Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

När jag gick i simskola så fick jag baddaren, trots att jag inte kunde simma. Kunde simma lite under vattnet typ, samt kaffekokaren. Hela systemet är riggat när man ger ut märken trots att eleverna inte lärt sig nånting. Lärde mig istället simma i poolen, när jag var i thailand som litet chid, all by myself...

 

Edit: Jag kan förresten inte dyka. Aldrig testat. Förstår inte idén med att slänga sig med huvudet före. Dumdristigt...

 

"BADDAREN BLÅ

 

Dopp-prov

Märkestagaren skall doppa huvudet

under vattnet fem gånger.

 

Bubbelprov

Märkestagaren skall andas in, hålla

andan och blåsa ut under vattnet.

Detta skall upprepas fem gånger.

 

Glidprov

Märkestagaren skall glida i vattnet

5 sekunder med framsträckta och

raka armar, ansiktet skall vara

under vattenytan. Frånskjut får

göras och provet kan utföras där

märkestagaren bottnar. Handstöd

med platta eller simdyna får

användas. Momentet upprepas

fem gånger."

 

You dont need the swin to get The Baddaren, sååå lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag gick i simskola så fick jag baddaren, trots att jag inte kunde simma. Kunde simma lite under vattnet typ, samt kaffekokaren. Hela systemet är riggat när man ger ut märken trots att eleverna inte lärt sig nånting. Lärde mig istället simma i poolen, när jag var i thailand som litet chid, all by myself...

 

Edit: Jag kan förresten inte dyka. Aldrig testat. Förstår inte idén med att slänga sig med huvudet före. Dumdristigt...

 

mm vidrigt...

 

själv fick jag diplom att jag kunde simma när jag under alla veckor i simskolan gick med fötterna på botten och lekte som att jag kunde simma. ville obv aldrig in i djupt vatten då jag "trivdes bättre i grunt"... suger att dom tappade hoppet och bara gav mig diplomen :shock:

 

ska nog tilläggas att jag faktiskt kan simma, men att jag får panik/tycker det är extremt obehagligt och ovant i djupt vatten. så har aldrig provat, ordentligt, att simma i djupt vatten. men annars så kan jag ju simma.

 

några polare slängde mig in i djupt vatten när vi var i grekland och paniken gjorde att jag plaskade runt och inte visste vad jag skulle ta mig till. så det fungerad einte heller :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att man kunde krossa midstakes för bara två år sen även fast man uppenbarligen inte kunde någonting om poker :D

 

Tänk om man faktiskt hade varit en bra spelare då... wow

 

hahahah kung du var emil. "du ska vara jävligt nöjd att du fick en coinflip med QQ" :mrgreen:

 

wow vad dryg rooney var förut :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ämnet är för mig nästintill omöjligt att hänga med i och därav ganska ointressant. Vad som är intressant är att Emil för två år sen inte kunde stava till diskussion. Hehehe :-D

 

Att disskutera sånt här...

En disskution som...

Killen kräver liksom språktest för invandrare och röstade på SD...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska nog kliva in och säga att det här inte är sant direkt, Vill hellst slippa det ryktet :D

 

"ok"...

 

Izy skrev såhär till mig på msn igår:

 

"Brölloppet. Är inte det ett sjukt ord. Bröl-lopppet liksom."

 

wiki:

"Ordet bröllop kommer av fornsvenskans bruþlöp, alltså ’brudlopp’."

 

brudarna e liksom ute o löper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Office! Ni som är flera med 30'' skärmar kanske vet vad felet är? :(

Jag har just fått min 30'' skärm, pluggat i den, den fungerar, men bara på 1280x800. Försöker ändra upplösning men ingen högre upplösning funkar. Datorn är 2 år gammal och jag har ett ATI Radeon HD 4800. Har inte installerat några drivisar för när jag kollade i egenskaper för bildskärmen så står det att den har de senaste redan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Office! Ni som är flera med 30'' skärmar kanske vet vad felet är? :(

Jag har just fått min 30'' skärm, pluggat i den, den fungerar, men bara på 1280x800. Försöker ändra upplösning men ingen högre upplösning funkar. Datorn är 2 år gammal och jag har ett ATI Radeon HD 4800. Har inte installerat några drivisar för när jag kollade i egenskaper för bildskärmen så står det att den har de senaste redan.

 

Felet är att du spelar micro.HAHA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...