Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Internetdelningen hittar du iaf i Inställningnar -> nätverk -> internetdelning (har inte iphone så kan inte kolla om jag missat något steg) sen får du använda USB eller ansluta med bluetooth, med usbn har det funkat smidigt för mig men med bluetooth har den krånglat lite.

 

Har gjort så, men verkar inte som att datorn hittar nätverket. Vad borde det heta isåfall? Typ iphone känns väl standard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan vad vädret levlat mig senaste dagarna. har ju varit sol och sett ut som okej väder vilket gjort att jag gått runt i en tunn tjocktröja :-(

 

vaknade idag och mådde ath skit.. ont i hela kroppen.. fryste som fan... drog till gnagets match och vart tvungen att tacka för mig efetr 20 minuter.. aldrig mått så skit :cry:

 

tyck synd om mig folk!!!!!!!!! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min polare berättade att det fanns en iphoneapp som kostade 900$. Det enda som hände när man köpte den, var att det kom upp en diamant, och sedan stod det "YOU ARE RICH". Den låg bara uppe i ett dygn innan dom tog bort den. Åtta pers hann köpa den. Att spewa sas...
Haha, imo korkat att köpa programvaror övht som privatperson men detta låter fan värst hittills.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är så IRLglad att det är löjligt. Bästa AIKveckan sen SM+cupguldet drogs hem förra året. Tragiskt men tyvärr sant. AIK spelade så bra fotboll idag att det var otroligt. Gefle såg verkligen ut som ett superettanlag. InWalid Atta matchens lirare var ju lite tragikomiskt också. Frös arslet av mig på västra läktaren idag, men kaffet i pausen värmde gott. Tog även tuben in till matchen vilket inte var igår, och man kanske får börja med det nu när det gick så bra. Näe, nu e jag vansinnigt nöjd. Hurra för mig. Fattas bara att man blir onlineglad också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här kanske kan muntra upp dig shahin,

 

xldr28.jpg

 

ahhahaha

 

 

KOM IGEN NU GENOA.. JOBBA IN VINST TILL PAPPA!

 

pappa behöver nya skor!

 

edit: mmm svårt att göra mål på fittgenoa när dom låter pensioner/tjockistotti glida förbi dom. så jävla löjligt.. hopasp roma gör 10 mål till!¨

 

edit 1: haheheheheheheh. har öven juve, inter, milan och lazio vinst. behöver den för minivinst.. annars back

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm. Köpte ett mobilt bredband igår så jag kan grinda hos flickvännen.

back 24 buy inn, 16 under EV. Det fanns ett tiotal lådor att välja på i affären, valde det motriggade obv.

 

Hur tappar United 2-0 ledning hemma mot WBA föresten? Jag missade matchen som tur var men trodde min livescore levlade mig. fml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm. Köpte ett mobilt bredband igår så jag kan grinda hos flickvännen.

back 24 buy inn, 16 under EV. Det fanns ett tiotal lådor att välja på i affären, valde det motriggade obv.

 

Hur tappar United 2-0 ledning hemma mot WBA föresten? Jag missade matchen som tur var men trodde min livescore levlade mig. fml

 

Edwin-Van-der-sar.jpg

 

:-D :-D :-D :-D :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående få fel summa på SvS:

Ringde till supporten när det hände första gången i torsdags. De sa då att "detta har aldrig hänt, och inte mot någon annan användare heller för den delen"....

Detta var HU, men på ett 5maxbord, vilket innebär att buggen verkar vara riktad till spel 1mot1 men att det inte är exklusivt för HU-bordet.

 

Men, pengarna är nu där de ska, efter att jag klickat ner och gått in på bordet igen. Ett riktigt skämt, såklart. Precis som vanligt på SvS :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...