David_80 Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 LOL! "Grattis Erik till segern och 600.000 kr.......och turneringens lirare är Martin Cederkranz!" Snyggt gjort av femman iaf. Martin var ju den bättre spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Snyggt gjort av femman iaf. Martin var ju den bättre spelaren. Jo, Erik grät säkert hela vägen till banken för att han inte fick det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Jag tyckte det kändes lite onödigt med turneringens lirare. Förtog segern lite, iaf eftersom det gavs just till tvåan. Mycket underhållande dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
David_80 Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Jo, Erik grät säkert hela vägen till banken för att han inte fick det priset. Naturligtvis inte men snacka om förnedring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 var säkert kens idé Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysticum Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Såg den sista halvtimmen och har inte sett mer än enstaka avsnitt. Kan någon ge en kort förklaring till varför det var ett hatmöte mellan de två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
David_80 Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 var säkert kens idé Inte helt omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Lyfter på hatten, bugar, bockar & applåderar åt PSGottaDig & crew. Tack! Pulsmätarna på de rätta ställena, bordssnack som hördes, ett radarpar till kommentatorer som var oslagbara! För att inte nämna själva spelet! Jisses. glömde dina medarbetare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
halob Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Lyfter på hatten, bugar, bockar & applåderar åt PSGottaDig. Tack! Pulsmätarna på de rätta ställena, bordssnack som hördes, ett radarpar till kommentatorer som var oslagbara! För att inte nämna själva spelet! Jisses. jepp, finalen var riktigt riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 Lyfter på hatten, bugar, bockar & applåderar åt PSGottaDig. Tack! Pulsmätarna på de rätta ställena, bordssnack som hördes, ett radarpar till kommentatorer som var oslagbara! För att inte nämna själva spelet! Jisses. Tack, det värmer. Man blir inte lyckligare som människa än när ens tittare hyllar en. Hatar att skryta, men jag är ganska nöjd med finalen. /Pär Carlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 Hatar att skryta, men jag är ganska nöjd med finalen. Jo, säkert, och Lirarerik hatar att bluffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tympanon Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 Håller med dig om att produktionen håller kanonklass, men allt kan bli bättre! Ytterligare lite mer drag skulle inte skada, tycker ken var lite lugn (kanske trött?) nu på slutet av finalen. Grattis till Erik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 ett mycket bra program som har fått mig att stanna hemma på lördag kvällar. Grymt spel av Erik, även om han har tur när det gäller så spelar han mycket bra och tiltar dom andra. Jag beundrar den spelstilen, Undrar varför han aldrig blir check raisad en enda gång, när dom vet att han bluffar och betar på drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
efan Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 Va det "lirarerik" som vann??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 Killen som kom tvåa var bäst. Snacka om skarp kille. Killen som vann var inte så pjåkig heller. Hoppas på uppföljningar. Poker kan nog bli liknade stort som vissa sportgrenar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 Va det "lirarerik" som vann??? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 Åhh vad bra detta är Grattis Erik! Mr.Cederkrantz var ju ruskigt bra..men vilken "tråkig" kille,så därför hejade jag på Erik HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Von oben Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Även jag vill lyfta på hatten och tacka för ett alldeles utmärkt sista program.Det var nerv och flärd. Cederkrantz staredowns lyfte programmet ytterligare.F-n för att möta honom i ett livespel! Inte nog med att man är betydligt sämre spelare rent pokermässigt,den radarblicken skulle dessutom vara nästan outhärdlig att möta.Förstår Friberg som satte upp handen.Något sorts skydd måste man ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Galerion Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Tackar för suveränt pokerprogram.......vad händer nu?.....hörde jag rätt att ni skulle sända NM nästa lördag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Tyckte väl dansken spelade riktigt bra- men hade otur. Men Erik är väl värt det, hans aggressiva spelstil pressade ju luften ur Martin som psykologiskt sätt hade stora probs. Men jag kan hålla med om att Martin hade otur att han fick in färgen där sista handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Såg just att Poker har fått ändrad sändningstid till klockan 22.00 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Såg just att Poker har fått ändrad sändningstid till klockan 22.00 ! Först var det 23.00, sen blev det 23.50 och nu 22.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Ska bli kul det med. 22:00 är en bättre tid också, det är väl positivt? Fö, jag var inte så förtjust i pulsmätarna tidigare i programmet, kändes lite onödigt liksom, men i finalen när de var heads up så var det riktigt kul att se. Någon annan som kände likadant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 måda killarna som möttes i finalen hu måste vara riktgit jobbiga att möta live. Cedercrantz för sin stirrning och Erik för att han försöker bluffa varje pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 och Erik för att han försöker bluffa varje pot Tänk på att du inte ser de flesta poterna på TV, självklart väljer de poterna där Erik bluffar hela tiden för de är mest intressanta. Men han är en väldigt aggressiv spelare och bluffar mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts