Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Fan vilket lowstakes VISA man har. Försökte betala nötvillan på GC men banken nekade action. Tydligen är min betalningsgräns för ett unikt köp mindre än 65tkr. måste ringa o be dom höja min limit. Pokerproblem i vardagen sas...

 

Tror inte det har med ditt VISA att göra utan är bara en säkerhetsåtgärd ifall du skulle få ditt kort stulet. Har själv en gräns på 70kkr/30 dagar men det är bara att ringa och be dom öka när man når gränsen (not so hidden :oops:).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW AMDÖSAPKFSADPÖKFSA¨FDKSADKFKSADFAS¨FDA

 

är så jävla titlad just nu... vad fan är det här för pinsam och dum sjukdom.. wtf? ge mig förkylning, sinvinfls+o¨faksådfåpkadåpasåpfdkosadpfpkafa.. varför ska jag vara yr för?

 

jag kan fan inte spela.. det är omöjligt.. försökte nu och det går ju fyfan inte.. kisar när jag kolla rpå skärmen.. får ONT i ögat.. WTF? ONT I JÄVLA ÖGAT.. ont i huvudet.. kan inte ens kolla på laptopskrämen nu..

 

helvete vad tiltande.. har hållit på i dagar nu.. när fan ska det gå över..sadåpfklfps¨fdplaåsåaåplf.- ringer fittlöäkarna imrn..

 

sån vidrig och smutsig jävla badbeat.. allt går enligt planer och fint.. sen bara BÄM.. senaste 2 månaderna har enda ljuset i tunneln varit peter doherty och monstergrind.. peter sprutade i sig heroin och låg nog medvetslös i något hotellrum i tyskland och sket i att visa upp som vanligt.. och grinden ska nu fuckas av något jag inte kan påverka.. känns så jävla irriterande..

 

vill spela ffs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag behöver hjälp

 

Jag har sett klart chuck nu och är i fas med alla andra serier som jag följer och vill ha ett nytt projekt. Rekomendera något please! här är de serier jag har sett så ni vet ungefär vad jag kollar på:

 

Californication

Chuck

Dexter

Flight of the conchords

Family guy

Gossip Girl

How I met your mother

Scrubs

South park

The Office US/UK

Two and a half men

Vänner

 

Serier som jag har försökt kolla på men aldrig kommit in i trots flera försök:

 

Entourage

Seinfeldt

30 rock

 

Ingen som tittar på Bored to death?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW AMDÖSAPKFSADPÖKFSA¨FDKSADKFKSADFAS¨FDA

 

är så jävla titlad just nu... vad fan är det här för pinsam och dum sjukdom.. wtf? ge mig förkylning, sinvinfls+o¨faksådfåpkadåpasåpfdkosadpfpkafa.. varför ska jag vara yr för?

 

jag kan fan inte spela.. det är omöjligt.. försökte nu och det går ju fyfan inte.. kisar när jag kolla rpå skärmen.. får ONT i ögat.. WTF? ONT I JÄVLA ÖGAT.. ont i huvudet.. kan inte ens kolla på laptopskrämen nu..

 

helvete vad tiltande.. har hållit på i dagar nu.. när fan ska det gå över..sadåpfklfps¨fdplaåsåaåplf.- ringer fittlöäkarna imrn..

 

sån vidrig och smutsig jävla badbeat.. allt går enligt planer och fint.. sen bara BÄM.. senaste 2 månaderna har enda ljuset i tunneln varit peter doherty och monstergrind.. peter sprutade i sig heroin och låg nog medvetslös i något hotellrum i tyskland och sket i att visa upp som vanligt.. och grinden ska nu fuckas av något jag inte kan påverka.. känns så jävla irriterande..

 

vill spela ffs

 

Har du kollat synen/har du glasögon som du inte använder? Just det det med att kisa och få ont i ögonen kanske tyder på det? Värt att kolla upp kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kollat synen/har du glasögon som du inte använder? Just det det med att kisa och få ont i ögonen kanske tyder på det? Värt att kolla upp kanske?

 

Det ska jag faktiskt göra!

Får dock inte ont när jag läser bok eller så, borde väl göra det om det har med synen att göra?

 

Ska nog bara dra till läkaren imorgon. Det jag hatar med sjukhus är att man alltid ska vänta i 10000 år. Men får väl ta och göra det. Saknar fan känslan att vara frisk och se normalt :-(

 

vad är btw skillnaden mellan tiger woods och jultomten? santa slutar efter tre ho's... . har tänkt lite.. hur tror ni elin&svenska familjen uttalar tiger? säger de tiger på engelska eller säger dom tiger som vi svenskar säger tiger?

 

är yr.. ska se lite himym sen sova.. fmlfmkfmlflmffmlfmlfl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rebuya och försök igen! alltså delar du ut post på snöder eller... eller e du bara ond?

 

ond? mandarinerna var hur goa som helst. tänkte att det kunde vara en fin gest obv

 

jag stog utanför hissdörren o råka känna igen irlnamnet på din dörr, hade ett stopp från mataffären.se till en tant 2 våningar ovanför dig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som tittar på Bored to death?

 

I do obv. Helt ok, men inte såpass bra att den var värd att nämnas med nötserierna imo. Serien din avatar härstammar ifrån däremot är nätt så nötig. The big bang theory ftw. Särskilt efter s1 (som man behöver se för att uppskatat resten btw)

 

 

Shahin "der bomber" 89 goes: Shahin "4-eyes" 89? ;-)

 

 

widget_aLDOveZc5jZAordwOhrqu0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

vad är btw skillnaden mellan tiger woods och jultomten? santa slutar efter tre ho's... . har tänkt lite.. hur tror ni elin&svenska familjen uttalar tiger? säger de tiger på engelska eller säger dom tiger som vi svenskar säger tiger?

 

 

Elin säger engelska tiger hennes mor å far säger tiger på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska jag faktiskt göra!

Får dock inte ont när jag läser bok eller så, borde väl göra det om det har med synen att göra?

 

Ska nog bara dra till läkaren imorgon. Det jag hatar med sjukhus är att man alltid ska vänta i 10000 år. Men får väl ta och göra det. Saknar fan känslan att vara frisk och se normalt :-(

Segt å ha problem med ögona. Jag har senaste dagarna till och från känt hur pulsen slår under ena ögat, och vid varje slag får jag ryck i ögonlocket. Hur friskt är det? :S

 

Men är nog vettigt att du kollar upp dit problem hos läkaren. Tips och slippa väntetiden på sjukhus är ju att besöka vårdcentralen först. Förhoppningsvis är det inte allt för allvarligt, och då kan dom lösa det. Kan dom inte lösa det får man väl iaf en remiss till sjukhuset och kan gå före kön där. Nu kan väntetiden på vårdcentral vara rätt dryg också, men den är ju betydligt kortare än på sjukhus åtminstone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som tittar på Bored to death?

 

Kollade första avsnittet, men tyckte inte det var nåt vidare. Blir det bättre sen?

 

så jävla kul att du säger det, första 5 e t.o.m. dåliga i mina ögon, sen blir den utan tvekan skönaste karaktären (guess who liksom) mer inblandad och då blir det ett lyft. tror som fan på säs 2.

 

sen e det fan knappt en serie. 8 eps? cmon

 

 

ond? mandarinerna var hur goa som helst. tänkte att det kunde vara en fin gest obv

 

jag stog utanför hissdörren o råka känna igen irlnamnet på din dörr, hade ett stopp från mataffären.se till en tant 2 våningar ovanför dig...

 

sorry, obv va det en fin gest! tänkte mej en mosad mandarin på golvet... känns mer som terrorism då ju men vore den hel hade jag garanterat plockat upp den från golvet och börjat äta den.... eller? :)

 

ty ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska jag faktiskt göra!

Får dock inte ont när jag läser bok eller så, borde väl göra det om det har med synen att göra?

 

Ska nog bara dra till läkaren imorgon. Det jag hatar med sjukhus är att man alltid ska vänta i 10000 år. Men får väl ta och göra det. Saknar fan känslan att vara frisk och se normalt :-(

 

Är varken doktor eller optiker, men har själv ganska dålig syn. Tror inte det behöver vara så att du borde få ont av att läsa en bok, tar själv av mig brillorna om jag ligger och läser, då jag snarare ser bättre på korta avstånd utan.

 

Det "roliga" om man ska kalla det så med din historia är att då jag hade min infektion, och hade snurr i huvudet var jag till optikern också i samband med körkortstillstånd och fick veta att jag hade dålig syn. Läkaren som jag besökte sa att det inte kan vara så att det beror på dålig syn, utan att det beror på infektion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nah... men det kommer :)

 

Oj vad jag önskar att jag inte hade sett denna underbara serie. Bara tänka " jaha vad kan det här vara" och upptäcka 6st magiska avsnitt. Will Farell har ju producerat och är med i serien. Säger litegrann om vilken liga Eastbound and Down lirar i, jag skulle bli sinnessjukt förvånad om någon kollade pilotavsnittet och sen inte ville se nästa avsnitt... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hallå, de här spa-grejerna verkar sanslöst ovärda ju... kostar 500 kr för inträde då får man typ saunas och skit, men såfort man ska kladda på en massage kostar det ju ffs 2 lök till? det e ju helt sanslöst ovärt!

 

nä... måste tänka ut nåt nytt till mami. kan vi inte dra igång värsta juklappsgrejen nu? typ 10 sidor alla judar och muslimer kan scrolla? hahaha :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...