Gå till innehåll

Tito skyldig? Barnflickans vittnesmål i TR


Supertequila

Recommended Posts

JAg tycker nite hans beteende var särskilt snyggt men det är fängelsedomen jag tycker är märklig. Att skicka någon dit för vad han gjorde mot 18åringen kan inte va rätt även om man tycker att det han gjorde va fult.

Hon måste oxå inse att alla inte funkar som hon och hon måste ta lite ansvar oxå för varför det gick som det gick.

 

Har du läst domen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 254
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har du läst domen?

 

nä så mkt bryr jag mig inte. Kanske uttalat mig lite väl mkt då jag inte vet så mkt om detta men reagerade på det 18åringen sa i rätten och att det utan tvekan tolkades som våldtäkt. Menar bara att hon får ta lite ansvar oxå, men jag kanske är ute och cyklar. Det kanske är helt otänkbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä så mkt bryr jag mig inte. Kanske uttalat mig lite väl mkt då jag inte vet så mkt om detta men reagerade på det 18åringen sa i rätten och att det utan tvekan tolkades som våldtäkt. Menar bara att hon får ta lite ansvar oxå, men jag kanske är ute och cyklar. Det kanske är helt otänkbart.

 

Rent principiellt så är det i min värld otänkbart att hon ska bli våldtagen bara för att hon är passiv. Om hennes historia stämmer så har hon definitivt blivit våldtagen eftersom hon sa att hon inte ville ha sex. Däremot finns det bevissvårigheter vad gäller Titos uppsåt vilket jag och en del andra har skrivit en hel del om.

 

Så vad gäller om hon, baserat vad hon sa i förhör, har blivit våldtagen så är du ute och cyklar. Däremot så tycker inte jag att domen mot Tito är självklar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä så mkt bryr jag mig inte. Kanske uttalat mig lite väl mkt då jag inte vet så mkt om detta men reagerade på det 18åringen sa i rätten och att det utan tvekan tolkades som våldtäkt. Menar bara att hon får ta lite ansvar oxå, men jag kanske är ute och cyklar. Det kanske är helt otänkbart.

 

Lilla timida barnflickan säger att hon har ont i ryggen. Tito säger att han är bra massör. Dom andra intygar, han är liksom teamets amatörmassör. Många har masserats av honom. Är det okej att jag går med honom, frågar hon sin arbetsgivare. Ja säger hon. Så går lilla kristna barnflickan upp för att få massage. Hon ombeds ta av sig så att han kan smörja in henne. Hon ligger på magen. Plötsligt ligger han på henne och juckar. Nämen. Hon går upprörd till sin arbetsgivare. Det är sperma på trosorna.

 

Ansvar? Tjejer ska kunna få massage. Tjejer ska kunna gå utomhus. Och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lilla timida barnflickan...Så går lilla kristna barnflickan... Det är sperma på trosorna.

 

 

Den här historien påminner mig om en annan historia som jag hörde som liten.

 

Varför har du så stora öron? För att jag skall kunna höra bättre.

Varför har du så stor mun? ...

 

Båda historierna är säkert sanna. :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...