Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

hallå, de här spa-grejerna verkar sanslöst ovärda ju... kostar 500 kr för inträde då får man typ saunas och skit, men såfort man ska kladda på en massage kostar det ju ffs 2 lök till? det e ju helt sanslöst ovärt!

 

nä... måste tänka ut nåt nytt till mami. kan vi inte dra igång värsta juklappsgrejen nu? typ 10 sidor alla judar och muslimer kan scrolla? hahaha :)

 

HAHAHA du fick mig att garva, btw presentkort is tha shit tror 4/5 familjeklappar i år landar där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Va det bara jag som tyckte detta var skit roligt? :mrgreen:

 

it's funny because it's true :mrgreen:

 

---

 

Ringde vårdcentralen och bokade tid till fredag. Både hon jag talade med nu och vårdcentralen i södersjukhuset sa i princip samma sak som hon på vårdguiden. Att det verkar vara kroppen som säger ifrån.

 

Att jag ätit för dåligt osv osv. Hon jag talade med bad mig att vila en hel del, äta regelbundet, gå ut på promenad, träna och dricka mycket vatten.

 

Har gått upp som fan i vikt. ATH atm och jag såg inte ens det hända. Utan gick ifrån otränad till ath otränad på noll tid känns det som. Så det kanske är kroppens sätt att säga ifrån. Har även bokat tid inför fredag.. så om det inte gått över till dess så kan jag kolla upp det. Ska även boka tid hos en optiker, problemet kanske ligger där :-(

 

Riktigt tråkigt att det här händer just nu. Ville verkligen ge Sören en match och hade allt så perfekt planerat. Nu får jag istället höra att jag ska ta det lungt. Har försökt pressa min limit som fan men klarar inte av det. Får ont i huvudet och ögonen. Väldigt väldigt tråkigt...

 

Kanske kroppens sätt att säga ifrån poker överhuvudtaget. En fin fin livsdownswing fortsätter och om jag tidigare skojade och sa; "what's next" så känner jag mig atm ganska ägd av världen. Svar på tal sas mvh världen som gretko hade skrivit.

 

Aja ska bara se till att göra allt som står på listan. Kan inte beskriva den bevikelse jag känner just nu...

 

Ska typ försöka sova till 12 nu. gg, hf, gl, fml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

it's funny because it's true :mrgreen:

 

---

 

Ringde vårdcentralen och bokade tid till fredag. Både hon jag talade med nu och vårdcentralen i södersjukhuset sa i princip samma sak som hon på vårdguiden. Att det verkar vara kroppen som säger ifrån.

 

Att jag

 

Kanske kroppens sätt att säga ifrån poker överhuvudtaget. En fin fin

Aja ska bara se till att göra allt som står på listan. Kan inte beskriva den bevikelse jag känner just nu...

 

Ska typ försöka sova till 12 nu. gg, hf, gl, fml

 

var för snabb obv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice, städerskan har rökt inomhus och snott 12k i kontanter jag hade här. tvekis om vi betalar för den här städningen...

 

Så sick. Kan man polisanmäla sånt här? Visst hyr vi dessa polska städerskor från ett företag? Det här e så jävla brutalt. Det kostar typ 900kr/gång dom är här och städar vår lägenhet. Sedan har dom mage till att röka i lägenheten, och dessutom sno 12000kr från en burk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sick. Kan man polisanmäla sånt här? Visst hyr vi dessa polska städerskor från ett företag? Det här e så jävla brutalt. Det kostar typ 900kr/gång dom är här och städar vår lägenhet. Sedan har dom mage till att röka i lägenheten, och dessutom sno 12000kr från en burk...
Drog lite på smilbanden åt det fetmarkerade... Also, det verkar allvarligare att hon rökt i lghtn än att 12k är borta?

 

Ahja, carry on.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin,

 

Själv har jag haft yrsel till och från väldigt länge (dålig tidsuppfattning men kanske två år). Alla bitar du nämner känns som orsaker men jag skulle främst vilja trycka på dygnsrytmen. De få gånger jag haft svenssondygn i mer än en vecka så börjar allt kännas bättre. Hoppas det löser sig för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin,

 

Själv har jag haft yrsel till och från väldigt länge (dålig tidsuppfattning men kanske två år). Alla bitar du nämner känns som orsaker men jag skulle främst vilja trycka på dygnsrytmen. De få gånger jag haft svenssondygn i mer än en vecka så börjar allt kännas bättre. Hoppas det löser sig för dig.

 

yo daniel!

 

jag tror också att det kan vara orsaker.. men känns konstigt att jag kunnat leva såhär i ett år utan problem, sedan slår det här till nu från ingenstans. vart så direkt efter att ha druckit energidrickan den morgonen.. har druckit läskigt mycket energidricka nu på sistone.

 

har nu iaf bestämt mig att leva med vanliga tider. dvs vakna runt 9-10. så jävla deprimerande att vakna 18.00, äta "frukost", äta pasta vid 00, sedan grinda på och leva på macka och energidricka.

 

hur blir det för dig da? får du ont i huvudet av att spela, eller blir du "bara" yr?

 

tack m8, detsamma!

glgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sick. Kan man polisanmäla sånt här? Visst hyr vi dessa polska städerskor från ett företag? Det här e så jävla brutalt. Det kostar typ 900kr/gång dom är här och städar vår lägenhet. Sedan har dom mage till att röka i lägenheten, och dessutom sno 12000kr från en burk...

 

Ja, man kan polisanmäla stöld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yo daniel!

 

jag tror också att det kan vara orsaker.. men känns konstigt att jag kunnat leva såhär i ett år utan problem, sedan slår det här till nu från ingenstans. vart så direkt efter att ha druckit energidrickan den morgonen.. har druckit läskigt mycket energidricka nu på sistone.

 

har nu iaf bestämt mig att leva med vanliga tider. dvs vakna runt 9-10. så jävla deprimerande att vakna 18.00, äta "frukost", äta pasta vid 00, sedan grinda på och leva på macka och energidricka.

 

hur blir det för dig da? får du ont i huvudet av att spela, eller blir du "bara" yr?

 

tack m8, detsamma!

glgl

 

Mycket tid vid datorn, särskilt när jag är nyvaken är jobbigt. Framåt kvällen brukar jag ofta känna mig bättre. Huvudvärk får jag inte ofta, bara yrsel.

 

Tack :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, man kan polisanmäla stöld.

 

Det vet jag, men var osäker på om vi hyrde städerskorna svart eller vitt. Stor skillnad på anmälans vara eller icke vara då...

 

Hursomhelst ny info. Vi har varit i kontakt med städfirman och dom påstår att dom haft problem med städerskan. Därpå har dom sagt att dom tänker ersätta, och bankaccounts har växlats. Pengarna ska vara inne på kontot imorrn, och förhoppningsvis löser sig allt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...