte en jävel lär vara det efter deras update! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
millenille Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Jag kan inte sätta mig på ngt bord nu, ngn mer som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Jag kan inte sätta mig på ngt bord nu, ngn mer som har samma problem? Ja de har kraschat igen efter uppdatering, skulle ta nån timme enligt support, samma sak i morse tydligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
millenille Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Ja de har kraschat igen efter uppdatering, skulle ta nån timme enligt support, samma sak i morse tydligen... ok, tack för det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Jag kan inte sätta mig på ngt bord nu, ngn mer som har samma problem? Samma problem för mig. Att det inte finns waitlist är f ö en förolämpning mot alla vi som betalar sjuka summor pengar för att få använda deras skitprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 4 November , 2009 Rapport Share Postad 4 November , 2009 Samma problem för mig. Att det inte finns waitlist är f ö en förolämpning mot alla vi som betalar sjuka summor pengar för att få använda deras skitprogram. +1 pa bada meningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 4 November , 2009 Rapport Share Postad 4 November , 2009 Själv toktiltar jag på att man inte kan justera bordstorlek på omahaborden, men på texasborden. Har en 20" skärm och kan bara spela 4 bord samtidigt men då överlappar de varandra ändå. Borde ju vara ett problem värt att lösa då de tjänar mer pengar ju fler bord man kan spela... Sen håller jag helt med om att det är sjukt att det inte finns waitinglists heller, hur svårt kan det vara att fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StuUngar Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Slängs ut och får inget felmeddelande, loggar in igen och slängs ut 1 minut senare. Inget vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Nu dog en massa MTT's. Eller edit alla turrar dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Nice inga turrar ida... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Varför spelar man där då om alla klagar hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Varför spelar man där då om alla klagar hela tiden? Bra värde när det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kurreman Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Är det nån som lyckats använda nån Ongame-klient med Snow Leopard? Jag kan inte starta några av de nedladdningsbara klienterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag har testat både betssons och betsafe och nån mer på snow, och alla har funkat fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Är det nån som lyckats använda nån Ongame-klient med Snow Leopard? Jag kan inte starta några av de nedladdningsbara klienterna. Fungerar inte för mig heller efter den senaste uppdateringen från Apple. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Har de fått ordning på skiten än eller? Är det tänkt att man ska kunna sätta sig i kö på bord och så när det fungerar som det ska? Hade tänkt börja spela på ongame men vill kunna tableselecta och inte sätta mig på första bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 En på 2+2 har kommit på vad som orsakar de "försvunna pengarna". http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/omg-ongame-glitch-633278/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Vafan är det som händer? Accountet är blockat och alla pengar saknas. Är samma för några andra spelare oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts