Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Vi på västra har dock alltid rätt när vi gnäller på domaren

 

För att ni inte har solen i ögonen...

 

Svarta Massan ringde mig häromdagen. Över 200medlemmar nu, och ett inkommande kapital på 2.4miljoner. Du och resten av alla sky limitgnagare borde joina...

 

Mvh,

BajenAid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har en cpgräns på 20tkr per 7e vecka på mitt visakort (nordea)... wtf asdofpkaofdak

 

enda lösningen verkar vara att göra en insättning på MB och ta det därifrån.. finns ju två val när man gör insättning.. ena är om insättningen är för spel eller ej.. om jag väljer att det INTE är det.. kan jag göra en insättning på pokersite?

 

:ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ta det via internetbank ist för via själva kortet?

 

den djävla gränsen dödade mig nästan när jag skulle dega lägenheten i barca

 

såja! ty för hjälpen!

 

löste sig med ena siten men har 3 siter kvar nu som inte erbjuder samma enkla system

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

några fina hosteltips i Prag från er regs?

 

Vi bodde hos Sexyterrans bror som hade en takvåning tillsammans med några andra studenter när vi firade nyår i Prag. En gång hade Sexyterrans bror däckat med den enda nyckeln och då gick vi till detta vandrarhem.

 

http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Czech-Inn/Prague/14982

 

Vi fick slagga i lobbyn på sofforna. Verkade vara ett vansinnigt bra Hostel. Hade garanterat bott där om jag hade åkt till Prag utan boende...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så extremt tråkigt.. vi hade en 2h träning på crossfiten idag kl 10:30 som jag sett fram emot i veckor (läs: sedan jag fick reda på att vi hade det.. dvs nu i torsdags)... jag la mig 3:30 (jepp redan försent där men bättre än inget).. och efter att ha vridit och vänt på mig i sängen i snart 3-4 timmar så sitter jag här.. dricker te och äter getost med bröd...

 

tilta mig.. hähähähähähäh... ska fixa min jävla sömn en gång för alla. no mas

 

edit: håller tummarna för att en nyhetscrew filmar han shonnen som säger att världen går under idag.. vill se hans reaktion när klockan står på 17:59 och 18:01..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy farao för att missa gnaget igen. AIK hemma på Råsunda är ju dessutom en oövervinnerlig sol. Farsan fyller år och det vankas middagsbjudning. Får se matchen på TV igen som den medgångssupporter man är. Slänger in en stryktipsrad för att det är sista omgången denna säsong. Ville egentligen inte tippa iom att det är 3 allsvenska matcher, men samtidigt är det rekordmånga PLmatcher. Fick btw en jättesjuk present av Kimtown förra veckan. En 13rätt-tröja som han norpat från sitt jobb. Efter att ha varit svenska spels största sponsor sen jag gick i andra klass i grundskolan är jag värd den...

 

1. Manch.U - Blackpool 1

2. Aston V. - Liverpool 1 X 2

3. Bolton - Manch.C X 2

4. Everton - Chelsea 1 X 2

5. Fulham - Arsenal 2

6. Newcastle - West Brom 1 2

7. Stoke - Wigan 1 X

8. Tottenham - Birmingh. 1

9. West Ham - Sunderl. 1 X 2

10. Wolverh. - Blackburn 1 X

11. AIK - Gefle 1

12. IFK Göteb - Trelleb. 1

13. Syrianska - Norrköp 1 X

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.teamliquidpro.com/news/2011/05/20/stockholm-house-tour-by-rakaka

 

nytt progamerhus i sverige....

 

dahlgren på dörren, hör TLO säga något i som låter som att det är fint här i "bromma"... så jag eniroade dahlgren i bromma:

 

http://gulasidorna.eniro.se/hitta:dahlgren/bromma

 

stalka

"Vereliusv. 16 "

 

Var det inte en 7:a på huset?

Tur man inte åkte iväg för att stalka. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Vereliusv. 16 "

 

Var det inte en 7:a på huset?

Tur man inte åkte iväg för att stalka. :(

 

nämen, ere inte Cloud?

 

jaha ja då måste jag göra om min research då

 

niklas, jag kommer till johan, kan tänka mej kolla läget på sommar men tror kön kommer va cp som vanligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...