Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Det vet jag, men var osäker på om vi hyrde städerskorna svart eller vitt. Stor skillnad på anmälans vara eller icke vara då...

 

Hursomhelst ny info. Vi har varit i kontakt med städfirman och dom påstår att dom haft problem med städerskan. Därpå har dom sagt att dom tänker ersätta, och bankaccounts har växlats. Pengarna ska vara inne på kontot imorrn, och förhoppningsvis löser sig allt...

 

Wp av städfirman! Städerskan verkar vara en riktigt åsna däremot, vem trodde hon att ni skulle misstänka lixom? (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

hon kanske trodde att izy hatar pengar mtp hans inköp på lidl de senaste månaderna?

 

12k dock rätt mkt för en random-polack. Tror fan det måste vara en årslön.

 

haha (: alltså, så jävla dåligt betalt kan dom väl inte ha? vad ligger existensminimum på i det här landet? dom måste väl få ut typ 10? städerskan har tydligen fått kicken nu iallafall. hon hade sagt : "det låg inga pengar där, men eftersom det drabbar företaget kommer jag spara och betala tillbaka". Big wat på den....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wp av städfirman! Städerskan verkar vara en riktigt åsna däremot, vem trodde hon att ni skulle misstänka lixom? (=

 

Beror lite på hur man ser det. Hon är städerksa från Polen, och 12tkr motsvarar väl ca 2 månadslöner(skev bild?). Obv tyckte hon det var värt det. Förväntar mig nu att hon får sparken, vilket kanske gör att hon ångrar sig. Städfirman sa att vi ska få tillbaka pengarna och att städerskan inte ska få någon lön. Om så blir fallet, borde man kanske skulle krämat på med en tusenlapp till. "Hon har tagit 112tkr ur en kakburk..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha (: alltså, så jävla dåligt betalt kan dom väl inte ha? vad ligger existensminimum på i det här landet? dom måste väl få ut typ 10? städerskan har tydligen fått kicken nu iallafall. hon hade sagt : "det låg inga pengar där, men eftersom det drabbar företaget kommer jag spara och betala tillbaka". Big wat på den....

 

Tror faktiskt existensminimum är på 3.5k, efter hyra är betalt. Förstår inte hur man ska överleva på det, om det stämmer vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror faktiskt existensminimum är på 3.5k, efter hyra är betalt. Förstår inte hur man ska överleva på det, om det stämmer vill säga.

 

du kan inte förstå hur man kan överleva på 3500 i månaden efter hyran är betald? säger mer om dig än de som klarar sig på det imo

 

dumt att ha "framme" 12k (!) i en burk när man har polacker som kommer. men nu blev det ju lite pengatvätt ist så + på den :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du kan inte förstå hur man kan överleva på 3500 i månaden efter hyran är betald? säger mer om dig än de som klarar sig på det imo

 

Givetvis kan man överleva. Har inte väldigt mycket pengar själv, men 3.5 går det ju på mat, internet, tv.. Menar att det inte finns särskilt mycket över direkt. Tycker det är lite väl lite bara, men visst, dåligt ordval av mig. För överleva går det ju helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

irrellevant imo om man har pengar framme eller ej. bara för att nåt e framme e det inte fritt fram att sno för en städare...

 

Det beror helt på om man litar blint på en polsk städerska. Jag skulle aldrig göra det tror jag, och har alltid tagit med mig plånbok, mobil, etc när hon kommit hit. Man vet ju aldrig hur deras hjärnor fungerar sas...

 

Inte gjort om misstaget sedan städerskan på hotellet/vandrarhemmet i Rom snodde mitt bankkort när jag var ute o lämnade plånboken på rummet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du kan inte förstå hur man kan överleva på 3500 i månaden efter hyran är betald? säger mer om dig än de som klarar sig på det imo

 

dumt att ha "framme" 12k (!) i en burk när man har polacker som kommer. men nu blev det ju lite pengatvätt ist så + på den :)

 

Du känner obv inte Izy :)

 

13350_1286388192334_1009039852_872578_1138798_n.jpg

 

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:

 

POTY POTY POTY

 

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

legat o kollat starcraft sen 4...

 

Vart kollar du på starcraft? var de nån livestream? Har du nått bra tips där de finns hela turneringar man kan se? Precis kollat igenom nån turnering från 08, GSI nått hette den och Flash vann, sjuka matcher. Tycker tasteless är mkt najs som kommentator! Hittade en snubbe på youtube som lagt upp mycket matcher så har varit en guldgruva men tyvärr börjar det sina på matcher nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart kollar du på starcraft? var de nån livestream? Har du nått bra tips där de finns hela turneringar man kan se? Precis kollat igenom nån turnering från 08, GSI nått hette den och Flash vann, sjuka matcher. Tycker tasteless är mkt najs som kommentator! Hittade en snubbe på youtube som lagt upp mycket matcher så har varit en guldgruva men tyvärr börjar det sina på matcher nu.

 

hur har du missat teamliquid.net?

 

kolla in "small vod thread". varnar dej dock, som noob är det e jävla djungel med alla ligor som spelas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart kollar du på starcraft? var de nån livestream? Har du nått bra tips där de finns hela turneringar man kan se? Precis kollat igenom nån turnering från 08, GSI nått hette den och Flash vann, sjuka matcher. Tycker tasteless är mkt najs som kommentator! Hittade en snubbe på youtube som lagt upp mycket matcher så har varit en guldgruva men tyvärr börjar det sina på matcher nu.

 

hur har du missat teamliquid.net?

 

kolla in "small vod thread". varnar dej dock, som noob är det e jävla djungel med alla ligor som spelas.

 

glöm inte att kolla battle.net attack orginalet, och och teamliquid attack for the lulz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som vet vem stefan_holm på entraction e? det va nån forumit som skulle utmana mig precis. vilken jävla nolla... spela inga händer så jag satt ut efter ett tag eftersom vi hade sett typ 1 flop första 100 händerna.

 

Stefan_Holm: open 15 tabkles like on Ipoker instead

 

 

hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folk vill inte ha pengar eller?

 

Game # 1494258457 - Texas Hold'em No Limit EUR 2/4 - Table "Ermioni"

 

Players(max 2):

sexi-feli (EUR 2,205.00 in seat 1)

moltomolto (EUR 731.00 in seat 2)

 

Dealer: moltomolto

Big Blind: sexi-feli (4.00)

Small Blind: moltomolto (2.00)

 

sexi-feli was dealt: :7c: - :8c:

 

moltomolto Raise (10.00)

sexi-feli Call (8.00)

 

Flop :Jc: - :3c: - :9h:

 

sexi-feli Check

moltomolto Bet (18.00)

sexi-feli Raise (48.00)

moltomolto Raise (108.00)

sexi-feli Call (78.00)

 

Turn :Jc: - :3c: - :9h: - :Ac:

 

sexi-feli Check

moltomolto Bet (176.00)

sexi-feli Raise (352.00)

moltomolto All-In (417.00)

sexi-feli Call (241.00)

 

River :Jc: - :3c: - :9h: - :Ac: - :Ks:

 

sexi-feli shows: :7c: - :8c: (a flush, Ace high)

moltomolto shows: :4h: - :8s: (high card Ace)

 

sexi-feli wins: EUR 1,461.25 (with a flush, Ace high)

Rake: EUR 0.75

 

Game ended 2009-12-16 23:46:03 CET

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...