Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Han försökte med diverse tillhyggen, och tillslut kom den fram, dödsstöten i form av hammaren. Krossa rutan, ta sig in, bygga ett tillfälligt fönster med tejp och pappkartong, och iväg till innebandyn.

 

Hahahaha sören du e kung

 

kallt som fan å missa innebandyn pga IRLStuff. Ska ta juletiden till att fundera över mina prioriteringar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bokstavligt talat inga microstakes :mrgreen:

 

Börjar förstå hypen kring Shahin89 nu måste jag säga. Bjuder på färdigrätt, somnar i stolen med datorn i knäet, WHINEAR, uppmanar en att spela hög musik när han sover om man vill, han vaknar inte ändå.

 

Lägg citat som "om Durrrr spelar NL200 så sätter jag mig ner, tror inte han har så grym edge på någon längre" till det.

 

Nuts helt enkelt :mrgreen:

 

Vart än Shahin går, skaffar han fanboys... IRL-kung helt enkelt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart än Shahin går, skaffar han fanboys... IRL-kung helt enkelt :)

 

:lol::mrgreen:

 

--

 

joinade precis "Vi som skämdes för idol-eriks flickvän!" på facebook... 17249 member. funderar dock på att un-joina den efter att ha läst "Vi som INTE skämdes för idol-eriks flickvän!" där en man skriver en lång text om mobbning och hur det är fel. håller med honom.. men the bitch had to go down.. wtf?

 

hahhaa hittade nu även; "Vi köper inte Erik Grönwalls skiva eftersom den påminner oss om hans tjej"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bieffekter: Magvärk, ångest, illamående, kräkningar, magont och diarré, sömnsvårigheter, huvudvärk, oro, yrsel och hjärtklappning.

 

tror jag hittat orsaken.. fick yrsel då jag drack energidrickan. min syster berättade för någon dag sedan att hon drack 1 energidricka per dag och fick ungefär det jag fått nu. jag har druckit 3-4 st per dag senaste månaden :oops:. damn you V och burn tropical.. fruity smaken.. sensuella fruity smaken :cry:

 

fan ska man ta nu da för att vakna till? jag vill INTE bli yr igen... blir väl det här av ALL koffein? en vecka liksom.. fml

 

juventus lottade mot ajax... håller tummarna. kanske drar iväg till amsterdam och ser matchen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var du seriös om bandy på julafton Niklas?

Jag är på då i så fall, julen är fruktansvärt överskattad :evil:

 

Nej, alltså tyvärr tror jag det blir en omöjlighet. Däremot på juldagen är det juldagscupen, som är en årlig inomhusturnering i fotboll, för Nackas alla seniorlag. Perfekt tillfälle att jobba bort julskinkan sas...

 

 

juventus lottade mot ajax... håller tummarna. kanske drar iväg till amsterdam och ser matchen

 

Liverpool-Unirea. Överkomligt motstånd men skippar nog bortaresan trots allt...

 

 

 

Såg precis Smultronstället(1957), rankad 157:a på imdb. Rätt bra faktiskt. Lite jobbigt att man kärade ner sig i karaktären Marianne. Lite samma crush där som Ramz hade med Tove. Skillnaden är att Tove fortfarande är ung, medans Marianne nog är död...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror jag hittat orsaken.. fick yrsel då jag drack energidrickan. min syster berättade för någon dag sedan att hon drack 1 energidricka per dag och fick ungefär det jag fått nu. jag har druckit 3-4 st per dag senaste månaden :oops:. damn you V och burn tropical.. fruity smaken.. sensuella fruity smaken :cry:

 

fan ska man ta nu da för att vakna till? jag vill INTE bli yr igen... blir väl det här av ALL koffein? en vecka liksom.. fml

 

juventus lottade mot ajax... håller tummarna. kanske drar iväg till amsterdam och ser matchen

 

Det sköna är ju att det tog så lång tid att förstå att det inte var bra att dricka 4st energidrycker/dag:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis Smultronstället(1957), rankad 157:a på imdb. Rätt bra faktiskt. Lite jobbigt att man kärade ner sig i karaktären Marianne. Lite samma crush där som Ramz hade med Tove. Skillnaden är att Tove fortfarande är ung, medans Marianne nog är död...

 

http://www.imdb.com/name/nm0862026/

 

Verkar tyvärr inte bättre, men hon kanske har några fina barnbarn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns semikallt att man nu måste köpa aktier i AIK hockey för att rädda deras existens. Det är inte jättebilligt heller utan 2500kr/aktie, som man obv aldrig kommer att få tillbaka. Dom måste sälja ca 200st, vilket inte borde vara omöjligt men AIKs supportrar får väl ses som microstakes, efter 2lax9. Ett guldår inom fotbollen kostar sas. Jag betalar gärna 2500 för att rädda klubben, men skulle gärna ha en garanti på att det blir så. Jag tror dessvärre att om man räddar klubben nu, kommer situationen vara liknande inom en snar framtid. Föredrar en kampanj i form av att man försöker få alla supportrar till nästa hemmamatch, och höjer priserna rejält(500kr typ). Skulle garanterat bli fullsatt, och man ser hellre än hockeymatch för pengarna, än får en aktie med 0 värde...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite info ang. nötvillan på GC...

 

Vi kommer att bli upplockade på flygplatsen, precis som på Malta sist, med en buss som kör oss till villan. Detta givetvis helt kostnadsfritt. Tror även att samma gäller för hemresan...

 

En deposit skall betalas för ev. skadegörelse etc. Tror den ligger på microsumman 150£ och eftersom jag återigen tagit på mig papparollen slipper jag förmånen att betala denna. High card obv mellan resterande obv...

 

Poolen är utrustad med en s.k jetstream facility...

 

Hela 10 av 16personer har bokat flyget den 25e Januari. Kan vara viktigt för resterande att göra detsamma. Det kommer nämligen att utspelas en ruggigt viktig livegryta vid ankomst, med val av sängplatser i prispotten. På Malta anlände Gee, Snusarn och Shahin 1-2dagar senare, vilket medförde att dom givetvis fick bottenskrapet. Shahin klagade veckan ut på att han hade myror i sängen...

 

EDIT: 12 av 16 nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...