Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

BJ match är så sjukt bra genomförd, tror jag kollat på den 3-4 gånger nu :D

 

Trodde Sanchez skulle kunna hota mycket mer. Nu är lättvikten också tyvärr helt meningslös framöver. Om inte BJ går upp i vikt igen som vanligt. Drömmen är ju att GSP går upp i mellanvikt och att BJ går upp till weltervikt. Skulle öppna upp tre divisioner i en handvändning :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ringde precis vårdguiden då jag känt mig yr de senaste 2-3 dagarna. svårt att beskriva hur jag menar med yr men det här är iaf inte normalt.. aja hursomhaver

 

så dom frågar mig lite standardfrågor och jag förklarade att mitt jobb går ut på att sitta framför datorn och spela poker. tänkte att det är relevant då jag har 2 24'or och laptopen som stirrar på mig 3/4 av ett dygn. då frågar hon vilka tider jag är vaken varav jag förklarar att jag vaknar fram mot 18.00 och sover runt 07-08. tydligen så har min kropp börjat säga ifrån och hon förklarade hur våran kropp har en biologisk klocka... och hon sa.. och jag citerar; "Du har inget liv. Hur länge hade du tänkt vara en sån där professionell pokerspelare?" varav jag svarar; "sommaren typ? fram till dess ser mina tider och mitt liv ut såhär".. då kommer hon med; "det är ditt liv? du har inget liv!?"

 

hennes råd var att ställa in klockan så att jag vaknar tidigt, går ut och tar en promenad. äter frukost. tränar under dagen. och äter mina tre måltider.

 

idag äter jag bara två måltider och massa mackor vilket inte är bra. vägde mig igår och vägde 70.5 kg(!!!!) innan magaluf vägde jag 65. not goot... not goot

 

edit: hon sa att jag inte skulle sitta framför datorn i 1-2 dagar. ganska säker på att det är omöjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde Sanchez skulle kunna hota mycket mer. Nu är lättvikten också tyvärr helt meningslös framöver. Om inte BJ går upp i vikt igen som vanligt. Drömmen är ju att GSP går upp i mellanvikt och att BJ går upp till weltervikt. Skulle öppna upp tre divisioner i en handvändning :)

 

gsp v silva <3<3<3<3<3<3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ringde precis vårdguiden då jag känt mig yr de senaste 2-3 dagarna. svårt att beskriva hur jag menar med yr men det här är iaf inte normalt.. aja hursomhaver

 

så dom frågar mig lite standardfrågor och jag förklarade att mitt jobb går ut på att sitta framför datorn och spela poker. tänkte att det är relevant då jag har 2 24'or och laptopen som stirrar på mig 3/4 av ett dygn. då frågar hon vilka tider jag är vaken varav jag förklarar att jag vaknar fram mot 18.00 och sover runt 07-08. tydligen så har min kropp börjat säga ifrån och hon förklarade hur våran kropp har en biologisk klocka... och hon sa.. och jag citerar; "Du har inget liv. Hur länge hade du tänkt vara en sån där professionell pokerspelare?" varav jag svarar; "sommaren typ? fram till dess ser mina tider och mitt liv ut såhär".. då kommer hon med; "det är ditt liv? du har inget liv!?"

 

hennes råd var att ställa in klockan så att jag vaknar tidigt, går ut och tar en promenad. äter frukost. tränar under dagen. och äter mina tre måltider.

 

idag äter jag bara två måltider och massa mackor vilket inte är bra. vägde mig igår och vägde 70.5 kg(!!!!) innan magaluf vägde jag 65. not goot... not goot

 

edit: hon sa att jag inte skulle sitta framför datorn i 1-2 dagar. ganska säker på att det är omöjligt?

 

såvida du känner att du mår bra och inte får någon ångest av det där sk 'livet' med 2 måltider och de tiderna du kör med, så kör på.

 

jag jobbar och kliver upp 9.30 o kryper till kojs efter 01:00/01:30 någonstans. kan säga att jag mår betydligt bättre än tiderna då jag lirade poker på heltid och hade samma dygnsrytm som du.

 

samtidigt så finns det systemoperatörer och andra nattarbetare som har exakt samma tider som du, har en person på mitt jobb som jobbar mellan 23.00-08.00 och hans enda uppgift är att lasta paket från burar, scanna dom och lägga dom på ett rullband och vad jag vet så har han jobbat i ett par år och inte ser han i syne än iaf...

 

men vissa människor vet jag har en tendens att klara av att köra nattdygnsrytmen bättre än andra, så har man otur är det kanske inte möjligt i långa loppet o köra så.

 

du dricker väl mkt vatten? jag blir yr när jag inte dricker typ minst 2l om dagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon verkar ju väldigt trångsynt när hon inte inser att lycka mäts på olika sätt hos olika människor.

 

Jag brukar ha den här typen av diskussion ofta med min brorsa som är min absolut motsats i typ allt.

Han klagar jämt på att jag lever ett "luffarliv", att jag inte skaffar ett stabilt förhållande o inte jobbar som jurist osv.

 

Han förstår inte när jag förklarar för honom att det han uppfattar som lycka uppfattar jag som höjden av tristess, normalitet och allt annat som jag föraktar.

 

Jag tycker du ska gå till läkaren och ta blodprov. Kan va så att du har en infektion i kroppen...

 

 

 

eller så är du bara vek. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker du ska gå till läkaren och ta blodprov. Kan va så att du har en infektion i kroppen...

 

Tänkte precis skriva det.

Hade liknande symptom, flera gånger per dag snurrade allt i skallen, kändes som att någon satt och snurrade på hjärnan typ. Var en infektion på nervsystemet, inget allvarligt dock, men kan ju vara rätt skönt att få det bekräftat.

 

Skulle inte ta vårdupplysningens ord som lag, utan dubbelkolla med en läkare. Det är väl sjuksyrror man surrar med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha du har inget liv :D

 

men antagligen har hon rätt i att ett såkallat normalt liv är bättre för hälsan och piggheten och så. Dessutom bör du när du blir världsberömd författare kunna skilja på varav och varpå, stör mig på att alla skriver fel så! :h: love ya!

 

edit: nu kom jag iofs på att du kanske skrev varav men egentligen menade varpå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du dricker väl mkt vatten? jag blir yr när jag inte dricker typ minst 2l om dagen...

 

förut drack jag vatten hela tiden.. men varit dålig med det på sistone. meckigt att bli pissnödig så ofta :-(

 

Jag tycker du ska gå till läkaren och ta blodprov. Kan va så att du har en infektion i kroppen...

 

 

 

eller så är du bara vek. :)

 

Tänkte precis skriva det.

Hade liknande symptom, flera gånger per dag snurrade allt i skallen, kändes som att någon satt och snurrade på hjärnan typ. Var en infektion på nervsystemet, inget allvarligt dock, men kan ju vara rätt skönt att få det bekräftat.

 

Skulle inte ta vårdupplysningens ord som lag, utan dubbelkolla med en läkare. Det är väl sjuksyrror man surrar med?

 

Aa får väl ta och dra till sjukhuset. hatar nålar och blodprov men vore nice att få det här överstökat. riktigt obehagligt då det pågått nu i några dagar.

 

sen tror jag att det är en blandning av att jag är vek och sjukdom sean :(... ska dock styrekträna idag så ska bli kralliiii.. inga fler sjukdomar efter det här

 

haha du har inget liv :D

 

men antagligen har hon rätt i att ett såkallat normalt liv är bättre för hälsan och piggheten och så. Dessutom bör du när du blir världsberömd författare kunna skilja på varav och varpå, stör mig på att alla skriver fel så! :h: love ya!

 

edit: nu kom jag iofs på att du kanske skrev varav men egentligen menade varpå

 

hehe ja som när vissa skriver $ men egentligen menar kr:mrgreen:

 

nej da.. orkar inte läsa igenom vad skrev men antar att jag skrev fel.. så bara att läsa varpå hehe

 

DEXTER nu... sen styrekträna.. krallliiiiiiiiii

 

edit: blir inga fler serier efter dexter.. orkar fan inte med spänningen och behöva vänta 1 vecka på nästa avsnitt.. som bara lämnar en med ÄNNU mer spänning.. fapsdkfapok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FriSoren sa igår att han inte minns senaste gången han såg dagsljuset typ...

 

ställt klockan på 10 sedan hemkomsten från slovenien men slutar alltid med att jag går upp typ 14 å då ere ju typ mörkt (mörkt hela tiden nu typ), vill absolut itne ha det så.

 

 

körde i ovädret inatt och kom å tänka på att senaste ggn jag körde i sådant väder krascha jag på motorvägen, måste vara nära samma dag som förra året t.o.m, izy blev obv livrädd när jag sa det. me 2.

 

snöööö. blä. bort plz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...