Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article7953018.ab

 

Har inte killen fått sina chanser nu? Sluta dalta nu Sverige, utvisa killen för gott!!! Eller svenska klubbar (aik) kan väl ta sitt ansvar och sluta anställa dåren

 

Det är så jävla illa för AIK det här. Han är bäst i laget(tillsammans med Bangura) och behövs verkligen nu när AIK sitter i skiten. Huvudsponsorn Åbro har gett AIK ett ultimatum om att göra sig av med Dulee blixt, eller så bryter dom sponsoravtalet. Ser ingen annan möjlighet än att AIK måste bryta kontraktet med Dulee, då klubben blir alltför ekonomiskt lidande annars. Han har betett sig som en idiot alltför många ggr, och jag tvivlar på att många spelare i hela världen har samma skandalhistoria i bagaget. Just nu ser jag inte hur AIK ska klara av att spela i Allsvenskan 2011. Optimala är att hitta en utländsk klubb som kan köpa Dulee för en summa som är i närheten av den fotbollskapacitet som killen besitter. Gäller att hitta en bra förhandlare som kan hymla om Dulees bakgrund på bästa vis...

 

Råsunda på lördag mot Gefle är den största ångestmatchen sedan 2004. jävlar vad jobbigt det blir att följa den...

 

Idag ska jag till Hovet med martinnuts, shahin eller mer. Modo kommer på besök och det är nog dags att ta lite poäng. Blir nog som vanligt en extremt jämn match där uddamålet avgör...

 

Gulee Johnson89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Tog ett sportsbet idag för första gången på 1 år eller mer. 5-1 till Modo. Kommer inte ihåg vad oddsen var.

Ska nog satsa på en karriär inom sportsbeting!

 

ORLY...

 

Fan vad skönt att både gnaget och shahin hade bomber idag. Foppa var på plats också, extra skönt att vinna då. Hockey, hockey, hockey...

 

Niklas - Hur går det med erat Prag bokande för nyår?

 

Som sexyterran skrev så är flygbiljetterna bokade. Vi har dock inget vandrarhem ännu. Kikat på en del och verkar finnas så jävla många bra. Dock få party hostels vilket vi är lite ute efter. Längtar som fan till den resan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min brorsa kan ackommodera oss. hans roomies åker iväg så det ska tydligen finnas 6-7 sovplatser. jag röstar för det! abenteuer ja!

 

FYP

 

Ta reda på lite mer information. Låter mycket bra. Whytea har säkert nån plats hos sig också...

 

Nu ska jag se nyaste Soputh Park. Ryktas om att det är parodi på Jersey Shore...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shahin levererar som vanligt, kung! :Ah:

 

hej shahin, adrealin är en farlig kompis :)

 

Du e skön Shahin :)

 

haha ja kan tänka mig det. hoppa fallskärm ska tydligen vara en obeskrivligt bra upplevelse. drar iväg till thai under dec och får vi chansen att hoppa fallskärm där så gör vi det :mrgreen:

 

ty dogs!

 

---

 

vaknade typ 17:30 idag och ångesten är obeskrivlig :cry:. fick dock se gnaget vinna vilket gjorde misären bättre.

 

ska därför hårdgrinda idag och göra det omöjliga imorgon.. dvs vakna 10:00. kommer typ inte hända.. men SKA vakna innan 12 imorgon.

 

förstår btw inte hur folk orkar iphonegrinda :-P. jag har gta 4 hemma som jag spelat en gång. får ångest när jag spelar spel.. kunde ju ha spelat poker :cry:

 

aja gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...