Gå till innehåll

Tito skyldig? Barnflickans vittnesmål i TR


Supertequila

Recommended Posts

Bara kort för att bevisa att det finns en "point of no return".

 

Det finns nämligen helt vanliga människor (läs ej våldtäktsmän / kvinnor) som inbillar sig att det inte finns en "point of no return".

De dessutom använder sig av sin vanföreställning för att kunna ha oskyddad sex utan att bli gravida. De försöker helt enkelt avsluta samlaget vid lämpligt tillfälle. Här pratar vi alltså om människor som verkligen VILL sluta sin akt i tid.

 

Det finns skrikande bevis för fatala misslyckanden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 254
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bara kort för att bevisa att det finns en "point of no return".

 

Det finns nämligen helt vanliga människor (läs ej våldtäktsmän / kvinnor) som inbillar sig att det inte finns en "point of no return".

De dessutom använder sig av sin vanföreställning för att kunna ha oskyddad sex utan att bli gravida. De försöker helt enkelt avsluta samlaget vid lämpligt tillfälle. Här pratar vi alltså om människor som verkligen VILL sluta sin akt i tid.

 

Det finns skrikande bevis för fatala misslyckanden.

 

Helt meningslöst inlägg som inte har nåt med saken att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara kort för att bevisa att det finns en "point of no return".

 

Det finns nämligen helt vanliga människor (läs ej våldtäktsmän / kvinnor) som inbillar sig att det inte finns en "point of no return".

De dessutom använder sig av sin vanföreställning för att kunna ha oskyddad sex utan att bli gravida. De försöker helt enkelt avsluta samlaget vid lämpligt tillfälle. Här pratar vi alltså om människor som verkligen VILL sluta sin akt i tid.

 

Det finns skrikande bevis för fatala misslyckanden.

 

Du har ett konstigt förhållande till ordet "bevis". Jag fattar verkligen inte vad du menar med "point of no return" då det är trivialt att inse att man bara behöver dra sig ur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt meningslöst inlägg som inte har nåt med saken att göra.

 

Vadå, det kanske t o m har med fallet att göra. Vågar du satsa ditt liv som insats på att Tito inte höll i flickan som en del av sin orgasm. Flickan pratade ju trots allt om sperma. Det kanske faktiskt var sperma!

Dessutom är ju Tito ett svin. Om jag inte minst fel kan grisar utan problem ha orgasm i över 30 minuter. Fan, man borde bli svin! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå "som en del av sin orgasm"?

 

Ja, typ utan att ha kontroll över det. Problemet med den här debatten (som med alla andra) verkar vara att folk utgår från sig själva och förutsätter att alla andra har samma moral, samt även biologiskt fungerar likadant. Så är inte fallet. Naturen fungerar inte så. T o m helt uppenbara våldtäkter ingår i naturen för att välja de bästa generna. Jag säger inte att man inte skall gå en annan väg (typ abort), men var snäll och tänk först.

 

Tanke experiment:

 

Säg att man utvidgar sin moral till djurvärlden. Min moral är riktig och skall gälla allt! Jag är övertygad om att vissa djurarter direkt skulle bli utrotade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och du är 100% säker på att TB inte uppfattar det som vanliga "motjuck" eftersom hon inte öppnar käften och säger ett enkelt nej...?

Jag är medveten om att hon mycket väl kan tala sanning men samtidigt tycker jag inte att TB kan dömas på dessa grunder. Problemet är ju att han hävdat att de aldrig hade sex alls. Tror iofs att han frias iaf...

 

Edit; Bra Eury att du tog dig tid att läsa vittnesmålet iaf... efter att jag påpekat det... ;-)

 

Jag tror inte det är så enkelt att ens göra någonting när man blir ofrivilligt påsatt. Vad jag har förstått från andra våldtäktsfall så är det rätt vanligt att offret blir helt paralyserad. Så ett "enkelt" nej är nog inte så enkelt som du tror.

 

Och jag kan fortfarande inte förstå er som tycker det är självklart att hon är med på samlag bara för att hon går med på massage eller är naken (eller så gott som) när hon blir masserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, typ utan att ha kontroll över det. Problemet med den här debatten (som med alla andra) verkar vara att folk utgår från sig själva och förutsätter att alla andra har samma moral, samt även biologiskt fungerar likadant. Så är inte fallet. Naturen fungerar inte så. T o m helt uppenbara våldtäkter ingår i naturen för att välja de bästa generna. Jag säger inte att man inte skall gå en annan väg (typ abort), men var snäll och tänk först.

 

Tanke experiment:

 

Säg att man utvidgar sin moral till djurvärlden. Min moral är riktig och skall gälla allt! Jag är övertygad om att vissa djurarter direkt skulle bli utrotade.

 

Oavsett om man fungerar annorlunda så lyder man under samma lagar.

 

Problemet är snarare att vissa människor (män) bara bryr sig om sin egen vilja och sina egna drifter. Därför uppstår såna här situationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså det verkar som att folk som bestämt sig för att detta var våldtäkt inte överhuvudtaget vill ta till sig argument som sätter tvivel i saken.

 

Det är väl ostridigt att flickan inte ville ha sex, och kände sig våldtagen.

 

Frågan är huruvida Tito insåg att tjejen inte ville ha samlag, och om han hade uppsåt till att våldta henne, eller om han trodde att hon var villig och inte uppfattade hennes "halva armhävning" som ett försök att avbryta det hela.

 

Jag tycker inte att det är glasklart vare sig att han hade uppsåt, eller att han insåg.

 

Ok, att gå med på massage betyder inte sex. Att gå till hans hotellrum betyder inte sex. Att ta av sig kläderna betyder inte sex. Att gå med på att han tar av sig betyder inte sex. Att låta honom ta av henne trosorna betyder inte sex. Att inte säga nåt när han trycker in sitt kön i henne betyder inte sex.

Herregud, nånstans på vägen kan man ju begära att hon på något sätt visar honom att den här händelsekedjan inte ska leda till sex. Att han är kåt o dum är väl ingen ursäkt, men samtidigt ganska stark indicie på att idioten faktiskt inte fattade att hon inte vill bli påsatt.

 

Man kan nog begära att hon markerar vid något tillfälle. Om än svagt muntligt, men åtminstone någon markering.

 

Sen att idioten ljuger i rätten om att han inte haft sex med henne, när det torde vara bortom all tvivel att så faktiskt har skett, gör ju att hans trovärdighet är noll och kan vara anledningen till att han faktiskt åker dit på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså det verkar som att folk som bestämt sig för att detta var våldtäkt inte överhuvudtaget vill ta till sig argument som sätter tvivel i saken.

 

Det är väl ostridigt att flickan inte ville ha sex, och kände sig våldtagen.

 

Frågan är huruvida Tito insåg att tjejen inte ville ha samlag, och om han hade uppsåt till att våldta henne, eller om han trodde att hon var villig och inte uppfattade hennes "halva armhävning" som ett försök att avbryta det hela.

 

Jag tycker inte att det är glasklart vare sig att han hade uppsåt, eller att han insåg.

 

Ok, att gå med på massage betyder inte sex. Att gå till hans hotellrum betyder inte sex. Att ta av sig kläderna betyder inte sex. Att gå med på att han tar av sig betyder inte sex. Att låta honom ta av henne trosorna betyder inte sex. Att inte säga nåt när han trycker in sitt kön i henne betyder inte sex.

Herregud, nånstans på vägen kan man ju begära att hon på något sätt visar honom att den här händelsekedjan inte ska leda till sex. Att han är kåt o dum är väl ingen ursäkt, men samtidigt ganska stark indicie på att idioten faktiskt inte fattade att hon inte vill bli påsatt.

 

Man kan nog begära att hon markerar vid något tillfälle. Om än svagt muntligt, men åtminstone någon markering.

 

Sen att idioten ljuger i rätten om att han inte haft sex med henne, när det torde vara bortom all tvivel att så faktiskt har skett, gör ju att hans trovärdighet är noll och kan vara anledningen till att han faktiskt åker dit på det.

 

Bra skrivet, men jag kan ändå inte komma ifrån det faktum att de inte inledde någon sexakt. Han kan ju tro vad man vill men det är knappast standard så som det gick till (om man nu får tro barnflickan alltså).

Jag menar... en kyss? En puss då? Tafsande någon annanstans än direkt på könsorganet? Tafsande överhuvudtaget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är huruvida Tito insåg att tjejen inte ville ha samlag, och om han hade uppsåt till att våldta henne, eller om han trodde att hon var villig och inte uppfattade hennes "halva armhävning" som ett försök att avbryta det hela.

...

 

Man kan nog begära att hon markerar vid något tillfälle. Om än svagt muntligt, men åtminstone någon markering.

Vi vet ju inte hur det gick till, men du läser texten och väljer att se det som att hon gjorde "en halv armhävning" och som att man kan begära lite mer av henne än så. Visst, det kanske är svårt att veta exakt hur mycket han funderar över hennes samtycke och uppfattar att hon vill ta sig loss, när han är upptagen med att hålla händerna på hennes rygg och pressar ner henne i sängen så att hon inte kan pressa sig uppåt.

 

Jag var bara helt stel. Sedan fick jag i alla fall tillbaks rörelseförmågan och tog händerna och försökte pressa mig uppåt som en armhävning. I och med det så slutade han massera mig och istället pressade ner mig i sängen och höll kvar mig därnere när jag försökte ta mig upp och samtidigt så gjorde han, ja vad kallar man det, juckade rörelser eller samlagsrörelser och sen helt plötsligt så slutade han så jag kunde trycka mig loss.

 

Jag var så fokuserad på att jag kände att något inte stod rätt till – att han försökte komma in med någonting mellan benen. Jag vet inte vad han gjorde riktigt, jag kände att det var någonting som kom in där. Och sen, när jag började göra motstånd, alltså han masserade och började göra någon slags rörelser, det var väl då han höll fast mig medan han fortsatte med sina... rörelser.

 

Hur håller han fast dig?

 

– Han har sina händerna på min rygg och pressar ner mig i sängen så att jag inte kan pressa mig uppåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eh, nej, man kan inte begära att hon markerar vid något tillfälle.

 

Lagen t o m kräver det i sin andemening för att våldtäkt ska gälla.

 

Om inte man kan kräva av tjejer att åtminstone säga nej, eller på annat sätt visa att de inte är intresserade, så ligger man alltid risig till efter en one night stand eller liknande, för man vet ju aldrig, hon kanske får reda på att man har pengar o vill klämma en på stålar o drar en jävla ramsa som rätten köper.

 

Jag har personligen kännedom om ett fall där killen är dövstum. Han gifter sig med en importtjej som bara ville komma till Sverige. Väl här efter en kort period så anmäler hon honom för våldtäkt där fallet hängde i otrolig lösa trådar. Han kan inte svenska så bra, och kan inte kommunicera alls pga sitt handikapp, blir dömd o får betala skadestånd till henne.

 

På omvägar kommer det fram sen att hon hade planerat det här med en ny kille hon träffat.

 

Snart får man fan nästan ta o smygfilma sexet så man har bevis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag utgick ifrån att du menade muntligt. Att hon försöker ta sig loss medan han håller henne nedtryckt torde vara tillräcklig markering för att man kan kräva att även manssläktet ska uppfatta den.

 

Självklart är alla markeringar acceptabla, fysiska som verbala.

 

Jag är bara inte helt säker på om markering var tydlig eller om hon nu förstärker själva handlingen i sin återberättelse. Hon verkar ju minst sagt tafatt o medgörlig för övrigt annars.

 

Fan, det känns för jävligt det här. Känns som man försvarar ett jävla svin och hans handlingar och man känner sig minst sagt smutsig.

 

Fast vad jag försökte framlyfta från början var egentligen att det är viktigt för kvinnor att markera tidigt o tydligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte känna dig smutsig.

 

Det viktiga är väl att behålla ett rättsväsende som bygger på bevis och inte godtycke?

Skall samhället vara skottsäkert för alla korkade kvinnliga handlingar går inte det.

 

Dessutom borde väl samhället i så fall också vara skottsäkert för alla korkade manliga handlingar? I det här fallet med en lika korkad man, skulle det i så fall behövas en knytnäve i ansiktet för tydlighetens skull, eller en spark på pungen.

1-1 i protokollet liksom.

 

Ärligt talat ALLA!

 

Det går ännu inte rent tekniskt att täcka alla korkade situationer som människor ställer sig i med klara bevis. Det medför att man heller inte kan fälla skyldiga jämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså det verkar som att folk som bestämt sig för att detta var våldtäkt inte överhuvudtaget vill ta till sig argument som sätter tvivel i saken.

 

Det är väl ostridigt att flickan inte ville ha sex, och kände sig våldtagen.

 

Frågan är huruvida Tito insåg att tjejen inte ville ha samlag, och om han hade uppsåt till att våldta henne, eller om han trodde att hon var villig och inte uppfattade hennes "halva armhävning" som ett försök att avbryta det hela.

 

Jag tycker inte att det är glasklart vare sig att han hade uppsåt, eller att han insåg.

 

Ok, att gå med på massage betyder inte sex. Att gå till hans hotellrum betyder inte sex. Att ta av sig kläderna betyder inte sex. Att gå med på att han tar av sig betyder inte sex. Att låta honom ta av henne trosorna betyder inte sex. Att inte säga nåt när han trycker in sitt kön i henne betyder inte sex.

Herregud, nånstans på vägen kan man ju begära att hon på något sätt visar honom att den här händelsekedjan inte ska leda till sex. Att han är kåt o dum är väl ingen ursäkt, men samtidigt ganska stark indicie på att idioten faktiskt inte fattade att hon inte vill bli påsatt.

 

Man kan nog begära att hon markerar vid något tillfälle. Om än svagt muntligt, men åtminstone någon markering.

 

Sen att idioten ljuger i rätten om att han inte haft sex med henne, när det torde vara bortom all tvivel att så faktiskt har skett, gör ju att hans trovärdighet är noll och kan vara anledningen till att han faktiskt åker dit på det.

 

 

Jag gillar inte fanskapet,så jag har bestämt mej,korrekt.

Sedan spelar nog hans historia in,inte fläckfri direkt........

 

Men som väl är så är det inte jag som dömer,de som dömer är förhoppnings mer objektiva än vad jag är.

 

Var det mej ni menade,som skulle lugna ner mej? Fan, det här är ju ingenting,lite debatt bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försöker tyda det du säger. Du menar att hon är korkad och därigenom antingen kan skylla sig själv att hon råkade ut för det här, eller skylla sig själv att bevisningen kanske inte är stark nog för att fälla honom?

 

Om man kan fastställa med önskad tydlighet att kvinnan blivit nedtryckt under en samlagsakt samt försökt ta sig loss utan framgång - håller du då med om att mannen gör sig skyldig till ett sexualbrott?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl ostridigt att flickan inte ville ha sex, och kände sig våldtagen..

Nja, bara om man väljer att tro på hennes version. Har ju hänt åtskilliga gånger förr att kvinnor anmält män för våldtäkt på felaktiga grunder.

 

Sen att idioten ljuger i rätten om att han inte haft sex med henne, när det torde vara bortom all tvivel att så faktiskt har skett, gör ju att hans trovärdighet är noll och kan vara anledningen till att han faktiskt åker dit på det.

Visst är det så. Problemet med just det här fallet är väl att många uppfattar TB som ett litet äckligt kåtsvin som dessutom ljuger (?) om att de inte haft sex öht. Om vi istället byter ut TB mot Robert Wells och vi ponerar att han erkänner att de hade samlag - hur tror vi opinonen hade reagerat då?

 

Eh, nej, man kan inte begära att hon markerar vid något tillfälle.

Har aldrig idiotförklarat dig förr men nu får jag nog omvärdera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försöker tyda det du säger. Du menar att hon är korkad och därigenom antingen kan skylla sig själv att hon råkade ut för det här, eller skylla sig själv att bevisningen kanske inte är stark nog för att fälla honom?

 

Om man kan fastställa med önskad tydlighet att kvinnan blivit nedtryckt under en samlagsakt samt försökt ta sig loss utan framgång - håller du då med om att mannen gör sig skyldig till ett sexualbrott?

 

En halv armhävning och inga som helst tecken på obehag eller dylikt, samt inga nej eller sluta ur munnen får mig får mig att känna att hon inte gett Tito några skäl att tro att det skulle vara så att hon inte ville.

 

När han väl förstår att hon inte vill (hon säger fortfarande inget) slutar han direkt.

 

Han försökte vara smooth, det blev inte som han tänkt. Han BER HENNE STANNA så de kan prata om det. Hon skiter i det, och går. Vad mer kan du begära av honom?

 

Edit: "Vad gör du?!" skulle väl vara den naturliga frasen när hon känner sig förvirrad, rädd och äcklad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En halv armhävning och inga som helst tecken på obehag eller dylikt, samt inga nej eller sluta ur munnen får mig får mig att känna att hon inte gett Tito några skäl att tro att det skulle vara så att hon inte ville.

 

När han väl förstår att hon inte vill (hon säger fortfarande inget) slutar han direkt.

 

Han försökte vara smooth, det blev inte som han tänkt. Han BER HENNE STANNA så de kan prata om det. Hon skiter i det, och går. Vad mer kan du begära av honom?

 

Edit: "Vad gör du?!" skulle väl vara den naturliga frasen när hon känner sig förvirrad, rädd och äcklad.

 

Han slutar ju när han är klar. Var kom annars sperman i hennes trosor ifrån?

 

Sen förstår han att det där var inte bra och hon kanske ställer till med nåt så han ber henne stanna kvar så han kan försäkra sig om att hon håller tyst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...