Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Ska nog kliva in och säga att det här inte är sant direkt, Vill hellst slippa det ryktet :D

 

mm inte låtit så i våra politiska diskusskussjioner. alltid något snack om hur du hellre väljer invandringsbroms före pensionbroms. hur kvinnor i burka med barnvagn alltid slår ner äldre, harmlösa och väldigt trevliga svenska tanter.

 

som när vi snackade om det på rhodos... vad var det han brukade säga kim. eller tom innan barca och valet? :shock:?

 

psykoooooooslåt!:ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

mm inte låtit så i våra politiska diskusskussjioner. alltid något snack om hur du hellre väljer invandringsbroms före pensionbroms. hur kvinnor i burka med barnvagn alltid slår ner äldre, harmlösa och väldigt trevliga svenska tanter.

 

som när vi snackade om det på rhodos... vad var det han brukade säga kim. eller tom innan barca och valet? :shock:?

 

Minns framför allt den här konversationen från Rhodos:

Emil -I mina ögon är Shahin bara en bidragsslukande invandrare.

Jag -Men han försörjer väl sig på pokerz?

Emil -Jag vet inte... Jävla kurd alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Office! Ni som är flera med 30'' skärmar kanske vet vad felet är? :(

Jag har just fått min 30'' skärm, pluggat i den, den fungerar, men bara på 1280x800. Försöker ändra upplösning men ingen högre upplösning funkar. Datorn är 2 år gammal och jag har ett ATI Radeon HD 4800. Har inte installerat några drivisar för när jag kollade i egenskaper för bildskärmen så står det att den har de senaste redan.

 

Kolla att du kör en dual-dvi sladd och att utgången stödjer dual dvi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja dagbok!

nu har jag degat på en trippel som sist. har samma sjuka känsla att den här kommer gå in men det kommer se mer gamble ut :mrgreen:

 

Roma - Genoa | Genoa vinstSkadedrabbat Roma helt ur form möter Genoa som även dom inlett dåligt, men som börjar hitta tillbaka till spelet. Enda negativa är att jag nu i efterhand fått läsa att Veloso är småskadad och kanske missar matchen. Men håller tummarna för att det inte blir så :-)

 

Daniele De Rossi, Mirko Vucinic, David Pizarro och Jeremy Menez verkar vara spelarna som 100% är borta. Perotta och Taddei har båda småskador och Adriano är även han smått osäker.

 

Gör inte saken bättre att Genoa är ett anfallsglatt lag med väldigt intressant trupp med spelare. Bla med Toni som lovat att visa Roma att dom gjorde fel som inte gjorde mer för att signa honom :mrgreen:

 

Spelbolagen sänkte dessutom oddsen från 4.90 till 4.0 vilket är tsick.

 

Palermo - Bologna | Palermo vinst

 

Galningen Zamparini har fått tag i två gyllene ponkar. Pastore och Illicic eller hur hans namn stavas. Pastore är så jäääävla duktig. Palermo har bra flyt, spelarna har bra självförtroende så tror utan tvekan att dom går för att plocka första hemmavinsten iår. Bologna är dock farliga och finurliga med Di Vaio på topp så är lite rädd att beten faller här :-(

 

Bari - Lazio | Lazio vinst

 

Hernanes imponerar. Zarate är på G igen och Floccari vid sidan om honom gör anfallet bra. Lazio har fått en fin start och leder serien, men dom kommer inte göra samma tabbe som Juventus. Lazio är inget lag som kliver in för att vinna enkelt. Dom är där för att vinna matchen som undici leone.

 

19.05 fick jag på det här och har lagt en 5hunka euro på det.

 

Råder er som vanligt att inte betta då det ändå är risk. Men oddsen är så sweet på Genoa (4.0) och Lazio (2.75) att jag även bettat på dom som singelmatcher. Let's do this! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Msn-konvo med IRLsucks för nån vecka sen:

 

"Skeppar du mina €1600 eller? Gärna med nån rolig blattelimerick som bankmeddelande. Hatar svarta!"

 

fyfan låter precis som emil :shock:

 

Shahin är överkung

 

hehehe nej du!!!

 

ensamt utan gubben och watox :-(?

 

gl adrinho

 

lol wtf trodde du sa oavgjort i bari-lazio, 5k på det obv. missklickklonken hoppas vi på.

 

men fiiiiiiiiiiiisk.. nu tvingar du mig att betta på samma typ.. du kan ju fan inte gå och missklickklonka :shock:

 

---

 

sjuk kung r kelly.. hans låtar är så mäktiga. var länge sedan jag hörde dom men bjuder på lite klassiker

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste att du fuskade på nåt sätt...

 

Rejäl klump i magen idag. Ödesmatch utan dess like. Jag bara längtar efter att den vidrigaste säsongen i förmodligen hela AIKs historia ska vara över. Att jag sätter en säker etta på tipset är förmodligen dumdristigt, men mtp på bettingformen hoppas jag gudarna är med mig...

 

 

Tre förmodligen handikappvarnande frågor gällande iphone4...

 

Varför försvinner ljudet ibland när jag spelar angry birds, och kommer tillbaka först timmar senare?

 

Hur loggar jag in en dator på iphonens eget nätverk?

 

Igår visade mig WPT-Ragnar nån app där man kan bli vän med folk inom alla spel, och se alla high scores etc. Tror det hette game nånting, och han sa att alla får det när man uppdaterar sin ipod. Han sa att man gör det genom att koppla in den i datorn och itunes. Har gjort detta men ändå inte lyckats...

 

Edit: Fick game center nu iaf...

 

/Råsundin89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Internetdelningen hittar du iaf i Inställningnar -> nätverk -> internetdelning (har inte iphone så kan inte kolla om jag missat något steg) sen får du använda USB eller ansluta med bluetooth, med usbn har det funkat smidigt för mig men med bluetooth har den krånglat lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Failpost...

Hoppas någon snäll moderator kan fixa till det där

 

nytt försök:

 

svs3.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Alltså. Vann precis en 16k pott. Står i lobbyn att jag har ca 30k på bordet med på borden står det 15k, och det saknas 15k i cashiern.

 

Löste sig efter ett samtal med supporten men vafan.....

 

 

verkar vara så varje gång man spelar HU på svs atm. Sista potten lägger sig inte förren du sitter ut, inget oroa sig över väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...